Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så bra at ting bedrer seg på noen områder da. :)

De kan visst hvis de vil/må.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at det gikk bra i retten og ikke minst på med.arb. samtalen :) bare synd du glemte det med konkurransen, for det er jo surt... har man sagt en ting så skal da man ikke gå tilbake på det på den måten. :klaske:

Ny lege skumleser igjennom journalen ja, så hjelper så klart å ha med den, så bestill en time.. bank i bordet og fortell som det er at du vil henv, tilbake til aker eller eventuelt riksen. Så ordner ting seg lettere etter dette bare du har kommet i gang med noe :):hoppe:

Ang. sviing og brenning av cyctene, du er jo i full narkose da snuppa.. hehe.... tar noen få timer.. kjenner litt smerter og ubehag når du våkner opp... som mensen smerter rett og slett, men gikk fort overAngrer ikke. Tre små søte arr. Et i navlen og et på hver side der eggstokk/eggledere sitter.

Ja hvor har det blitt av bryllupstickeren? :frustrert: Hadde samme problemet selv.. så fant meg en ny et annet sted.

Skrevet

Bra at ting gikk fint i retten :) Og at du i allefall fikk gjennomslag for noe på medarbeidersamtale :)

Skrevet
Så bra at ting bedrer seg på noen områder da.

De kan visst hvis de vil/må.

Ja, de er veldig sånn "vi er jo SAMMEN om å nå målene", men det er dessverre litt forskjell på teori og praksis. Men men, har bestemt meg for å bli litt mer positiv nå!! :jepp:

Da gikk det jo litt bra da

Joda, litt gjorde det jo det! Men jeg avventer jubelen til jeg får høre hva lønnen min skal bli... :popcorn:

Bra at ting gikk fint i retten :) Og at du i allefall fikk gjennomslag for noe på medarbeidersamtale :)

Jada, jeg klager nok mer enn de egentlig fortjener innimellom og... :fnise:

Så bra at det gikk bra i retten og ikke minst på med.arb. samtalen :) bare synd du glemte det med konkurransen, for det er jo surt... har man sagt en ting så skal da man ikke gå tilbake på det på den måten. :klaske:

Ny lege skumleser igjennom journalen ja, så hjelper så klart å ha med den, så bestill en time.. bank i bordet og fortell som det er at du vil henv, tilbake til aker eller eventuelt riksen. Så ordner ting seg lettere etter dette bare du har kommet i gang med noe :):hoppe:

Ang. sviing og brenning av cyctene, du er jo i full narkose da snuppa.. hehe.... tar noen få timer.. kjenner litt smerter og ubehag når du våkner opp... som mensen smerter rett og slett, men gikk fort overAngrer ikke. Tre små søte arr. Et i navlen og et på hver side der eggstokk/eggledere sitter.

Ja hvor har det blitt av bryllupstickeren? :frustrert: Hadde samme problemet selv.. så fant meg en ny et annet sted.

Hehe, narkose ja... Det er klart.. :sjenert:

Jeg måtte forte meg å lage ny ticker nå, for det er jo bare

4 MÅNDER IGJEN!!!!!

:dåne: :haar::redd:

:strix::bolledeig::hoppe:

:strix::bolledeig::hoppe:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Grunnen til at tickerne deres blir borte er sikkert fordi signaturen blir for stor, jeg har også hatt besøk av signaturpolitiet :kjefte:

Skrevet
Grunnen til at tickerne deres blir borte er sikkert fordi signaturen blir for stor, jeg har også hatt besøk av signaturpolitiet :kjefte:

Å ja, det er det sikkert... Og da valgte de seff å slette den "eksterne" tickere, ikke KGs egen (kjipe - og store!!).... :riste:

Jaja, jeg skal snart slette bursdagstickeren uansett! Om "ca" en uke faktisk!! :jepp::lur:

Gjest Ansjoni
Skrevet
Å ja, det er det sikkert... Og da valgte de seff å slette den "eksterne" tickere, ikke KGs egen (kjipe - og store!!).... :riste:

Jaja, jeg skal snart slette bursdagstickeren uansett! Om "ca" en uke faktisk!! :jepp::lur:

Jepp, du får nyte de siste dagene som 28-åring, jeg har allerede god erfaring med å være 29 :gjeiper:

Skrevet
Jepp, du får nyte de siste dagene som 28-åring, jeg har allerede god erfaring med å være 29 :gjeiper:

Jeg veeet... Jeg leste akkurat de siste 5 sidene i boken din, og oppdaget at jeg har driti meg ut... :flau:

Grattis med dagen på etterskudd!!!

Skrevet

Nå skal jeg snart ringe hjem til mannen som er mannesyk i dag og hjemme fra jobb, og minne han på at han skal ringe

1. flyselskapet vi skal bestille bryllupsreisen fra

2. De vi skal leie lokale til bryllupsfesten av - og som skal lage maten til festen

Skrevet

Wow! Har du en sånn flinking som tar seg av de nødvendige telefonene??

Forresten, hva betyr mannesyk?

Nice ticker btw :nigo:

Skrevet (endret)
Wow! Har du en sånn flinking som tar seg av de nødvendige telefonene??

Forresten, hva betyr mannesyk?

Nice ticker btw :nigo:

Mannesyk = ikke egentlig spesielt syk... Jeg spurte han før jeg gikk på jobb hvordan det gikk, og da svarte han "Syk!" "Hvor har du det vondest da?" spurte jeg, og da svarte han "Jeg er heeelt tett i det ene neseboret!!" :hakeslepp:

:hoho:

Han hadde vondt i halsen og sånn også da, til hans forsvar.. Men når han er hjemme fra jobb, og ikke er kjempesyk, syns jeg godt han kan ta noen telefoner. Jeg er jo opptatt med å være på jobb og sitte på KG!!! :fnise:

Endret av cypress
Skrevet (endret)

:fnise: typisk "syke" mannfolk det..

Bra at idiotene på jobben er med på noe av tingene du tok opp da, gjenstår vel å se hva de gjør med saken nå ;)

Fancy ticker forresten :nigo:

:hug:

Glemte en ting jeg:

4 måneder igjen :hoppe::danser::bolledeig:

Endret av MaiL
Skrevet

Så bra ting har ordnet seg for deg i det siste Cypress! Godt å høre. :) Kjempesøt ticker forresten. :) Flink til å delegere arbeid er du også.;) Mannfolk har en tendens til å kjenne seg sykere enn de faktisk er. Jeg er sykepleier og kan skrive under på at det er ikke kvinner som forlanger mest smertestillende i alle fall.;)

Skrevet (endret)

:bolledeig: 4 månder igjen!!! :bolledeig:

Endret av dinedama
Skrevet

:skya::strix: 4 måneder igjen! :strix::skya:

Så morsom den nye tickeren din er. Syns han mannen ser litt sliten ut. :fnise:

Skrevet

:ler: Mannesyk er et begrep jeg kjenner godt. Når min kjære er mannesyk har han som regel "vondt bak ansiktet" :fnise:

Og jeg må fnise litt av tickeren din også... men... ja... 4 måneder er litt sånn.... shit.... :fnise:

Gjest Neferet
Skrevet

Cypress, jeg gikk glipp av 4 månedersfesten!! :flau:

:danser: og :strix: og :hoppe: litt likevel!!

God helg! :hug:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...