Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoppe: for både Wii og et skikkelig nummer!! :hoppe:

Jeg tror jeg skal skaffe meg et nummer jeg også :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Wii er så gøy! Men her har det kommer playstation 3 i hus også, og det er skikkelig gøy! Hvertfall little planet!!

:strix:

Skrevet

Så moro med Wii :) Vanskelig å stoppe når man har begynt med det, nevøen vår fikk Wii til jul, så da ble den koblet opp hos svigers :fnise:

Håper du har hatt en koselig julefeiring :nigo: Hva er planene for romjulen og nyttårshelgen da?

:klem:

Skrevet
Hei, har begynt å snike litt i dagboka di jeg også, morsomt å se flere som skal gifte seg i mai -09

Skal lese litt grundigere før jeg begynner å spørre om forskjellig

:vinke: Hei! Hyggelig at du er innom!!

Vi er ikke så mange mai-bruder, så det er fint med en til!! :klemmer: Bare spør i vei - ikke sikker jeg kan svare, men... hehe...

Så moro med Wii!!! Ser veldig morsomt ut ihvertfall.. :)

Min kjære fikk playstation 3 av meg han. Så nå sitter han benka foran tv'en. Hehe.. Men fint for meg, da kan jeg ha dataen og sitte på KG

:fnise: Vi har nå både PS3 og Wii, så vi begynner å se behovet for en TV til... Men det har vi ikke plass til da... :sjenert:

:hoppe: for både Wii og et skikkelig nummer!! :hoppe:

Jeg tror jeg skal skaffe meg et nummer jeg også :jepp:

Ja, ble det noe på deg eller?? :lur:

:vinke:

Wii er så gøy! Men her har det kommer playstation 3 i hus også, og det er skikkelig gøy! Hvertfall little planet!!

:strix:

Google Little Planet nå, det ser gøy ut! (Er det det samme som Little Big Planet??) Spiller du på nett med andre Sackboys? :fnise:

Så moro med Wii :) Vanskelig å stoppe når man har begynt med det, nevøen vår fikk Wii til jul, så da ble den koblet opp hos svigers :fnise:

Håper du har hatt en koselig julefeiring :nigo: Hva er planene for romjulen og nyttårshelgen da?

:klem:

Romjulen har hittil vært preget av familieselskaper og store middager, men nå er det heldigvis slutt! :) I dag og i morgen skal jeg bare slappe av og sove lenge. Nyttårsaften skal vi ha 10 gjester på middag, det blir sikkert veldig gøy!

2. januar er det tilbake til jobb... :tristbla:

Håper du også har en fin romjul!! :klemmer:

Skrevet

Deilig å bare slappe av litt også ;)

Hva står på menyen når du skal fikse middag til så mange på nyttårsaften da?

Skrevet

Oh oh oh!! Bryllupsrelatert!!!! :vinke:

I går var vi på familiemiddag, der jeg faktisk fikk ordnet et par ting til bryllupet!!

For det første var onkel-prest der, han som skal vie oss you know... Det var vel forsåvidt ikke noen overraskelse, men han sa at vi måtte komme til han en dag utpå våren og ta "praten".. :dåne: Jeg har jo faktisk ikke snakket med han direkte om dette før, kun med min tante, så det var godt å høre at han var fullstendig klar over at vi hadde en avtale, og at han også husket datoen.. :fnise:

For det andre, har jeg en fetter som er veldig god på trompet, så jeg fikk spurt om han kunne tenke seg å spille et stykke i kirken. Det kunne han, så det er flotters!

For det tredje har jeg en annen fetter som er veldig god på piano, så han skal også settes i sving i kirken. Mulig jeg får dem til å ta et stykke på piano og trompet sammen. Det syns jeg er så nydelig.. :)

For det fjerde - denne piano-fetteren går på musikkhøyskolen, så vi spurte om han kjenner noen medstudenter som kunne tenke seg å ta en liten jobb med å spille litt taffel mens jeg og det som da er min mann ( :dåne: ) er ute med fotografen. Vi tenkte at det ville være fint om vi kunne ha en som spilte littpiano, og kanskje en som kunne synge litt. Det tror vi vil løse litt opp på stemingen, om det er litt lyd i lokalet når folk kommer. Det blir bare snakk om et par timer, så det kan vel umulig være så dyrt?? Glemte visst å spørre om det.. Ville ikke spørre min fetter om han ville ta den jobben også, det er sikkert hyggeligere for ham å snakke med folk enn å bare sitte og spille..

Så da er vi godt på vei med musikken i hvert fall!!! :hoppe:

Men utpå kvelden har vi fortsatt ikke bestemt oss for om vi vil ha band eller DJ... Noen som har noen overbevisende argumenter for det ene eller det andre?? :klø:

Skrevet
Deilig å bare slappe av litt også ;)

Hva står på menyen når du skal fikse middag til så mange på nyttårsaften da?

Vi tar den sleipe/smarte vrien, at alle skal ta med seg en liten rett hver, så blir det ikke så mye på oss!! :jepp: Så da blir det litt lam, litt kalkun, litt fisk og masse godt tilbehør. Desserten må kanskje jeg stå for da, og da lurer jeg litt på om jeg skal prøve meg på creme brulé... Jeg syns det er så fantastisk godt, men har aldri laget det selv før.. Jeg har både skåler som passer og brenner, og en mann som er mye mer kompetent på kjøkkenet enn meg selv, så kanskje det går...??

Skrevet (endret)

Høres ut som en smart løsning :lur: Jeg har aldri laget creme brulè jeg heller, men ta sjangsen på det du, det er jo innmari godt :)

Kanskje lurt å prøve ut å lage en i morgen eller noe sånn at du får øvet deg, så har du tid til å finne en kriseløsning om det ikke skulle gå :klø:

Edit:

Så det var kommet bryllupsnytt her nå :hoppe:

Så deilig å få ordnet litt musikk, satt her på jobben og hørte på stykker til å ha i kirken her om dagen selv, mange av de var med trompet, så det tror jeg blir kjempefint ;)

Selv skal vi ha pc koblet til anlegg som "band/DJ" :fnise: Skal få broren min til å passe på og evt bytte sang og sånn da. Men ellers skal den få rulle og gå av seg selv :)

Endret av MaiL
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan jeg spiller på nett enda :klø: Men jeg mente little big planet ja! :jepp:

Det er ekstremt gøy å spille 2player på det spillet og :ler:

Skrevet

Selvfølgelig har det blitt noe på meg :lur:

Men ikke de siste dagene siden Ælen er på hjemplassen... :sukk:

Og hipphippHURRA for alle disse pianistene :strix:

Skrevet

Så greit at du har fått ordnet så mye i forhold til bryllupet nå da :)

Vi og stusset veldig på band eller DJ, men så har svigerfar noen venner som er veldig flink å spille, så da valgte vi det...

Godt nyttår!! :) Og lykke til med forberedelsene til besøket, kos dere så masse :)

Skrevet
Høres ut som en smart løsning Jeg har aldri laget creme brulè jeg heller, men ta sjangsen på det du, det er jo innmari godt

Kanskje lurt å prøve ut å lage en i morgen eller noe sånn at du får øvet deg, så har du tid til å finne en kriseløsning om det ikke skulle gå

Edit:

Så det var kommet bryllupsnytt her nå

Så deilig å få ordnet litt musikk, satt her på jobben og hørte på stykker til å ha i kirken her om dagen selv, mange av de var med trompet, så det tror jeg blir kjempefint ;)

Selv skal vi ha pc koblet til anlegg som "band/DJ" :fnise: Skal få broren min til å passe på og evt bytte sang og sånn da. Men ellers skal den få rulle og gå av seg selv :)

Jeg laget creme bruleen i går, og tok en liten prøvesmak... :lur: Og jammen ble det ikke veldig godt!!! :jepp: I kveld skal jeg bare ha sukker på og brenne det, så det blir nok supernam...

Kanskje like greit å ha med en pc/ipod eller lignende... Det er i alle fall definitivt dem billigste løsningen..

Jeg vet ikke hvordan jeg spiller på nett enda :klø: Men jeg mente little big planet ja! :jepp:

Det er ekstremt gøy å spille 2player på det spillet og :ler:

Da skal jeg vurdere om jeg må kjøpe det ja!! :jepp:

Selvfølgelig har det blitt noe på meg :lur:

Men ikke de siste dagene siden Ælen er på hjemplassen... :sukk:

Og hipphippHURRA for alle disse pianistene :strix:

:tommelopp: for at det har blitt noe på deg!! :hoppe:

Så greit at du har fått ordnet så mye i forhold til bryllupet nå da :)

Vi og stusset veldig på band eller DJ, men så har svigerfar noen venner som er veldig flink å spille, så da valgte vi det...

Godt nyttår!! :) Og lykke til med forberedelsene til besøket, kos dere så masse :)

Å ha noen man kjenner til å spille er jo veldig greit da!! Heldig der dere!

Godt nyttår til deg og!!! :klemmer:

Skrevet
GODT NYTTÅR

:hoppe::strix::skya::strix::skya::hoppe:

Godt nyttår til deg og!!! :klem: Og tenk - i morgen skal vi gifte oss i år!!! :hoppe:

:hjerte: GODT NYTT ÅR! :hjerte:

Vi snakkes i 2009 :kyss2:

Det gjør vi!! Håper du får en gøy feiring i kveld!!! Godt nyttår!!! :klemmer:

Skrevet

Creme brulee.. :sikle: Vi pleier å lage de juksepakkene fra Piano vi, og de er også ganske gode! :sjenert: Hadde det til og med på julaften! :ler:

Lykke til med brenning og stas i kveld, det går sikkert fint! Også ser det jo litt imponerende ut da! :jepp:

Nyttårs :klemmer:

Skrevet

Ja, har hørt de fra Piano er gode, men hadde så lyst til å lage fra bunn... Og det var faktisk ikke så vanskelig!

Nei, nå må jeg vaske og ordne litt!!! :husarbeid:

Til alle som er innom:

Ha en morsom feiring, og et GODT NYTTÅR!!!

:danser::danser::skaal::vin::hoppe::hoppe::roser::duskedame::duskedame::skya::skya::strix::strix::bolledeig::bolledeig::bond::bond:

Skrevet

Satser på at det blir masse på oss i 2009 også :lur:

Kos deg i kveld, lykke til med brenninga! :tommelsmil:

Og: Godt nytt år! :strix:

Skrevet (endret)

Godt nyttår til deg, cypress!

Dette vert ditt år, veit du! Håpar du får ein super kveld!!! :skaal:

Endret av Årolilja
Skrevet

Fint at du er mye flinkere til å lage creme brulee enn spaghetti carbonara, da :fnise:

*mobbe mobbe*

Jeg er egentlig litt imponert, altså :Nikke: Brukte du brenner? Det ser litt skummelt ut..... :klø:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...