Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg klarte heldigvis å begrense drikkingen i går, for i dag er det tett program!! Nå sitter jeg og skriver en jobbsøknad som jeg MÅ få ferdig - frist i dag! Etterpå skal jeg opp til mamma der det er bakedag, som vi alltid har før jul. Da bakes alle de syv slagene! Det er veldig koslig, og litt slitsomt... Håper alle som er innom har en fin dag!!! Bare halvannen uke til jul nå!! :nisse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg klarte heldigvis å begrense drikkingen i går, for i dag er det tett program!! Nå sitter jeg og skriver en jobbsøknad som jeg MÅ få ferdig - frist i dag! Etterpå skal jeg opp til mamma der det er bakedag, som vi alltid har før jul. Da bakes alle de syv slagene! Det er veldig koslig, og litt slitsomt... Håper alle som er innom har en fin dag!!! Bare halvannen uke til jul nå!! :nisse:

Bakedag hos min mamma i dag og - fast tradisjon! :jepp:

Jeg må likevel innrømme at det ikke supergøy å sitte å lage ymse pepperkaker i alt for mange timer. Og kanskje enda mindre fristende å spise de etter å ha sett bakeprosessen til min 4 år gamle niese :ler: Men tradisjon er tradisjon! :ler:

Hva slags jobb søker du? Samme som nåværende?

Skrevet

Så bra julebordet deres var så hyggelig. :)

Håper du koser deg med bakedag. :hoppe:

Skrevet

Bakedag høres kjempekoselig ut! Ble det mange slag? :)

Skrevet
Bakedag hos min mamma i dag og - fast tradisjon! :jepp:

Jeg må likevel innrømme at det ikke supergøy å sitte å lage ymse pepperkaker i alt for mange timer. Og kanskje enda mindre fristende å spise de etter å ha sett bakeprosessen til min 4 år gamle niese :ler: Men tradisjon er tradisjon! :ler:

Hva slags jobb søker du? Samme som nåværende?

Hehe, vi "barna" må også alltid lage pepperkaker! Det var gøy for noen år siden, men nå er det mest mas.. Vi har holdt på med bakedag i mange mange år, det er veldig hyggelig da!

Søker omtrent samme jobb, bare i staten. Har hatt et vikariat der tidligere, så de kjenner meg. Ringte og snakket med sjefen der, og han sa at de nok egentlig ville ha noen med mer erfaring enn meg, men det var bare å søke allikevel. Så da er det jo alltids håp. :) Ingen krise om jeg ikke får den da, men litt moro å sjekke min egen markedsverdi! :)

Så bra julebordet deres var så hyggelig. :)

Håper du koser deg med bakedag. :hoppe:

Takk Muffin! Det var kjempehyggelig! Og mye bra kaker!!

Bakedag høres kjempekoselig ut! Ble det mange slag? :)

Hvis det er lov å telle med brente mandler ble det faktisk 7 slag!! :tommelopp:

Skrevet

:hakeslepp:

Så flinke dere er da :nigo:

Her har det vært total sløving nesten hele dagen... :Nikke:

Skrevet
:hakeslepp:

Så flinke dere er da :nigo:

Her har det vært total sløving nesten hele dagen... :Nikke:

Det er lov!! Nå driver vi hardsløving resten av kvelden, for å ta igjen det tapte!! :fnise:

Skrevet

:fnise:

Hadde dere det hyggelig på KG julebord? :) Var det mange som møtte opp?

Skrevet

Haha, vi sitter og ser den nye Indiana Jones-filmen her nå, og da kommer min kjære med et "genialt" forslag:

Å ha kjenningsmelodien fra filmen som inngangsmarsj i kirken!!! :dåne: :skratte::Hehe::hoho:

Jada, DET kommer til å skje... :fnise:

Skrevet
:fnise:

Hadde dere det hyggelig på KG julebord? :) Var det mange som møtte opp?

Ja, det var veldig hyggelig!! Det var ikke så mange jeg "kjente" så godt fra dagbøkene enda, siden jeg har blitt så opphengt i bryllupsdagbøkene og ikke har lest så mange andre fast. Men det er alltid hyggelig å treffe nye folk!! :jepp: Vi var 12 stykker tror jeg. Det er jo ganske bra oppmøte syns jeg!

Skrevet

Javist det er jo kjempe bra :jepp:

Jeg skulle så gjerne ha vært med på noe sånt jeg også :Nikke: Vi får lage et eget julebord her oppe :fnise:

Skrevet
Javist det er jo kjempe bra :jepp:

Jeg skulle så gjerne ha vært med på noe sånt jeg også :Nikke: Vi får lage et eget julebord her oppe :fnise:

Ja, det får dere gjøre! Eller så får du bare si fra hvis du skal sørover en gang, så kan vi arrangere et eget treff til din ære!! :jepp:

God mandag :klem:

Takk, det samme til deg!!! :klemmer:

Skrevet

Hei hei :vinke:

Altfor lenge siden jeg har vært innom her nå...Er så dårlig med nett i nye leiligheten..

Så koselig at det var bra på julebord!! Nå er det ikke mange dagene igjen til julaften!! HOHOHO :nisse: Så koselig med bakedag!! Det skal vi ha til fredag, og det er fast tradisjon med bakedag med mamma og lillesøster.. :kokk: (nærmeste jeg kom bake-smiley..)

Ha en superduper dag snuppa!!

Skrevet
Takk Muffin! Det var kjempehyggelig! Og mye bra kaker!!

Hvis det er lov å telle med brente mandler ble det faktisk 7 slag!! :tommelopp:

Så flinke dere var da! :klappe: Og det viktigste var jo at det var koselig. :nigo:

Skrevet
Søker omtrent samme jobb, bare i staten. Har hatt et vikariat der tidligere, så de kjenner meg. Ringte og snakket med sjefen der, og han sa at de nok egentlig ville ha noen med mer erfaring enn meg, men det var bare å søke allikevel. Så da er det jo alltids håp. :) Ingen krise om jeg ikke får den da, men litt moro å sjekke min egen markedsverdi! :)

Det er jo bare å prøve iallfall - morsomt å sjekke ut muligheter!

Jeg fikk faktisk et tilbud om en ganske "tung" stilling tidligere i høst - de ville og i utgangspunktet ha en med erfaring. Så man skal aldri si aldri! ;)

Krysser fingrene for deg iallfall ;)

Skrevet
Hei hei :vinke:

Altfor lenge siden jeg har vært innom her nå...Er så dårlig med nett i nye leiligheten..

Så koselig at det var bra på julebord!! Nå er det ikke mange dagene igjen til julaften!! HOHOHO :nisse: Så koselig med bakedag!! Det skal vi ha til fredag, og det er fast tradisjon med bakedag med mamma og lillesøster.. :kokk: (nærmeste jeg kom bake-smiley..)

Ha en superduper dag snuppa!!

Så hyggelig at du tar turen innom!! :klemmer:

Jeg begynner å glede meg til jul nå ja! Bakedag hjelper skikkelig på julestemningen!! :nisse: Og så lukter det så godt i huset etterpå! :)

Så flinke dere var da! :klappe: Og det viktigste var jo at det var koselig. :nigo:

:jepp: Det er jo det!

Det er jo bare å prøve iallfall - morsomt å sjekke ut muligheter!

Jeg fikk faktisk et tilbud om en ganske "tung" stilling tidligere i høst - de ville og i utgangspunktet ha en med erfaring. Så man skal aldri si aldri! ;)

Krysser fingrene for deg iallfall ;)

Takk for det!! Tok du tilbudet du fikk da?? Eller ble du der du er?

Skrevet

Så bra at dere koste dere på julebord :jepp:

Skulle ønske jeg var like flink til å bake.. Ble bare 2 slag her i år, pepperkaker og kakemenn :nigo: Men jeg og guttungen storkoste oss med det vi ;)

Håper du har en fin dag! :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...