Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Flink Cypress som har vært streng med både seg selv og mannen og delegert bort litt arbeid. :)

Ja, tre måneder går fort. Men du har samtidig nok av tid. Du har jo fått på plass det viktigste. Du mangler bare invitasjonene og de kan du jo bestille fra internett, og vips er de også ferdige.

Ja, invitasjonene ja.. :dåne: Var hos mamma i går, og hun syns ikke de invitasjonene vi hadde sett oss ut var noe fine!! Jeg sa at jeg IKKE skal lage dem selv, det var greit da, hun kjenner meg såpass at hun skjønner at det er en dårlig idé.. Men så begynte hun å søke på nettet og fant noen andre produsenter, som hun likte bedre, men som selvfølgelig er MYYYE dyrere!! "jaja, noen tusen fra eller til i den store sammenhengen" sa mamma!!!! Hallooooo!! Vi kan jo ikke tenke sånn om alt!!!! Jeg prøvde å si at jeg ærlig talt driter litt i hvordan invitasjonene ser ut, men tror ikke det gikk helt hjem... Mulig vi bare må kjappe oss og bestille, sånn at det blir for sent å finne noe annet.. :lur:

Så bra at han har fått konkrete oppgaver! :) Håper han går inn for de med liv og lyst! :fnise:

Hehe, ja det regner jeg da med han gjør!!! :hoho: Alt annet er helt uakseptabelt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill de invitasjonene dere først hadde tenkt, du. Eller la mammaen din betale mellomlegget. Hehe.

Skrevet
Bestill de invitasjonene dere først hadde tenkt, du. Eller la mammaen din betale mellomlegget. Hehe.

Det var smart... Rart hun ikke tilbød seg det selv.. ;)

Nei vi får se hva det blir til. Jeg er jo forsåvidt enig i at de hun fant var veldig fine, men de kostet typisk 25 kr stk, og det er vesentlig mer enn optimalprint, så jeg syns det er unødvendig...

har du forresten fått kontakt med fotografen??

:flau: Har ikke prøvd enda... Skal sende mail nå!! :jepp:

Skrevet
Det var smart... Rart hun ikke tilbød seg det selv.. ;)

Nei vi får se hva det blir til. Jeg er jo forsåvidt enig i at de hun fant var veldig fine, men de kostet typisk 25 kr stk, og det er vesentlig mer enn optimalprint, så jeg syns det er unødvendig...

helt enig. :Nikke:

Skrevet

Hvem bryr seg om hvordan innbydelsene ser ut, liksom... :vetikke:

Nå har jeg forresten endelig sendt mail til fotografen.. :sjenert:

Skrevet

flinking som har sendt mail :jepp:

hvis du skal ha det til morgengave er det kanskje greit å få gjort det :) også er jeg litt nysgjerrig på om hun tar sånne bilder :sjenert:

Skrevet
flinking som har sendt mail :jepp:

hvis du skal ha det til morgengave er det kanskje greit å få gjort det :) også er jeg litt nysgjerrig på om hun tar sånne bilder :sjenert:

Ja ikke sant, det er jo bare 3 mnd igjen!! :juhu: <-- hadde passet her og.. Så dere snakket om den i boken til Plingo.. :fnise:

Jeg skal si fra hva svaret er så fort jeg får det!! :jepp:

Skrevet
Ja ikke sant, det er jo bare 3 mnd igjen!! :juhu: <-- hadde passet her og.. Så dere snakket om den i boken til Plingo.. :fnise:

Jeg skal si fra hva svaret er så fort jeg får det!! :jepp:

:juhu: er med oss :fnise:

:jepp: da venter jeg på svar fra fotografen :popcorn:

Skrevet

Jeg har forresten shoppet masse fin hudpleie på ebay de siste dagene, og siden det er gjort med tanke på at jeg skal ha fin hud til bryllupet, mener jeg det passer å skrive om her i bryllupsdagboka.. ;)

MD serum: Lover å "gently exfoliate away old, dead skin cells and deliver a softer, smoother appearance" Jatakk!

MD maske : "Visibly improve skin texture and resiliency with this triple exfoliation action formula for increased clarity, smoothness and softness. This advanced formula diminishes the appearance of fine lines and wrinkles, increases skin hydration and firmness." :tommelopp:

Decleor krem : "Immediately stimulates and reactivates the skin's natural functions for a complexion that's smooth, luminous, and full of vitality. Pearly micro-particles light up the face for all day glow." :hoppe:

Pluss den øyevippe-tykkeren som jeg har linket til tidligere.

I tillegg har jeg bestilt et par ting på lookfantastic:

Wella SP-silver saver shampoo - etter jeg så DInedama anbefalte den i en annen tråd

Dermalogica lipbalm: til å beskytte leppene i solen.. :)

Så nå er det bare å lene seg tilbake og vente på skjønnheten.. :fnise:

Skrevet

Den silver shampoen bruker jeg også :jepp: Knallgod!!!

Så fine bikinier og fint undertøy du har sett på!! Cypress-mannen kommer til å :dåne:

:fnise:

Skrevet
Den silver shampoen bruker jeg også :jepp: Knallgod!!!

Så fine bikinier og fint undertøy du har sett på!! Cypress-mannen kommer til å :dåne:

:fnise:

Kult! Du har jo sånn hårfarge som jeg vil ha, så det høres bra ut!! ;) Hvor ofte bruker du den? Og kan jeg spørre om hva slags shampo du bruker ellers?? *nysgjerrig og misunnelig* ;)

Skrevet
Kult! Du har jo sånn hårfarge som jeg vil ha, så det høres bra ut!! ;) Hvor ofte bruker du den? Og kan jeg spørre om hva slags shampo du bruker ellers?? *nysgjerrig og misunnelig* ;)

Jeg bruker litt forskjellig egentlig. Bare det er mye fuktighet i den. Nå i det siste har jeg brukt repair shampoen til SP og silvershampoen til SP. Og som conditioner bruker jeg Lanza sin Detangler. Beste conditioneren du kan få spør du meg!!! Super til langt hår. Løser floker som bare det og håret blir kjempemykt!! Silvershampoen bruker jeg ca 1 gang i uke. Bare se ann håret ditt. Begynner det å få litt for gyldent skjær kan du bruke den. Og lar du den sitte i noen minutter (3-5min) virker den enda bedre :jepp: Så jeg pleier å si til kundene mine at bare bruk den når du føler håret er for gyldent :)

Skrevet

Høres ut som et perfekt produkt for meg - gleder meg til å få den!! :)

Skrevet

I hvert fall når folk jeg tror det er lurt å høre på forteller noe!! :)

Gjest Neferet
Skrevet

:klappe: for cypress som har satt mannen i arbeid!! Du skal se du ikke trenger å bli så lei som du var tidligere!! :)

Og jeg er helt enig i at du bare må skynde deg og bestille invitasjonene du hadde tenkt på, så er saken ute av verden... :fnise: Jeg er litt enig i at det ikke er der de ekstra tusenlappene bør komme!

Og ikke minst:

:strix::hjerte::danser::hjerte::strix:

3 MÅNEDER IGJEN!!!!!!! :dåne:

:strix::hjerte::danser::hjerte::strix:

Skrevet

:strix: for 3 måneder igjen! :bolledeig:

Veldig bra mannen har fått oppgaver. :pisk::fnise:

Syns også du skal bestille invitasjoner med en gang. De tusenlappene kan fint brukes på noe annet. ;)

Og så hottie du har planer om å bli da! Eller ekstra hot får jeg vel si, for du ser jo ikke akkurat ut som et takras fra før. :gjeiper:

Skrevet

Bra vi er enige om invitasjonene.. Det er mannen heldigvis også, så da får det bare være at mamma mener noe annet.. :fnise:

Takk Muffin forresten, for at du er så søt.. :sjenert:

Skrevet

3måneder igjen :strix:

Riktig så snasent undertøy du har sett på :lur:

Synes forresten av optimalprint sine invitasjoner er helt geniale som bryllupsinvitasjoner :jepp: Så stå på krava og bestill de du :Nikke:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...