Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nææ, påsken er bare trist i år :sukk: Siden jeg ble født har jeg vært i Stockholm vær eneste påske, men i år så kan ikke jeg pga skole.. Så når alle drar dit så sitter jeg her og furter for meg selv :ler:

Skrevet
Nææ, påsken er bare trist i år :sukk: Siden jeg ble født har jeg vært i Stockholm vær eneste påske, men i år så kan ikke jeg pga skole.. Så når alle drar dit så sitter jeg her og furter for meg selv :ler:

Æsj, dumme skolen da.. :troest:

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle synge en sang for deg, men så husket jeg ikke teksten. Men nå vet du det, og det er tanken som teller. Jeg kan nynne litt. Lalalalala. :romeo:

Skrevet

huff da...:klemmer: Men hva med en ticker som teller ned til siste skoledag?

Skrevet (endret)
Har forresten litt spennende news..

Jeg og kjære lå og snakket litt om fremtiden her i går - som seg hør og bør på den første dagen i året - og et stort tema var selvsagt det forestående bryllupet.. MEN, i tillegg tok jeg opp temaet :gravid: og spurte om når han så for seg at det var dags for sånne ting. Og det viste seg at han ikke syns vi skulle vente noe med i det hele tatt faktisk!! Og jeg er enig (dvs etter bryllupet altså)!! :jepp: Så nå er det avtalt! Etter :bryllup: starter :sengekos: med :gravid: og :babysmokk: for øyet!

:hoppe::strix:

Er lov å være litt glad for det da... :sjenert:

Jeg håper det klaffer for dere, selv om jeg leste at du hadde gått gjennom journalen din, krysser fingrer og tær for at det kommer en cypress-baby :babysmokk:

Endret av Agnethe
Skrevet
Jeg tenkte jeg skulle synge en sang for deg, men så husket jeg ikke teksten. Men nå vet du det, og det er tanken som teller. Jeg kan nynne litt. Lalalalala. :romeo:

Naaaaa..... :rødme: Søta!! :kose:

Det var en god idé! Gjør det Reka!! :jepp:

Jeg håper det klaffer for dere, selv om jeg leste at du hadde gått gjennom journalen din, krysser fingrer og tær for at det kommer en cypress-baby :babysmokk:

Takk!! Etter å ha hørt litt historier og fått tenkt litt og roet meg ned, tror jeg nok at dette skal gå bra. :tommelopp:

:vinke:

:klemmer:

Hello!! :klem: tilbake!

Skrevet

Hellauw sweety :klemmer:

Hvordan står det til i dag? :)

Skrevet

Bare bra!! Sitter og later som jeg jobber, mens jeg egentlig surfer etter fine steder å dra på bryllupsreise!! :lur:

Du da??

Skrevet

Innom og snoker litt. Prøving? Så spennende da :)

Skrevet

Ikke så mye her heller :) Surfing på høyt plan :fnise:

Så har jeg ei som sitter med ei farge i håret :Nikke:

Skrevet

Thailand på bryllupsreise kanskje?? :klø:

Ringte til et reisebyrå nå, og lot som jeg skulle bestille reise hos dem :lur: , og fikk litt tips. Hun jeg snakket med var helt Thailand-frelst, og hadde masse positivt å si om det. I tillegg hadde de kampanjepriser dit nå, så det var ganske rimelig! Håper jeg og mannen klarer å bli enige om et sted etterpå... Da vi snakket om dette i går ble vi nesten uvenner fordi vi ikke klarte å finne et sted vi begge hadde kjempelyst til å reise... :klaske:

Skrevet

Ringte til et reisebyrå nå, og lot som jeg skulle bestille reise hos dem :lur: , og fikk litt tips. Hun jeg snakket med var helt Thailand-frelst, og hadde masse positivt å si om det. I tillegg hadde de kampanjepriser dit nå, så det var ganske rimelig! Håper jeg og mannen klarer å bli enige om et sted etterpå... Da vi snakket om dette i går ble vi nesten uvenner fordi vi ikke klarte å finne et sted vi begge hadde kjempelyst til å reise... :klaske:

Luksusproblem? :) Vi har ikke budsjett til ordentlig bryllupsreise, så det blir nok noen dager i fjellet på hytta eller om det er noen kroner til overs så kan det bli en liten tur med Color Fantasy, en hotelltur til Sverige eller Danmark eller noe. Tror Thailand er veldig bra. Har hørt mye bra om Malaysia også.;)

Skrevet

Ælen skal reise over hele verden han, så han sier at det ikke er så nøye :)

Han har aldri vært utenfor norden :fnise:

Skrevet
Æsj, dumme skolen da.. :troest:

Ja :flekke:

Det var smart! Takk :):klem:

Skrevet

Får håpe dere klarer å bli enige om et sted å reise da :jepp: Selv så har vi vært ganske så enige fra børjan av, og det er deilig ;)

Håper du har en fin dag Cypress :kose:

Skrevet
Luksusproblem? :) Vi har ikke budsjett til ordentlig bryllupsreise, så det blir nok noen dager i fjellet på hytta eller om det er noen kroner til overs så kan det bli en liten tur med Color Fantasy, en hotelltur til Sverige eller Danmark eller noe. Tror Thailand er veldig bra. Har hørt mye bra om Malaysia også.;)

Hehe, ja det er vel strengt tatt et luksusproblem ja.. Vi hadde jo sikkert hatt det like fint uansett hvor vi dro, det er i hvert fall bare tull å krangle om det!! Så i kveld skal vi nok bli enige!! :jepp:

Ælen skal reise over hele verden han, så han sier at det ikke er så nøye :)

Han har aldri vært utenfor norden :fnise:

Da er det på tide med en luftetur på han syns jeg!! :jepp:

Får håpe dere klarer å bli enige om et sted å reise da :jepp: Selv så har vi vært ganske så enige fra børjan av, og det er deilig ;)

Håper du har en fin dag Cypress :kose:

Hvor er det dere skal igjen?? (Står sikkert i boka di, men blir så mye frem og tilbake å gå inn der nå.... :sjenert: )

Jeg har en fin dag!! Snart skal jeg hjem fra jobb!! Jippiiiii!!!! :hoppe:

Skrevet

Luksusproblemer er også problemer. :fnise: Det er jo så utrolig mange flotte steder her i verden, så skjønner godt dere syns det er vanskelig å velge. Får håpe dere blir enige i kveld da. Blir spennende å se hvor dere ender opp. :)

Skrevet
Mannesyk = ikke egentlig spesielt syk... Jeg spurte han før jeg gikk på jobb hvordan det gikk, og da svarte han "Syk!" "Hvor har du det vondest da?" spurte jeg, og da svarte han "Jeg er heeelt tett i det ene neseboret!!" :hakeslepp:

Her i huset er det jeg som er mannesyk. Forkjøla-Plingo: "Jeg er DØDSsyk" :dåne:

Mannen: "ååå.. kunne ønske jeg ble syk så jeg kunne være hjemme fra jobb". Og når han BLIR syk én gang i året drar han alltid på jobb, selv om han er tre ganger så syk som jeg når jeg er "dødssyk"

Ja, jeg er veldig spent på å se hvordan teitingene på jobben har tenkt å sette alle de store ordene ut i praksis...

ARGH. Jobben din er så teit. Jeg har hatt sånne sjefer selv. ÆSJ PÅ DEM!

Biltema faktisk, genial butikk...

JIPPI! Glad jeg ikke er den eneste som synes det. Har følt meg litt ensom i mine påstander. Men de har ordentlig fine ting der innimellom alt det andre.

Dere trenger ikke å være lei dere for det, Honey. Etter bryllupet er man så sliten uansett at det kan være like så greit å ta seg en tur på hytta. Så får man heller dra på lengre tur når man har råd og overskudd. :)

JUHU! Kjempekort igjen til bryllupet! :strix:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...