Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg forresten en paraply til bryllupet i dag - i tilfelle det som ikke skal skje allikevel skulle finne på å skje. Den er så fiiin! Slik ser den ut: Lisbeth Dahl Paraply

Den kostet bare 198 kr på Rafens, så for en gangs skyld var det billigere i butikk enn på ebay.. :strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke verst at den var billigere i Norge! Også så gøy å få den med en gang, istedet for å gå og vente og sjekke postkassa litt for ofte (eller er det bare jeg som gjør det?)! :fnise:

Middagstips.. hmm.. Vanskelig å si når jeg ikke vet hva du har tenkt! Kjøtt eller fisk eller fugl eller..? :sjenert: Må jo være noe litt fancy for å matche gåselever og fancy kake! :fnise:

Skrevet

Nam, det så absolutt veldig godt ut! :sikle: Jeg kan ikke ha butterdeig, så jeg hadde sikkert lagd den med parma- eller serranoskinke istedet for butterdeig.. Sikkert godt det og! :Nikke:

Skrevet

Ja, er ikke det ganske godt? Jeg håper bare kjære liker det, jeg kan nemlig ikke huske at vi har spist det en eneste gang de 3,5 årene jeg har kjent han... Jaja, jeg prøver. Butikken kaller!!

Skrevet

Ja, det ble kjempegodt! Han ble imponert - sa han i hvert fall!! Jeg er ingen gourmet til daglig, så jeg ble litt imponert selv og... :fnise:

Skrevet

Så bra at det ble vellykka! :jepp:

Har dere noen koselige søndagsplaner da?

Skrevet
Jeg kjøpte meg forresten en paraply til bryllupet i dag - i tilfelle det som ikke skal skje allikevel skulle finne på å skje. Den er så fiiin! Slik ser den ut: Lisbeth Dahl Paraply

Den kostet bare 198 kr på Rafens, så for en gangs skyld var det billigere i butikk enn på ebay.. :strix:

Den lignet jo veldig på den jeg har kjøpt. ;) Fin paraply!

Den maten så kjempegod ut. Hørtes ut som en flott tre-retters. :sikle: Bra det ble vellykka!

Skrevet
Så bra at det ble vellykka! :jepp:

Har dere noen koselige søndagsplaner da?

Hittil har dagen vært kjempekoselig, litt :sengekos: og frokost på sengen. Nå skal vi snart spise lunsj av restene fra middagen i går. Så det er bra!!

Etterpå skal vi på middag til svigermor, det er ikke fullt så bra, men greit nok.. Sønnen hennes hadde jo bursdag i går, så skjønner jo at hun vil feire litt. Ellers må jeg faktisk jobbe litt!! :sukk:

Den lignet jo veldig på den jeg har kjøpt. ;) Fin paraply!

Den maten så kjempegod ut. Hørtes ut som en flott tre-retters. :sikle: Bra det ble vellykka!

Ja, er det ikke den samme som du har egentlig?? Det var du som var inspirasjonen min for å kjøpe den faktisk!! :tommelopp:

Skrevet
Hittil har dagen vært kjempekoselig, litt :sengekos: og frokost på sengen. Nå skal vi snart spise lunsj av restene fra middagen i går. Så det er bra!!

Etterpå skal vi på middag til svigermor, det er ikke fullt så bra, men greit nok.. Sønnen hennes hadde jo bursdag i går, så skjønner jo at hun vil feire litt. Ellers må jeg faktisk jobbe litt!! :sukk:

Ja, er det ikke den samme som du har egentlig?? Det var du som var inspirasjonen min for å kjøpe den faktisk!! :tommelopp:

Den er lik ja. ;) Så bra at jeg kunne være til inspirasjon. :hoppe: Jeg kom helt tilfeldig over den. Men de er veldig fancy. :jepp:

Det hørtes ut som en veldig fin søndagsmorgen. :lur:

Håper du får en fin søndag videre, selv med svigermorbesøk og jobbing. :klem:

Skrevet

*synge* just a little lovin', early in the morning. beats a cup of coffee for starting off the day..

Fant ikke sangen på youtube, men den skal visstnok være inni medleyen her. (vanskelig å si siden høytalerne på pcen min ikke funker).

Skrevet

Så bra det ble vellykka. :) Det er så gøy når man prøver nye ting, og det blir bra resultat. :)

Skrevet
*synge* just a little lovin', early in the morning. beats a cup of coffee for starting off the day..

Fant ikke sangen på youtube, men den skal visstnok være inni medleyen her. (vanskelig å si siden høytalerne på pcen min ikke funker).

Så søt du er!! Jeg får dessverre ikke hørt på sangen nå - jeg sitter nemlig og later som jeg jobber ved siden av min kjære, og det blir litt for lett match for han å gjennomskue hva jeg egentlig driver med dersom det plutselig kommer lyd fra pcen min... Word lager skjelden lyd... :fnise:

Så bra det ble vellykka. :) Det er så gøy når man prøver nye ting, og det blir bra resultat. :)

Ja, ikke sant!! Glemte forresten å si at jeg droppet forrett da, så det ble bare innbakt svin og fancy kake. Vi ble supermette av det, så like greit å spare gåseleveren til en annen gang.

Han ble veldig glad for gavene jeg hadde kjøpt og, så det var hyggelig. Jeg kjøpte noen filmer som jeg visste han ønsket seg - og som jeg også godt kan se... Pluss et par "unødvendige" luksusting: et trøffeljern, for å skjære trøfler i supertynne skiver, og en ordentlig, ordentlig kjempegod balsamico. Det er sånt som han setter pris på! :jepp:

Skrevet

Den er nydelig. Har ønsket meg sånn lenge! Passer midt i blinken til brudestilen min og, så da blir vi tre hotties med en slik paraply ;)

! Glemte forresten å si at jeg droppet forrett da, så det ble bare innbakt svin og fancy kake. Vi ble supermette av det, så like greit å spare gåseleveren til en annen gang.

:ler: Vet ikke hvorfor, men det var en litt morsom setning ;) Litt sånn; "..... sa frognerfruen til kokken sin, og gikk ut for å spise lunch i stedet"

Skrevet

Gåselever, trøffeljern og spesielt god balsamico... Tror sannelig Cypress og Cypressmannen er litt matsnobber jeg! :lur:

Skrevet
Gåselever, trøffeljern og spesielt god balsamico... Tror sannelig Cypress og Cypressmannen er litt matsnobber jeg! :lur:

Haha. det tenkte jeg også.

Men det er fint det, altså.. Mye bedre enn jeg og mannen som er superbegeistra for grandiosa og som ikke har hørt om halvparten av ingrediensene i "vanlig" mat.

Skrevet

Å giiiid, dere har aldeles rett!!! :flau: (Men vi har ikke kokk assa!!)

;)

Vi er nok litt matsnobber, og min kjære er i tillegg skikkelig vinsnobb.. Og så bor vi jo på Frogner også - selv om vi er innflyttere begge to!! "Glad i det gode liv" måtte vi nok ha skrevet dersom vi skulle skrevet en kontaktannonse for oss selv... :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...