Store My Skrevet 21. februar 2009 #2081 Skrevet 21. februar 2009 Sitter og kikker litt på undertøy jeg kan ha med på bryllupsreisen... Se for dere meg i en bungalow eller på stranden i Thailand i dette: Cover upBikini Denne har jeg likt i åresvis, men aldri kjøpt fordi jeg syns den er litt for dyr: badedrakt babydoll babydoll2 Undertøysett Rååsa blonder Dette blir nok godt mottatt
cypress Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #2082 Skrevet 21. februar 2009 Det tror jeg og egentlig... Men jeg vet ikke om jeg gidder bestille, det er så dyr frakt derfra!!!
Sekretæren Skrevet 21. februar 2009 #2083 Skrevet 21. februar 2009 Den badedrakta var litt... eehh... dristig Ellers var alt mektig snasent
cypress Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #2084 Skrevet 21. februar 2009 ja, men jeg har så små pupper at det umulig kan bli vulgært!! (noen fordeler må det da være med å mangle en kroppsdel..?) Men det KAN jo være litt avslørende å bøye seg fremover kanskje, hvis ikke stoffet sitter veldig stramt.. Jeg kommer ikke til å kjøpe den, spesielt siden den var på salg i høst uten at jeg gjorde det da, og nå er den tilbake på fullpris. Det må bety at jeg ikke vil ha den nok. Noen ganger blir jeg også lurt av at modellene er så pene, så innbiller jeg meg at det blir likt på meg. Det blir det jo ikke...
Sekretæren Skrevet 21. februar 2009 #2085 Skrevet 21. februar 2009 Den ikke skapt for å brukes, men for å stå rett opp og ned å se pen ut Og det klarer du vel?
eleit Skrevet 21. februar 2009 #2086 Skrevet 21. februar 2009 Mer stoff på den badedrakten da enn på en vanlig trektantbikini Jeg likte den! Og jeg har også pupper som hadde funket under en sånn, meen hadde nok aldrig turt å gå med den
Gjest Ansjoni Skrevet 22. februar 2009 #2087 Skrevet 22. februar 2009 Oooh, det var en sexy badedrakt Den blir du hot i, nesten Bond-babe!! Syns også det ser ut som om Maria Haukås Storeng har lagt på seg, forresten. Kan ikke skjønne at hun er en størrelse 36 iallefall, som jeg har lest et sted. Men hun ser flott ut altså Det gjør Tone også, forresten. Men hun så ikke så bra ut når hun ikke fikk så masse stemmer, en anelse sur sitron før hun oppdaget at kameraene var på seg
Sekretæren Skrevet 22. februar 2009 #2088 Skrevet 22. februar 2009 Har Maria Haukaas Storeng noensinne vært en størrelse 36?? Syns hun alltid har sett frodig og herlig ut, jeg... :klø: Men ja, hun har lagt på seg. Vi spekulerte litt i om hun var gravid... Ingenting er som litt kjendissladder tidlig en søndags ettermiddag
Gjest Neferet Skrevet 22. februar 2009 #2089 Skrevet 22. februar 2009 Maria var min store heltinne fra jeg var sånn ca 10-11år, da hun hadde hovedrolle i Annie. Har hatt sansen for henne etter det også, men etter hun slo seg sammen med Mira Craig og ble smittet av "jeg er så utrolig diva og må vifte på hoftene mine hele tiden"-viruset, kan hvem som helst få henne billig for min del!
Gjest Miso Skrevet 22. februar 2009 #2090 Skrevet 22. februar 2009 Hei vennen innom for å ønske deg en strålende god søndag Jo da, har sett at bildene av oss ligger på siden hennes hun er så utrolig flink, så jeg har absolutt tenkt å bruke henne igjen ved en senere anledning etter bryllupet deres havner nok dere på hjemmesiden hennes også
DDuck Skrevet 22. februar 2009 #2092 Skrevet 22. februar 2009 Lekkert under og badetøy Det blir nok å bklø i fingrene på cypress-mannen hvis han ser deg i noe sånt også litt Maria-prat Hun må ha lagt på seg ganske mye nå... hun er ufattelig kraftig i leggene og armene, men så har hun jo en midje til å dø før :dåne: Hun bærer de akstra kiloene så godt at hun er stunning uansett hun
Gjest Miso Skrevet 23. februar 2009 #2093 Skrevet 23. februar 2009 (endret) idag er det bare :strix: http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_loveshower.gif' alt=':strix:'> 3 mnd igjen :strix: det kommer til å gå så fort, snart er dagen her :rødme: Endret 23. februar 2009 av Miso
Mazilla Skrevet 23. februar 2009 #2094 Skrevet 23. februar 2009 3 måneder igjen!! Plutselig er dagen her, tenk på det! :dåne: Og, ikke bli altfor stressa nå, da!
cypress Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #2096 Skrevet 23. februar 2009 Den ikke skapt for å brukes, men for å stå rett opp og ned å se pen ut Og det klarer du vel? Det klarer jeg!! Mer stoff på den badedrakten da enn på en vanlig trektantbikini Jeg likte den! Og jeg har også pupper som hadde funket under en sånn, meen hadde nok aldrig turt å gå med den Det er jo stoff i den, det er bare plassert litt utradisjonelt! Oooh, det var en sexy badedrakt Den blir du hot i, nesten Bond-babe!! Band-babe ja, det hadde vært noe!! Kanskje jeg skal revurdere å kjøpe den allikelvel.. Neida, den skal nok få bli på lageret hos VS. Jeg shoppet så masse annet på ebay i går, så nå har jeg ikke råd legner heller.. Lekkert under og badetøy Det blir nok å bklø i fingrene på cypress-mannen hvis han ser deg i noe sånt Det er målet...
cypress Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #2097 Skrevet 23. februar 2009 3 måneder ja!!! :dåne: Det går fort det.... Vet ikke om jeg skal eller Jo, jeg må nok ... Det er jo best moro! Og nå begynner jo faktisk ting å falle på plass. I går fikk mannen beskjed om at han har hovedansvar for maten (må sef ha godkjennelse fra meg på meny, men han skal komme med forslag), HAN skal ta kontakt med utleier, han skal ordne DJ, pluss andre ting som vi skal snakke om i kveld...
Store My Skrevet 23. februar 2009 #2098 Skrevet 23. februar 2009 3 måneder ja!!! :dåne: Det går fort det.... Vet ikke om jeg skal eller Jo, jeg må nok ... Det er jo best moro! Og nå begynner jo faktisk ting å falle på plass. I går fikk mannen beskjed om at han har hovedansvar for maten (må sef ha godkjennelse fra meg på meny, men han skal komme med forslag), HAN skal ta kontakt med utleier, han skal ordne DJ, pluss andre ting som vi skal snakke om i kveld... Flink Cypress som har vært streng med både seg selv og mannen og delegert bort litt arbeid. Ja, tre måneder går fort. Men du har samtidig nok av tid. Du har jo fått på plass det viktigste. Du mangler bare invitasjonene og de kan du jo bestille fra internett, og vips er de også ferdige.
Mazilla Skrevet 23. februar 2009 #2099 Skrevet 23. februar 2009 Så bra at han har fått konkrete oppgaver! Håper han går inn for de med liv og lyst!
cypress Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #2100 Skrevet 23. februar 2009 Hei vennen innom for å ønske deg en strålende god søndag Jo da, har sett at bildene av oss ligger på siden hennes hun er så utrolig flink, så jeg har absolutt tenkt å bruke henne igjen ved en senere anledning etter bryllupet deres havner nok dere på hjemmesiden hennes også Ja, vi havner vel der vi og.. Det gjør jo ingenting, regner med hun er like flink med oss, så det blir sikkert fine bilder!! Innom for å gi en god søndags Takk, du får en mandags tilbake!!
Fremhevede innlegg