Disco Biscuit Skrevet 26. februar 2009 #2181 Skrevet 26. februar 2009 Jeg henger meg på de andre og gir deg en mange Godt å vite litt mer om sykdommen ihvertfall, så kan dere nyte den tiden som er igjen med din kjære bestefar
cypress Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #2182 Skrevet 26. februar 2009 Takk igjen for all omtanke! Jeg vet fortsatt ikke noe om hvor lenge han har igjen, kanskje er det fortsatt lenge. Håper selvfølgelig det!! Glad i bestefaren min!! :rødme: Vi fikk forresten papirer i posten i går fra utleier, de tar seg godt betalt syns jeg! Ditt og datt som kommer i tillegg som vi ikke har tenkt på.. Jaja... Det ordner seg vel på et vis. Invitasjonene er vi nå enige om at vi skal bestille sammen i helgen. Morgengave er jeg like langt med, kanskje jeg må ty til snøhuldra... Brr... håper i det lengste å slippe det da.. Men jeg har virkelig ingen andre idéer, bortsett fra den dyre klokka... som jeg ikke har spart til... Jeg prøvde å grave litt i hvor dyrt han har kjøpt til meg, for å få en idé om hvor jeg bør legge meg prismessig, men fikk ikke noe fornuftig ut av han...
DDuck Skrevet 26. februar 2009 #2183 Skrevet 26. februar 2009 Jeg tror snøhuldra hadde vært helt fantastisk Hvis det fortsatt betyr aktbilder i snøen? :klø: Jeg hadde gjort det glatt!
zilje_k Skrevet 26. februar 2009 #2184 Skrevet 26. februar 2009 Vi begynner å bli ganske mange som stemmer for snøhuldra nå!!! Kom igjen folkens!! Stem i vei!!!
cypress Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #2185 Skrevet 26. februar 2009 Jammen, dere er jo gærne!! Det er midt på vinter'n!!
Store My Skrevet 26. februar 2009 #2187 Skrevet 26. februar 2009 Jammen, dere er jo gærne!! Det er midt på vinter'n!! jeg er enig med deg, cypress. (hjelp, nå er jeg redd de andre jentene blir sure på meg)
Sekretæren Skrevet 26. februar 2009 #2188 Skrevet 26. februar 2009 Jamen... du er jo nedstemt Løser seg sikkert på et vis. Vi snakkes på mandag, har noen andre tips, hvis du vil vurdere en mannlig fotograf. De er proffe og dyktige begge de jeg tenker på.
cypress Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #2189 Skrevet 26. februar 2009 Det er faktisk plussgrader i sola Ikke mange nok!! jeg er enig med deg, cypress. (hjelp, nå er jeg redd de andre jentene blir sure på meg) Det vi i!!! Jamen... du er jo nedstemt Løser seg sikkert på et vis. Vi snakkes på mandag, har noen andre tips, hvis du vil vurdere en mannlig fotograf. De er proffe og dyktige begge de jeg tenker på. Tja, mannlig er vel i grunn like bra som kvinnelig?? Jeg bryr meg ikke så mye om sånt faktsik.. tror jeg da.. skal tenke på det til mandag!!
LilleEkorn Skrevet 26. februar 2009 #2190 Skrevet 26. februar 2009 Jeg tviler ikke på at snøhulder-bilder ville blitt knallbra, men jeg har vært med som sminkør på et fotoshoot ute om vinteren, og så sinnsykt synd jeg syntes på den modellen...Hun skalv som besatt...Men jeg kan anbefale deg å høre med studio Fazett, ved Frøydis Geithus. Hun er rådyktig!!
zilje_k Skrevet 26. februar 2009 #2191 Skrevet 26. februar 2009 Må nok innrømme at.......... jeg hadde nok ikke gjort det selv... er litt vel kaldt ja...
cypress Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #2192 Skrevet 27. februar 2009 Jeg tviler ikke på at snøhulder-bilder ville blitt knallbra, men jeg har vært med som sminkør på et fotoshoot ute om vinteren, og så sinnsykt synd jeg syntes på den modellen...Hun skalv som besatt...Men jeg kan anbefale deg å høre med studio Fazett, ved Frøydis Geithus. Hun er rådyktig!! Å fyttirakkern... stakkars jente. Jeg fryser så lett også, og blir helt blå og sammensnurpet, så jeg tror faktisk ikke det ville blitt så fint altså.. Jeg tar imot alle tips om fotografer med takk!! Må nok innrømme at.......... jeg hadde nok ikke gjort det selv... er litt vel kaldt ja... Hehe, det er godt å høre..
Disco Biscuit Skrevet 27. februar 2009 #2193 Skrevet 27. februar 2009 (endret) Jeg synes snøhuldra bilder høres innmari fantastisk ut, men du kommer jo til å ihjel stakkars! *krysser fingrene* for at du finner en fotograf med studio jeg da Endret 27. februar 2009 av MaiL
Lilywhite Skrevet 27. februar 2009 #2194 Skrevet 27. februar 2009 Så trist med bestefaren din! Får håpe dere får beholde ham en stund enda! Bra han har humøret enda i allefall, det gjør det vel litt lettere for dere også God helg!
Gjest Neferet Skrevet 27. februar 2009 #2195 Skrevet 27. februar 2009 Såååå.... hvis vi er mange nok, så kan vi stemme deg ned?? Det tror jeg vi kan! Mener du det? At jeg bør bestille invitasjonene alene?? Det tror jeg ville overrasket han ganske mye... Det hadde jeg gjort!! Ser senere at dere har bestemt dere for å gjøre det i helga, men hvis det ikke skjer, go for it! Plutselig ble alt satt litt i perspektiv... Fikk melding nå om at bestefaren min har fått kreft med spredning. Jeg tror det er lungene. Og her driver jeg og baler med dusteproblemene mine. Huff, cypress..... Kreft er en stygg sykdom, og dukker opp altfor ofte. Har vært med på den samme runden med mormor i sin tid, og vet hvordan det kan være. Håper det går bra med deg, sender deg noen gode tanker og masse
Muffin! Skrevet 28. februar 2009 #2196 Skrevet 28. februar 2009 Håper dere finner mye fint dere kan ønske dere på Glassmagasinet. Og at dere får en koselig lørdag.
Store My Skrevet 2. mars 2009 #2199 Skrevet 2. mars 2009 håper du har det bra, og at det var gøy på kg-daten. tenker på deg.
cypress Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #2200 Skrevet 2. mars 2009 Håper dere finner mye fint dere kan ønske dere på Glassmagasinet. Og at dere får en koselig lørdag. Det ble House of Oslo i stedet, men vi fant masse fint!! Går det bra med deg, cypress? Det gjør det!! Har ikke vært i boken min så mye de siste dagene ser jeg, men det er ikke fordi jeg ikke har det bra altså.. Håper dere har det koselig på kino-daten. Ja, det var kjempekoselig!! Passe søt film også.. En treer.. håper du har det bra, og at det var gøy på kg-daten. tenker på deg. Takk vennen! Skal på sykehuset igjen i morgen på besøk. Begynner å venne meg til tanken på at bestefar skal dø litt, selv om det høres rart ut. Huff... KG-daten var gøy!!
Fremhevede innlegg