Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det er forskjellige soner til Xbox'en ja, Norge er sone 2, likt som ved dvd'er egentlig. ;) Jeg kjøper spill fra UK, de er sone 2 de også, så det er derfor jeg kan gjøre det. :)

Vil tro det går ann å gjøre den sonefri, akkurat som dvd-spilleren jeg har. ;) Ellers så kan man vel kjøpe ekstren harddisk og laste spillene over på den eller noe. Mr. S visste hvordan det skulle gjøres, så jeg lar han ta seg av det. :fnise:

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan kjøpe en chip til maskinene også som gjør at man kan spille alle soner + brente spill også :Nikke:

Vi kjøpte chip til PS2 til en kompis :)

Skrevet

Aha... skjønner at denne spill-verdenen er et helt uoppdaget univers... ;) Får spørre min data-nerd-pappa! :jepp:

Skrevet

Titter innom for å ønske deg en god dag :hug:

Skrevet

Bare 4 måneder (og 10 dager) igjen!!!!!!!!!!!!!!! :dåne:

Jeg har også bare 4 uker ferie, men nå er sjefen min veldig grei, så hvis jeg vil ha mer, får jeg det :)

Skrevet

Du snuppa, ikke nøl med de flybillettene da!! :hoppe:

Skrevet
Titter innom for å ønske deg en god dag :hug:

Takk takk!! Det ble en fin dag!! :jepp:

Bare 4 måneder (og 10 dager) igjen!!!!!!!!!!!!!!! :dåne:

Jeg har også bare 4 uker ferie, men nå er sjefen min veldig grei, så hvis jeg vil ha mer, får jeg det :)

Å shit, det går fort!!! Snart er det vår, og så er det BRYLLUP!! Var og traff noen venninner i sted, og det ble snakk om 17. mai, og om vi skal ha frokost som vi pleier. Da gikk det opp for meg at det faktisk bare er uken før bryllupet mitt(/vårt)!

Jeg kan sikkert også få mere FRI hvis jeg vil ha - men ikke mer feriePENGER dessverre... Dumme, gjerrige jobben... :sur:

Du snuppa, ikke nøl med de flybillettene da!! :hoppe:

I know!!! Jeg maste på gubben om det i går kveld, men han er såååå treeeeeiiiiig!!! Mente vi må vente til han får lønn neste gang, men det tror jeg bare er en unnskyldning for å slippe å ta en spontan avgjørelse.... :klaske: Så da minnet jeg han på at vi har 8000 på bryllupskontoen, og at det bare er å bestille i vei!! De pengene hadde han angivelig glemt da.. På dette tidspunktet hadde vi allerede lagt oss, så vi sto ikke opp igjen for å bestille da.. :fnise: Pluss at jeg nok var max irriterende, fordi jeg gaulet og sang på en sang som jeg forsøkte å overbevise om at vil bli fin om noen vil synge den i kirken for oss. Tror ikke min nydelige stemmeprakt hjalp gitt... :sjenert:

Men vi SKAL bestille altså!! :Nikke: Trenger bare å få en viss finger ut av et visst sted!!! :jepp:

Skrevet

Jeg blir rent nervøs på deres vegne jeg! Skjønner ikke hvordan dere kan ha så mye is i magen når det gjelder akkurat flybilletter.. :fnise: Synes prisene på sånt varierer fra dag til dag! :sjenert: Få ut fingern, kom igjen!! :heiajente:

Gjest LindaKristin
Skrevet

God morgen,C!! Hvordan går det med alt? Noe nytt på flybillettfronten eller?

:kose:

Skrevet

Hei vennen :kose:

hvordan går det med deg? er flybilettene bestilt? :klemmer:

:hug:

Skrevet
Har svart deg i boka mi forresten :klemmer:

Så det!! Takk!! :klemmer:

Jeg blir rent nervøs på deres vegne jeg! Skjønner ikke hvordan dere kan ha så mye is i magen når det gjelder akkurat flybilletter.. :fnise: Synes prisene på sånt varierer fra dag til dag! :sjenert: Få ut fingern, kom igjen!! :heiajente:

Ja, er vi litt gærne som ikke bare bestiller?? Huff.. Skal ta tak i det i kveld!!

God morgen,C!! Hvordan går det med alt? Noe nytt på flybillettfronten eller?

:kose:

God morgen!! Her går det bra, kjeder meg på jobb som vanlig - selv om det faktisk ble litt action her i går og i dag tidlig. Ikke noe nytt på billettfronten dessverre... Men snart!!! :lur:

Skrevet
Hei vennen :kose:

hvordan går det med deg? er flybilettene bestilt? :klemmer:

:hug:

Bra med meg!! Du da?? Trives som kone?? :fnise:

Billetter kommer... :sjenert:

Skrevet

Jeg ser for meg du ligger å gauler :skratte:

Skrevet

:ler: synes jeg ser det jeg også...

Skrevet

Hvorfor det egentlig :klø:

Skrevet

Antar de ser det for seg fordi jeg fortalte at jeg hadde ligget i sengen og sunget for min kjære, for å overbevise han om at en sang var egnet til å synges i kirken i vielsen vår... :fnise:

Det var NYDELIG!!! :jepp:

Skrevet (endret)
Antar de ser det for seg fordi jeg fortalte at jeg hadde ligget i sengen og sunget for min kjære, for å overbevise han om at en sang var egnet til å synges i kirken i vielsen vår... :fnise:

Det var NYDELIG!!! :jepp:

Ja. Herlighet, det leste jeg jo. Korttidshukommelsen har gjemt seg for tida.

Jeg ligger forøvrig ofte og gauler. Og det til tross for at jeg KAN synge ordentlig om jeg vil. Sjelden jeg vil. Artigere med gauling.

Endret av plingo
Skrevet

Gauling er moro! Selv om jeg tror han som lå ved siden av meg og prøvde å sove var litt uenig.. :fnise:

Skrevet
Gauling er moro! Selv om jeg tror han som lå ved siden av meg og prøvde å sove var litt uenig.. :fnise:

Mannen min sovner likevel, han. Så jeg kan holde konsert hele natta om jeg vil. Heldig!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...