Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Skjønte da jeg leste det du skrev om nedtellingen at jeg har skrevet feil dato - det er jo selvfølgelig ikke søndagen den er klar (butikken med så dårlige åpningstider er selvsagt ikke åpen på søndager!!) - den er ferdig fredag 4. mars!! :strix:

Så jeg bruker gjerne tickeren din som hjelp!! :jepp:

Vi skal gifte oss på en torsdag vi. Så 6. mars er en fredag. :sjenert:

Tror du trenger tickeren. ;)

Så fin forlovelsesring du har. :)

Å, det hørtes veldig koselig ut å være på kurs sammen. :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så koselig å være på kurs med kjæresten! :hjerte: Og :strix: for ringer :)

Skrevet
Vi skal gifte oss på en torsdag vi. Så 6. mars er en fredag. :sjenert:

Tror du trenger tickeren. ;)

Så fin forlovelsesring du har. :)

Å, det hørtes veldig koselig ut å være på kurs sammen. :rødme:

Gjør dere?? :klø: Ja da så.. Nå ble jeg forvirret.. Jaja, dette har du nok bedre greie på enn meg!! :fnise:

Så da er det nok 6. mars jeg får ringen min tilbake altså..

Skrevet (endret)

Inne å :strix. :strix: litt for ringer. :)

Vi bestemte oss også for hovedrett på menyen leeenge før vi planla å gifte oss. :)

10 år siden faktisk. :fnise:

Endret av Maye
Gjest Neferet
Skrevet
Oi, har dere vært forlovet så lenge?? På tide å gifte seg nå da!! ;)

Ja, det er de som mener det er på tide nå.... :fnise:

Litt bryllupsrelatert: Vi har avtalt møte med de vi leier lokalet av og skal bestille maten fra torsdag neste uke! Vi må snakke litt om hva slags mat vi ønsker før den tid, så vi kan prøve å få spikret det i møtet. Og så MÅ jeg huske å spørre om å få en plan/kart over bordene, slik at jeg kan begynne å tenke på bordplassering. Og så må jeg spørre om hva slags pynt de har til bordene, og hva vi evt må ha med selv.. OG hva slags vin vi bør kjøpe til maten (det skal vi spørre en vin-kjenner-venn om også, for å få flere meninger).

Si fra hvis noen kommer på flere lure ting å spørre om... :jepp:

Så spennende med møte! :jepp: Vi hadde møte med matmenneskene tidlig, husker det får en ekstra liten virkelighetsfølelse når det skjer! Skal dere spørre om dere får noen slags prøvemiddag?

Kos deg som "student" sammen med mannen! :rødme:

Skrevet

Så deilig å bestemme maten :hoppe: Skal dere prøvesmake den før bryllupet?

Koselig å være på kurs ;) Får dere lært noe eller er det bare klining på bakerste rekke og i friminuttene? :fnise:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Åh, det hørtes kos ut å være på kurs sammen med mannen :rødme:

Spør som MaiL jeg, er det noen læringseffekt? :fnise:

Gjest Neferet
Skrevet

Cypress, du må bli med inn til Ansjoni og finne tid for film! :jepp:

Håper du har hatt det bra på kurs, og at helga blir enda bedre!!!

:klemmer:

Skrevet

Håper du får en god helg ;):hug:

Skrevet
Gjør dere?? :klø: Ja da så.. Nå ble jeg forvirret.. Jaja, dette har du nok bedre greie på enn meg!! :fnise:

Så da er det nok 6. mars jeg får ringen min tilbake altså..

:Nikke: Ambassaden vier bare på torsdager.

Håper du får en koselig helg, cypress. :klemmer:

Hvis jeg ikke husker helt feil så hadde mannen bursdag denne helgen? Satser på at hukommelsen min er bedre enn jeg frykter og slenger på en :bursdag: til din kjære.

Skrevet (endret)

Innom med en helge :hug:

God helg Cypress!!

Endret av Maye
Skrevet

Du har vel lest inne på Project Hottie Bride?? :sjenert: Dårlig med respons der, synes jeg! :fnise:

Håper du får en kjempefin helg! :klemmer:

Skrevet
Inne å :strix. litt for ringer.

Vi bestemte oss også for hovedrett på menyen leeenge før vi planla å gifte oss. :)

10 år siden faktisk.

Såpass?? 10 år siden dere bestemte hovedretten?? Gærninger.. :fnise: Hva er det dere skal ha da??

:hug:

Takk darling, :klemmer: tilbake!!

Ja, det er de som mener det er på tide nå....

Så spennende med møte! Vi hadde møte med matmenneskene tidlig, husker det får en ekstra liten virkelighetsfølelse når det skjer! Skal dere spørre om dere får noen slags prøvemiddag?

Kos deg som "student" sammen med mannen!

Jeg tror rett og slett vi skal kreve en prøvemiddag faktisk!! Men jeg har heldigvis hørt om flere som har vært på selskap der før, som sier de har fått bra mat. Så jeg er ikke så bekymret for at det skal være dårlig, men det er gøy å teste.

Så deilig å bestemme maten Skal dere prøvesmake den før bryllupet?

Koselig å være på kurs Får dere lært noe eller er det bare klining på bakerste rekke og i friminuttene?

Ja, vi skal be om å få prøvesmake! Har fått inntrykk av at de gjør sånt, eller så føler jeg meg litt lurt. Tror han sa det da vi var der og så på lokalet første gangen.

:fnise: Vi har sittet på andre rad faktisk, og vært flinke nerder!! Veldig nyttig kurs!! :jepp:

Åh, det hørtes kos ut å være på kurs sammen med mannen

Spør som MaiL jeg, er det noen læringseffekt?

Å jada jada, vi har lært en hel haug!! Den ene dagen satt til og med den ene foredragsholderen seg sammen med oss i lunsjen, slik at vi snakket etikk i hele pausen også... :dåne:

Cypress, du må bli med inn til Ansjoni og finne tid for film!

Håper du har hatt det bra på kurs, og at helga blir enda bedre!!!

Har vært der nå!! Film blir gøy!!

Håper du får en god helg ;):hug:

Du også!! :klemmer:

:Nikke: Ambassaden vier bare på torsdager.

Håper du får en koselig helg, cypress. :klemmer:

Hvis jeg ikke husker helt feil så hadde mannen bursdag denne helgen? Satser på at hukommelsen min er bedre enn jeg frykter og slenger på en :bursdag: til din kjære.

Du har en utmerket hukommelse, han har bursdag i morgen!! :jepp:

Ha en fin helg du og!!

Innom med en helge :hug:

God helg Cypress!!

Takk, ønsker deg det samme!! :klemmer:

Du har vel lest inne på Project Hottie Bride?? :sjenert: Dårlig med respons der, synes jeg! :fnise:

Håper du får en kjempefin helg! :klemmer:

Ups, den var havnet på side to, så jeg har nok ikke vært innom der på en stund nei... Men nå har jeg det altså... :flau:

God helg!!

Skrevet

Innom å ønsker god helg og en fin bursdag til mannen din :bursdag:;) og ikke minst.. HAPPY VALENTINES DAY :hjerte: i morgen, den veier bra opp for at det er fredag den 13 i dag

:klem:

Skrevet (endret)

Oh, han har bursdag på valentines day altså.. (Det hadde eksen min også, når jeg tenker meg om..) Da er dere jo nødt til å feire! :fnise: "Synd" hvis dere skal spise ute, må jo huske å bestille bord osv da! :sjenert:

Gratulerer på forskudd til cypressmannen! :bursdag:

Endret av Mazilla
Skrevet

da vi var i bryllup for ti år siden, fikk vi servert hvitløkspekket indrefilet av okse. Den var så mør at den smelta på tunga. Seriøst det beste kjøttet vi har smakt. Så da bestemte vi at om vi en gang skulle gifte oss, så skulle dette være på vår meny også. :) Og det blir det.

Skrevet
Innom å ønsker god helg og en fin bursdag til mannen din :bursdag:;) og ikke minst.. HAPPY VALENTINES DAY :hjerte: i morgen, den veier bra opp for at det er fredag den 13 i dag

:klem:

Tusen takk søte deg!! :klemmer:

Oh, han har bursdag på valentines day altså.. (Det hadde eksen min også, når jeg tenker meg om..) Da er dere jo nødt til å feire! :fnise: "Synd" hvis dere skal spise ute, må jo huske å bestille bord osv da! :sjenert:

Gratulerer på forskudd til cypressmannen! :bursdag:

Skal hilse han og si gratulerer fra deg!! :jepp:;)

Ser faktisk ut som at vi bare skal lage litt god mat hjemme og kose oss sammen her. Vi er litt slitene etter mye jobbing og kursing i det siste. Tror vi tar igjen den store feiringen en annen gang. Men det blir nok koselig uansett!!

da vi var i bryllup for ti år siden, fikk vi servert hvitløkspekket indrefilet av okse. Den var så mør at den smelta på tunga. Seriøst det beste kjøttet vi har smakt. Så da bestemte vi at om vi en gang skulle gifte oss, så skulle dette være på vår meny også. :) Og det blir det.

I see, så lurt!

Skrevet

Høres koselig ut! Hva står på menyen i kveld da? :)

Ha en kjempefin lørdag/bursdag/valentine! :jepp:

Skrevet
Høres koselig ut! Hva står på menyen i kveld da? :)

Ha en kjempefin lørdag/bursdag/valentine! :jepp:

Godt spørsmål!! Det skal jeg finne ut nå her på nettet tenkte jeg!!

Jeg har kjøpt noen fancye kaker hos en sjokolade-konditor på Frogner som vi skal ha til dessert i hvrt fall. Og så har vi noe gåselever i kjøleskapet som jeg lurer på om det er på tide å bruke opp.. Det er supert til forrett, så da mangler jeg bare en hovedrett! Kom gjerne med tips hvis noen har et!! Ellers tenkte jeg å sjekke matprat og lignende sider nå.. :lur:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...