Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
er han blitt flink brudgom nå?

HMf, nei det har han absolutt ikke faktisk!! :sur: Detaljer kommer i eget innlegg..

Såååå.... hvis vi er mange nok, så kan vi stemme deg ned?? :sjarmor:

Kanskje... :lur:

Legger inn en stemme på snøhuldra :fnise:

Notert! ;)

Skjønner at det kan bli litt vel heftig å ta bilder ute nå, men det kunne blitt noen flotte bilder da. ;)

Håper du får positivt svar fra Shorty-fotografen. :jepp:

:grine: Nei, det fikk jeg ikke!! Buhu.. Hun sa hun jobbet alt for mye, og ikke kunne prioritere sånne oppdrag nå.. Søren og...

Tjolahopp tjolahei!! Håper du har en deeeeilig dag :kose:

Jobben er i hvert fall ganske snill i dag!! :jepp: En kollega har bursdag, så snart blir det kake!! :hoppe:

Endret av cypress
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå,så dumt!! :sur: Men du finner garantert en annen da :Nikke:

Hurra for kake! Alltid digg når folk har bursdag på jobb :fnise:

Skrevet
Ååå,så dumt!! :sur: Men du finner garantert en annen da :Nikke:

Hurra for kake! Alltid digg når folk har bursdag på jobb :fnise:

Ja, det gjør jeg sikkert.. Det er vel mange som gjør sånt? :klø:

Nam, god ostekake har jeg spist nå! :spise:

Skrevet

Huff, jeg hadde skrevet et langt innlegg om hvor dum mannen er, men fant ut at det ble litt vel utleverende, så jeg slettet det igjen.. Konklusjonen var i hvert fall at jeg har lagt bryllupsplanlegging litt på hylla, til han tar initiativ til å starte på det igjen...

Skrevet

Håper det ordner seg med planleggingen snart :troest:

Skrevet (endret)

:sikle: Ostekake..

Så kjedelig at planleggingen fremdeles går litt seint fra hans side :kose:

Jeg synes det er spenstig av deg å legge det på hylla litt, kanskje han skjønner alvoret når det nærmer seg? Og tar i et tak? Håper det ihvertfall ;)

:klemmer: til en frustrert (soon to be) frue.

Endret av MaiL
Skrevet

Bra jobba!!! SÅ kult at du gjorde det.... Det ordner seg,han innser nok greia om ikke så lenge :Nikke:

Skrevet

Huff, det er kanskje litt dumt nå som det er så kort tid igjen, men jeg gidder bare ikke å være den som tar initiativet hver gang. Særlig når han åpenbart bare ser på det som masing allikevel. Da gidder jeg ikke.

Skrevet

Uff,det skjønner jeg godt...men du kan jo ikke godta det heller da..

Jeg er kjempeoverbevist om at han fatter poenget jeg! :kose:

Skrevet

Jeg skjønner deg kjempegodt :Nikke: Hadde sikkert kommet til å gjort akkurat det samme... Bortsett fra at jeg kansje hadde planlagt alt i smug slik at jeg ikke skulle gå på en smell... :sjenert: Men jeg hadde ikke kommet til å informert Ælen om noe og sikkert løyet hvis han spurte om jeg hadde gjort noe...

Skrevet
Jeg skjønner deg kjempegodt :Nikke: Hadde sikkert kommet til å gjort akkurat det samme... Bortsett fra at jeg kansje hadde planlagt alt i smug slik at jeg ikke skulle gå på en smell... :sjenert: Men jeg hadde ikke kommet til å informert Ælen om noe og sikkert løyet hvis han spurte om jeg hadde gjort noe...

Har vært inne på den tanken ja... :sjenert:

Skrevet (endret)

:troest: til deg Cypress!

Men som frue så kan jeg love deg, når dagen kommer, så er alle dumme tanker glemt og du er verdens lykkeligste :strix:

Endret av LilleEkorn
Skrevet

Æsj, dustecypressmannen!! :slåss:

Håper han skjønner alvoret snart, sånn at ikke planlegginga stopper opp for lenge! :sjenert: Eventuelt ville jeg nok gått for dinedamas forslag om å planlegge litt i skjul! :fnise:

Masse onsdags- :klemmer: til verdens søteste cypress

Skrevet
:troest: til deg Cypress!

Men som frue så kan jeg love deg, når dagen kommer, så er alle dumme tanker glemt og du er verdens lykkeligste :strix:

Åååå, det var godt å høre! Håper det blir sånn!! :klemmer:

Æsj, dustecypressmannen!! :slåss:

Håper han skjønner alvoret snart, sånn at ikke planlegginga stopper opp for lenge! :sjenert: Eventuelt ville jeg nok gått for dinedamas forslag om å planlegge litt i skjul! :fnise:

Masse onsdags- :klemmer: til verdens søteste cypress

Det er ikke så lett for meg å bare la alt ligge nei, jeg bryr meg jo faktisk om dette greiene her! Så det kan godt hende jeg jobber litt med det i smug ja.. Men det som haster mest er liksom invitasjonene, og jeg kan vel ikke bare bestille dem uten at han er enig i teksten..? :klø: Det er jo en sånn ting som han BØR skjønne at faktisk MÅ gjøres snaer da, så det blir spennende å se. Jeg skal i hvert fall ikke foreslå at vi skal sette oss ned og gjøre det. Merker jeg blir skikkelig barnslig nå, med det skal jo være VÅR dag, ikke bare min, og han vet så innmari godt at jeg ikke har noe mer ønske enn han om å styre med alle detaljene... :frustrert:

Puh...

Skrevet

Klart du kan bestille invitasjoner uten at han får "godkjenne" teksten! Bryr han seg ikke, så får han ta konsekvensene av det! :Nikke: Våkn opp, cypressmannen! :scorpis:

Skrevet
:grine: Nei, det fikk jeg ikke!! Buhu.. Hun sa hun jobbet alt for mye, og ikke kunne prioritere sånne oppdrag nå.. Søren og...

Så dumt. :frown: Men da stemmer jeg også for snøhuldra!

Når det gjelder invitasjoner kan du vel si til han at du kommer til å bestille dem om to dager, og hvis han vil ha noe å si om hvordan de skal være så får han si fra innen det, hvis ikke så bestemmer du.

Skjønner at det er leit og vanskelig når han ikke er så veldig engasjert i planleggingen. Det med å la det ligge til han våkner er jo i utgangspunktet en god idé, men det kan også være litt skummelt om det tar lang tid før det skjer noe. Som de andre foreslår her så kan det være lurt å planlegge litt i skjul, hvertfall av det som er viktig for deg. ;)

:kose: på cypress. Godt du fikk deg litt ostekake i dag. Det hjelper alltid syns jeg.

Skrevet
Klart du kan bestille invitasjoner uten at han får "godkjenne" teksten! Bryr han seg ikke, så får han ta konsekvensene av det! :Nikke: Våkn opp, cypressmannen! :scorpis:

Mener du det? At jeg bør bestille invitasjonene alene?? Det tror jeg ville overrasket han ganske mye...

Skrevet
Så dumt. :frown: Men da stemmer jeg også for snøhuldra!

Når det gjelder invitasjoner kan du vel si til han at du kommer til å bestille dem om to dager, og hvis han vil ha noe å si om hvordan de skal være så får han si fra innen det, hvis ikke så bestemmer du.

Skjønner at det er leit og vanskelig når han ikke er så veldig engasjert i planleggingen. Det med å la det ligge til han våkner er jo i utgangspunktet en god idé, men det kan også være litt skummelt om det tar lang tid før det skjer noe. Som de andre foreslår her så kan det være lurt å planlegge litt i skjul, hvertfall av det som er viktig for deg. ;)

:kose: på cypress. Godt du fikk deg litt ostekake i dag. Det hjelper alltid syns jeg.

Ja, det var en god idé å gi han en frist, og etter den er utløpt bare gjøre det!! :jepp:

:fnise: det hjalp veldig med ostekake faktisk.. :enig: Og så har jeg hatt en del å gjøre på jobb i dag, det er gøy!

Skrevet (endret)

:fnise: Ja,det hadde vært til pass for han! Kanskje det vekker han...? (For det er jo ikke en av de mest suuuuperviktige tingene heller da..)

Endret av ¤Linda¤
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...