cypress Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #2061 Skrevet 20. februar 2009 Å jenter, nå ble jeg glad av å komme inn her! Venninnene mine har akkurat gått, vi har hatt det veldig hyggelig, men jeg orket ikke begynne å fortelle at jeg var litt møkkalei... De ville ikke skjønt allikevel (en single og en samboer uten gifteplaner). Men det er så DEILIG å se at dere skjønner!!! Jeg skal definitivt ta en prat med kjære når han kommer hjem! Jeg kan jo ikke gå og irritere meg sånn. Jeg fikk forresten greie på en ting på jobb i dag som gjør det enda mer viktig at vi fordeler oppgavene så ikke jeg blir sittende med alt: Han fikk beskjed i dag om at han skal ha sin første rettsak 19. og 20 mai!!! Hvis noen husker hvor mye jeg jobbet i dagene før min første sak i november, så blir det ikke mye hjelp å hente av han i ukene før for å si det sånn! Og det blir en sliten brudgom som står i kirken den 23.!! Jeg skjønner jo godt at han gjerne vil ha saken (vi er nødt til å ha tre saker for å få advokatbevilling og han har forløpig ingen), så å ikke ta den er ikke et alternativ. Men det er jo så innmari typisk!! (I mitt stille sinn håper jeg saken forlikes før det kommer så langt, så han slipper... Men det kan jeg ikke si til han.. )
cypress Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #2062 Skrevet 20. februar 2009 Heia Cypress! og du får koselig deg med venninnebesøk. Litt godt å ha en sånn kveld innimellom også. Ja, det er gøy med venninnekveld! Bare skravle, se på tv, bake en kake og spise!! Håper du har (hatt) en hyggelig kveld også! Skal snart inn i boken din og se om jeg finner det ut! Og så over til noe helt annet. Akt-prosjektet ditt. Grunnen til at jeg lurte på hvilken fotograf du hadde spurt, var at om du ikke hadde noe idé enda, så skulle jeg anbefale er vanvittig skjønn dame Min kjære er fotograf av yrke, og jeg har blitt kjent med en del av hans kolleger. Så hvis din fotodame ikke kan, er det bare å si i fra Har stått masse modell for min kjære, men aldri en fremmed, så jeg syns det er en spenstig morgengaveidé Å, det var interessant!!! Jeg har egentlig ikke noen grunn til å tro at min fotodame kan, for hun har faktisk ikke studio, og det vil man vel helst ha i den sammenheng...? (ikke at jeg har noe som helst peiling, man kan kanskje gjøre sånt "hvor som helst"??) Kanskje vi kan snakke nærmere om dette når vi treffes for kinodate?? Mulig jeg er rar, men jeg føler det er mer naturlig å evt ta kontakt med henne etter at jeg har møtt deg i virkeligheten, og slipper å fortelle at jeg fikk navnet hennes fra en jeg "kjenner fra nettet". Jeg syns av en eller annen grunn at det er litt flaut.. Men hvis den viktige avtaleboken din plutselig skulle ombestemme seg og tulle til kinodaten, så skal du ikke se bort fra at jeg vil ha det navnet!!! Eller, det kan jeg kanskje få nå allikevel? I alle fall hvis vedkommende har en webside som jeg kan kikke litt på?? PM? Jeg har ikke fått med meg frustrasjonen live i dag, men måtte smile litt medfølende da jeg leste dette. Jeg har nemlig møtt ei venninne i dag, og hun var veldig opptatt av hvordan det gikk med bryllupsplanene. Hun fortalte litt om sine opplevelser da hun og mannen giftet seg, og at det innimellom fløy utstyr og ting veggimellom etterfulgt av rasende utsagn og tårer og "fiks det jævla bryllupet selv". Hun lo nå og sa at hun trodde hun kom til å bli skilt før hun ble gift, men det ordnet seg til slutt og ble en veldig bra dag for dem begge. Så du er nok på ingen måte alene om dette!! Håper du får en fin helg og kan tenke på noe annet så lenge du trenger det!! Masse masse sendes din vei!! Tar imot alle jeg kan få og sender en haug tilbake! Ble litt lettet av å lese dette, for jeg var faktisk litt der at jeg tenkte at jeg skulle drite i hele greia... Flytte på hybel og lete etter en mann som gidder å ta i et tak. Men jeg skjønner jo nå, ut fra hva dere alle skriver, at slike menn ikke finnes.. Så da får jeg holde ut litt til!!
cypress Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #2063 Skrevet 21. februar 2009 Skal legge meg, måtte bare inn og minne meg selv på denne sangen: No one
Sekretæren Skrevet 21. februar 2009 #2064 Skrevet 21. februar 2009 Å, det var interessant!!! Jeg har egentlig ikke noen grunn til å tro at min fotodame kan, for hun har faktisk ikke studio, og det vil man vel helst ha i den sammenheng...? (ikke at jeg har noe som helst peiling, man kan kanskje gjøre sånt "hvor som helst"??) Kanskje vi kan snakke nærmere om dette når vi treffes for kinodate?? Mulig jeg er rar, men jeg føler det er mer naturlig å evt ta kontakt med henne etter at jeg har møtt deg i virkeligheten, og slipper å fortelle at jeg fikk navnet hennes fra en jeg "kjenner fra nettet". Jeg syns av en eller annen grunn at det er litt flaut.. Men hvis den viktige avtaleboken din plutselig skulle ombestemme seg og tulle til kinodaten, så skal du ikke se bort fra at jeg vil ha det navnet!!! Eller, det kan jeg kanskje få nå allikevel? I alle fall hvis vedkommende har en webside som jeg kan kikke litt på?? PM? Her er websiden hennes Gå inn på Annet, der ser du utstillngsplakaten hennes nå. Hvis du vil se utstillingen, er den fremdeles på. Hun er egentlig dyktig til alt, syns jeg. Og jeg spurte min kjære nå, om hun tok aktoppdrag, og da sa han ja! Hun er en veldig behagelig og sprudlende dame du blir trygg på. Vi kan godt snakke sammen på kinodaten Og ja, hun har studio forresten. Gamle brannstasjonen på Fornebu. Tror det er en fordel med studio, selv om det ikke er noe problem å drasse med en bakgrunn og noen lamper hjem til deg når din kjære ikke er hjemme en kveld. Du kan jo høre med din fotodame.
Sekretæren Skrevet 21. februar 2009 #2065 Skrevet 21. februar 2009 Skrev feil Går du inn på Annet, ser du et av bildene fra utstillingen, men utstillingsplakaten ser du under Egne arbeider
Gjest Neferet Skrevet 21. februar 2009 #2066 Skrevet 21. februar 2009 Skrev feil Går du inn på Annet, ser du et av bildene fra utstillingen, men utstillingsplakaten ser du under Egne arbeider Dæven, alt under Egne arbeider var superstas!!!!
Sekretæren Skrevet 21. februar 2009 #2067 Skrevet 21. februar 2009 Dæven, alt under Egne arbeider var superstas!!!! Ja, de er fra utstillingen hennes som er nå Hun har live rollespill som sin andre lidenskap, så hun er nok inspirert av fantasy og alt det der.
Gjest Neferet Skrevet 21. februar 2009 #2068 Skrevet 21. februar 2009 Ja, de er fra utstillingen hennes som er nå Hun har live rollespill som sin andre lidenskap, så hun er nok inspirert av fantasy og alt det der. Me like!!!!
cypress Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #2069 Skrevet 21. februar 2009 Takk for link Shorty, det var veldig mye bra å se på den siden!! Gleder meg til å forfølge den tanken!!
cypress Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #2070 Skrevet 21. februar 2009 Aaaahhh, hjemme alene er ikke så verst innimellom altså!! Har lagd meg god mat som jeg akkurat har spist, og skal snart hente smågodt-posen. Og ser på Grand Prix! Tone er så irriterende brun og pen!!! Litt vel brun med tanke på at det er februar... Skulle likt å visst hva hun har smurt på bena sine for å få dem så skinnende og lækre... Jeg ser henne stadig rundt i området rundt der jeg bor, så kanskje jeg skal spørre neste gang.. Jeg skulle forresten egentlig levere kjolen min til skredderen i dag, men droppet det. Hadde ikke lyst til å kjøre ut i det dårlige været. I stedet ringte jeg til blomsterbutikken til Finn Schøll og hørte om de kunne lage buketten min. Mamma hadde overtalt meg til å spørre spesifikt om jeg kunne på Finn til å lage den, jeg syns det var ganske flaut å spørre om egentlig.. Og ikke gikk det an heller, han gjorde det kun hvis det var til kjendiser eller noen han kjente personlig. Søren at jeg ikke er kjendis... De andre er sikkert superflinke de og da, så det skal nok gå veldig fint. Jeg skal ringe tilbake på mandag og bestille time. Mamma ville være med, det syns jeg var hyggelig og lurt, for hun har mye bedre peiling på sånt enn meg!
Store My Skrevet 21. februar 2009 #2071 Skrevet 21. februar 2009 Aaaahhh, hjemme alene er ikke så verst innimellom altså!! Har lagd meg god mat som jeg akkurat har spist, og skal snart hente smågodt-posen. Og ser på Grand Prix! Tone er så irriterende brun og pen!!! Litt vel brun med tanke på at det er februar... Skulle likt å visst hva hun har smurt på bena sine for å få dem så skinnende og lækre... Jeg ser henne stadig rundt i området rundt der jeg bor, så kanskje jeg skal spørre neste gang.. Jeg synes du skal spørre, for jeg lurer også veldig på det der. Jeg skulle forresten egentlig levere kjolen min til skredderen i dag, men droppet det. Hadde ikke lyst til å kjøre ut i det dårlige været. I stedet ringte jeg til blomsterbutikken til Finn Schøll og hørte om de kunne lage buketten min. Mamma hadde overtalt meg til å spørre spesifikt om jeg kunne på Finn til å lage den, jeg syns det var ganske flaut å spørre om egentlig.. Og ikke gikk det an heller, han gjorde det kun hvis det var til kjendiser eller noen han kjente personlig. Søren at jeg ikke er kjendis... De andre er sikkert superflinke de og da, så det skal nok gå veldig fint. Jeg skal ringe tilbake på mandag og bestille time. Mamma ville være med, det syns jeg var hyggelig og lurt, for hun har mye bedre peiling på sånt enn meg! Jeg synes du kan forte deg å bli venner med han, jeg.. Så bra at mamma vil bli med. Og deilig å få gjort unna enda en ting.
Gjest Neferet Skrevet 21. februar 2009 #2072 Skrevet 21. februar 2009 Godt å høre du koser deg med singeltilværelsen, om enn bare for en dag eller to!! Selv fikk jeg akkurat et raptus og fant det for godt å vasse i snøen og ta bilder i 45 min... Det var deilig da. Alle som var på tur til diverse fester trodde sikkert jeg var litt mer enn middels rar kanskje... Kos deg videre cypress!
cypress Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #2073 Skrevet 21. februar 2009 Jeg synes du skal spørre, for jeg lurer også veldig på det der. Jeg synes du kan forte deg å bli venner med han, jeg.. Så bra at mamma vil bli med. Og deilig å få gjort unna enda en ting. Ja, er du ikke enig i at de beina så helt nydelig ut?!? Jeg ble helt facinert.. Men Maria Haukås Storeng, har hun lagt på seg litt eller?? Hilsen sladrekjerringa...
Store My Skrevet 21. februar 2009 #2074 Skrevet 21. februar 2009 Men Maria Haukås Storeng, har hun lagt på seg litt eller?? Hilsen sladrekjerringa... Folk sier så.. har ikke lagt merke til det. men synes i alle fall hun ser bra ut. sånn som hun skal.
cypress Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #2075 Skrevet 21. februar 2009 Godt å høre du koser deg med singeltilværelsen, om enn bare for en dag eller to!! Selv fikk jeg akkurat et raptus og fant det for godt å vasse i snøen og ta bilder i 45 min... Det var deilig da. Alle som var på tur til diverse fester trodde sikkert jeg var litt mer enn middels rar kanskje... Kos deg videre cypress! Oi, tok du bilder av snøen? Det er egentlig kjempefint ute nå, hvis man bare orker å se opp og få snø i ansiktet. Jeg var på butikken for en time siden, gikk forbi masse fester rundt om kring. Kjente jeg ble litt misunnelig, og litt glad for at jeg ikke skulle på noen av dem..
cypress Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #2076 Skrevet 21. februar 2009 Folk sier så.. har ikke lagt merke til det. men synes i alle fall hun ser bra ut. sånn som hun skal. Ja for all del, hun ser kjempebra ut! Og hun synger nydelig! (Liker ikke alle sangene akkurat, men stemmen hennes er bra!!)
Gjest Neferet Skrevet 21. februar 2009 #2078 Skrevet 21. februar 2009 Oi, tok du bilder av snøen? Det er egentlig kjempefint ute nå, hvis man bare orker å se opp og få snø i ansiktet. Jeg var på butikken for en time siden, gikk forbi masse fester rundt om kring. Kjente jeg ble litt misunnelig, og litt glad for at jeg ikke skulle på noen av dem.. Ja, nærområdet i snø ihvertfall. Har jo bare et lite kompaktkamera, så det er jo begrenset hvor bra det blir, men jeg synes jeg fikk noen bra bilder ut av det! Hihi, litt misunnelig og litt glad, lenge leve ambivalensen!
cypress Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #2079 Skrevet 21. februar 2009 Ja, nærområdet i snø ihvertfall. Har jo bare et lite kompaktkamera, så det er jo begrenset hvor bra det blir, men jeg synes jeg fikk noen bra bilder ut av det! Hihi, litt misunnelig og litt glad, lenge leve ambivalensen! Hehe, ja det er jo gøy med fest, men det er sørenmeg så deilig med en stille hjemmekveld innimellom også..
cypress Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #2080 Skrevet 21. februar 2009 (endret) Sitter og kikker litt på undertøy jeg kan ha med på bryllupsreisen... Se for dere meg i en bungalow eller på stranden i Thailand i dette: Cover up Bikini Denne har jeg likt i åresvis, men aldri kjøpt fordi jeg syns den er litt for dyr: badedrakt babydoll babydoll2 Undertøysett Rååsa blonder Endret 21. februar 2009 av cypress
Fremhevede innlegg