Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper du får en jobb du trives bedre i da :) Krysser fingra for deg!!! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håper du får en jobb du trives bedre i da :) Krysser fingra for deg!!! :klemmer:

Tusen takk!!! :klemmer:

reka er blitt musa :jepp:

:fnise: Ja, det har a!!

Skrevet

Får håpe staten få ut finger'n snart da... :)

Skrevet

The mouse is very cool!!!

Selv håper jeg min nye avatar skal påvirke noen til å melde seg hos blodbanken!! :jepp::tommelopp:

Skrevet

Litt bryllupsrelatert:

Min forlover sendte mail til meg i dag og ba om å få liste over hvem jeg vil ha i utdrikningslaget!! :hoppe: Nærmer seg da altså!!!

Og så fortalte hun at hun hat tatt seg fri fra jobb dagen før bryllupet, sånn at hun kunne hjelpe til med det som måtte trengs. Det syns var utrolig koselig og søtt gjort av henne!!! Jeg har jo ikke bedt henne om det! Så da ble jeg glad, for det er jo helt sikkert ett eller annet som må gjøres, om det så bare er å snakke beroligende til meg!! :fnise:

Skrevet

Så snill hun er da. En god forlover! :Nikke:

Sånn liste har forloveren min fått av meg også. Men det er jo ganske nødt til å nærme seg for meg. :fnise:

Håper jobbsituasjonen blir bedre for deg snart da. :klem:

Skrevet (endret)
Selv håper jeg min nye avatar skal påvirke noen til å melde seg hos blodbanken!! :jepp::tommelopp:

De vil ikke ha blodet mitt. Jeg har vært prostituert, har hepatitt og stadig vekk ubeskyttet sex med homser, så jeg ble kastet ut av blodbussen.

:ironi:

Eller så er det bare fordi jeg har piercing....

Men tanken var så god at jeg prøvde meg en gang. Men de ville altså ikke ha meg.... :snurt:

Litt bryllupsrelatert:

Min forlover sendte mail til meg i dag og ba om å få liste over hvem jeg vil ha i utdrikningslaget!! :hoppe: Nærmer seg da altså!!!

:fnise: Det blir spennende!

Edit: Følte at det manglet et ironiflagg

Endret av Miss Shorty
Skrevet

De vil nok ikke ha diabetesblodet mitt heller :fnise:

Jeg mener jeg har lest et sted at diabetikere ikke får gi blod eller være organdonore..

Skrevet

Bra du slang på ironiflagget, ellers hadde jeg trodd at du var hore!! :fnise:

Gjest Ansjoni
Skrevet
De vil ikke ha blodet mitt. Jeg har vært prostituert, har hepatitt og stadig vekk ubeskyttet sex med homser, så jeg ble kastet ut av blodbussen.

Men tanken var så god at jeg prøvde meg en gang. Men de ville altså ikke ha meg.... :snurt:

De vil ikke ha meg heller :sur:

Skrevet

De er ganske strenge på blodbanken ja.. Litt for strenge syns jeg, men skjønner jo at de ikke vil ta noen sjanser også da.. :vetikke:

Skrevet (endret)

:fnise: Det blir spennende!

Edit: Følte at det manglet et ironiflagg

Jeg er heller ikke interresant for blodbanken, selvom jeg virkelig ville.. Piercing i "veien" her også :( Og jeg som er universalgiver og alt...

Men forstår at de er nøye på hvem som får gi blod ;)

--------------------------------------------------

Så gøy med utdrikningslagliste :hoppe: blir nok spennende :lur: og ikke minst at forloveren din er så søt og snill at hun har tatt fri dagen før!

Endret av MaiL
Skrevet
Så gøy med utdrikningslagliste :hoppe: blir nok spennende :lur: og ikke minst at forloveren din er så søt og snill at hun har tatt fri dagen før!

Ja, jeg er spent på hva de finner på til utdrikningslaget!! Forloveren min er heldigvis fullstendig klar over hva jeg absolutt IKKE vil gjøre, så jeg tror nok det bare blir moro. Ingen selging av bollemus (boller med sjokolademus inni) på Karl Johan med en gigantisk plastpenis på hodet altså.. :fnise:

Skrevet
:ler: det er bra at hun vet at du ikke ønsker å bli driti ut ovenfor gud og hvermann. Men ideen med bollemus var faktisk ganske morsom, ikke å selge de altså :fnise:
Skrevet

Hehe, ja bollemus-ideen er jo ganske kreativ i hvert fall!! Jeg har ikke funnet på det selv altså, det var en kollega av meg som var blitt "utsatt" for den i sommer. Han hadde vært på en bensinstasjon, og før han rakk å gå ut av bilen sto en dame i bikini og presset puppene sine inntil bilvinduet hans og vasket frontruta. Etterpå spurte hun om han ville ha bollemus - som jo viste seg å være normale boller med sjokolademus i. Han endre med å kjøpe to stykker, bare fordi han ble så forfjamset. Det viste seg at dette var et utdrikningslag da. Jeg tror jeg hadde dødd om noen hadde forventet at jeg skulle gjøre noe sånt... :dåne:

Skrevet

:ler:

Sånne ting vil jeg veldig gjerne slippe å bli utsatt for også! Og det vet heldigvis forloveren min. Greit å ha avklart sånne ting på forhånd. ;)

God helg! :klem:

Skrevet

What to do?? Trene eller drikke :vin:??? :vetikke:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...