Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3måneder igjen :strix:

Riktig så snasent undertøy du har sett på :lur:

Synes forresten av optimalprint sine invitasjoner er helt geniale som bryllupsinvitasjoner :jepp: Så stå på krava og bestill de du :Nikke:

Ja, var ikke det undertøyet fiiint?? Jeg har kjøpt undertøy der før, så størrelser og sånn er ikke noe problem, men det er verre med den skyhøye fraktkostnaden de beregner seg.. :klaske: Tror jeg skal kikke litt i butikker her først før jeg evt bestiller noe som helst! :jepp:

Ja, er ikke optimalprint fine da?? Jeg kan ikke skjønne at noen skal komme til å reagere negativt på dem?? Og i så fall: Se jeg bryr meg... :fise:

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal gjøre akkurat som du vil når det gjelder de invitasjonene :Nikke:

Skrevet

Jeg fikk svar fra fotografen i går!! :hoppe:

Hun gjør det gjerne, men har jo ikke noe studio, og liker best å fotografere ute... Så hvis det kunne gjennomføres ute var det kjempefint! :redd: Hvis ikke så må jeg finne et lyst rom med litt plass der vi kan være.. hmmm... hjemme i stua liksom? Det er det eneste stedet jeg kommer på, men der er jo som regel min kjære, så det er dumt.. Dette skal jo liksom være hemmelig.. :klø: lurer på om ikke jeg da heller skal velge en som har et studio?? Spørs om ikke det blir oppdrag på hun du kjenner til Shorty!!

Skrevet

Snublet innom dagboken din :smilbla:

Vi skal også bestille invitasjoner fra optimalprint ;)

Lykke til med innspurten!

Skrevet

Utendørs faktisk! Det kunne jo blitt bra bilder da! :lur: Behøver jo ikke bli i overkant skummelt heller, hvis dere finner et sted det ikke er så veldig folksomt! :ler:

Skrevet
Jeg fikk svar fra fotografen i går!! :hoppe:

Hun gjør det gjerne, men har jo ikke noe studio, og liker best å fotografere ute... Så hvis det kunne gjennomføres ute var det kjempefint! :redd: Hvis ikke så må jeg finne et lyst rom med litt plass der vi kan være.. hmmm... hjemme i stua liksom? Det er det eneste stedet jeg kommer på, men der er jo som regel min kjære, så det er dumt.. Dette skal jo liksom være hemmelig.. :klø: lurer på om ikke jeg da heller skal velge en som har et studio?? Spørs om ikke det blir oppdrag på hun du kjenner til Shorty!!

Det er flere steder litt utenfor allfarvei hvor det er liten sannsynlighet for at det kommer folk da :) Ute hadde jo vært helt nydelig, bare at det på denne tiden vil bli en smule kaldt ;) Snøhuldra, lissom, det hadde vært spenstig :fnise: Jeg aner virkelig ikke hvor mye June har å gjøre for tiden, men det er bare å sende en mail :)

Skrevet
Snublet innom dagboken din :smilbla:

Vi skal også bestille invitasjoner fra optimalprint ;)

Lykke til med innspurten!

Så hyggelig med et nytt ansikt i boka mi!! :velkommen:

Og lykke til selv må jeg vel nesten si, det er ikke så lenge igjen for deg heller ser jeg! :)

Skrevet
Utendørs faktisk! Det kunne jo blitt bra bilder da! :lur: Behøver jo ikke bli i overkant skummelt heller, hvis dere finner et sted det ikke er så veldig folksomt! :ler:

Kunne sikkert blitt kult.. Men jeg er en frysepinn, og bildene må jo nødvendigvis tas før mai.. Huttemegtu..

Det er flere steder litt utenfor allfarvei hvor det er liten sannsynlighet for at det kommer folk da :) Ute hadde jo vært helt nydelig, bare at det på denne tiden vil bli en smule kaldt ;) Snøhuldra, lissom, det hadde vært spenstig :fnise: Jeg aner virkelig ikke hvor mye June har å gjøre for tiden, men det er bare å sende en mail :)

Som sagt: brrr.... ute tror jeg ikke jeg fikser.. Både pga kulda og blygheten.. :fnise:

Jeg får sende en mail jeg da! :jepp:

Skrevet

Ja, kvaliteten på bildene avhenger av at du trives og er komfortabel med situasjonen, så det er sikkert like greit da :)

Skrevet

Hei,du!

Da er jeg oppdatert ;) Alt bra med dere?

:kose:

lindakristin

Skrevet
Kult :tommelopp: Spent på svar!

Ikke noe svar enda..

*venter spent* :popcorn:

Jeg og! :popcorn:

Hei,du!

Da er jeg oppdatert ;) Alt bra med dere?

:kose:

lindakristin

Hei! Så hyggelig å se deg igjen!! Alt er bra, alt som kan minne om irritasjon på en viss lat brudgom er forhåpentligvis forbigående.. :fnise: Du da? Har du lagd ny dagbok eller??

:klemmer:

Jeg stemmer for snøhuldra!!! :ler:

Ja det gjør du vel.. Synd for deg at jeg har dobbeltstemme og stemmer på noe annet, da... ;)

Skrevet
Alt er bra, alt som kan minne om irritasjon på en viss lat brudgom er forhåpentligvis forbigående.. :fnise:

er han blitt flink brudgom nå?

Skrevet
:klemmer:

Ja det gjør du vel.. Synd for deg at jeg har dobbeltstemme og stemmer på noe annet, da... ;)

Såååå.... hvis vi er mange nok, så kan vi stemme deg ned?? :sjarmor:

Skrevet

Skjønner at det kan bli litt vel heftig å ta bilder ute nå, men det kunne blitt noen flotte bilder da. ;)

Håper du får positivt svar fra Shorty-fotografen. :jepp:

Skrevet

Tjolahopp tjolahei!! Håper du har en deeeeilig dag :kose:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...