Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei du søte! :danser:

Så smart du er, nå er det mye letter å vite hvem som er hvem uten mye tid! :nigo:

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jippey!!! Jeg er så glad!! Jeg skal feire juaften hjemme hos mamma og pappa, og min samboer og moren hans skal være med dit!!! :juhu: <-- hadde passet nå..

:hoppe: :hoppe:

-- fryktet nemlig at jeg, sambo og moren hans skulle sitte alene hjemme hos henne.. Det hadde vært så trist... Men i går bestemte hun seg for at det var greit å bli med til mine foreldre i stedet. JESS!!! :danse::duskedame:

Skrevet

Åh, så bra! :hoppe: Det blir jo sikkert kjempekoselig :jepp:

Da blir det ordentlig jul :nisse:

Skrevet

:hoppe: Det blir nok en koselig julefeiring :nisse: Og så får jo deres forelde en anledning til å bli mer kjent med hverandre :jepp:

Jeg liker å bli kalt offiser jeg, så det er helt i orden at du har laget den offiserslisten på FB :nigo:

Skrevet

Så koselig at dere skal feire jul sammen alle sammen :)

Skrevet

Det hørtes ut som en lur og koselig julaften!! :jepp:

Skrevet
Åh, så bra! :hoppe: Det blir jo sikkert kjempekoselig :jepp:

Da blir det ordentlig jul :nisse:

Ja, nå blir det koselig!! Jeg har aldri feiret uten mamma og pappa før, så det sitter litt inne å ikke gjøre det.. Og jeg er vandt til at vi er mange der, i alle fall 10 stk, så jeg så for meg en stusslig julemiddag - der svigermot snakker konstant :dåne: - og gaveutdelingen som pleier å ta et par timer ville vært over på 5 minutter.. Fy søren så barnslig jeg blir når det kommer til de gamle tradisjonene... Jeg vil liksom ikke slippe det jeg er vandt til!! (og nå trenger jeg ikke det heller - i hvert fall ikke på et års tid... :lur: )

:hoppe: Det blir nok en koselig julefeiring :nisse: Og så får jo deres forelde en anledning til å bli mer kjent med hverandre :jepp:

Jeg liker å bli kalt offiser jeg, så det er helt i orden at du har laget den offiserslisten på FB :nigo:

Ja, fint om de blir kjent!! :jepp:

Syns listen på FB ble så oversiktelig og fin!! :)

Så herlig!! :hoppe:

Jeeeee!! Wohooooo!!!! :hoppe:

Så koselig at dere skal feire jul sammen alle sammen :)

Enig!!

Det hørtes ut som en lur og koselig julaften!! :jepp:

Lur ja!! Jeg har trukket i en tråd eller to kan du si.. :lur:

:Nikke:

:ler:

Skrevet
Ja, nå blir det koselig!! Jeg har aldri feiret uten mamma og pappa før, så det sitter litt inne å ikke gjøre det.. Og jeg er vandt til at vi er mange der, i alle fall 10 stk, så jeg så for meg en stusslig julemiddag - der svigermot snakker konstant :dåne: - og gaveutdelingen som pleier å ta et par timer ville vært over på 5 minutter.. Fy søren så barnslig jeg blir når det kommer til de gamle tradisjonene... Jeg vil liksom ikke slippe det jeg er vandt til!! (og nå trenger jeg ikke det heller - i hvert fall ikke på et års tid... :lur: )

Jeg skal feire jul sammen med svigers for første gang i år - og det blir også første jul uten mamma og pappa. Merker det blir litt rart altså :sukk: Men, de er jo heldigvis litt fler enn bare to stykker da, så det blir nok koselig det også.

Det er noe rart med juletradisjonene, skal liksom være akkurat sånn man er vant til :sjenert:

Skrevet

Så bra med felles julefeiring!! :hoppe:

Jeg var hos svigers i fjor, i år er vi hver for oss igjen. Disse menneskene er så forskjellige at jeg tror jeg hadde blitt nervevrak av av å prøve å kjøre en felles løsning!! :overrasket:

Skrevet

Jeg syns og tradisjonene er veldig viktik :Nikke: Det er trist når alt går så fort og plutselig er julaften over.. :sukk: Man skulle hatt barn i huset for da tar ting myyye lengre tid :fnise:

Skrevet

:hoho: Det er som jeg skulle sagt det selv!! Er akkurat like barnslig på det området!! Vi blir vel å være hver for oss i år, og det passer meg inners inne fint, for da utsetter jeg min første jul hos ham litt enda.. Vi er vel enige om at første jula som gift blir hos meg, så det betyr at det enda er to år til jeg skal feire hos hans familie.. :lur: Har en ide i hodet mitt om at jeg kanskje har fått et voksnere syn på det hele da, men tviler vel egentlig på det..

Så deilig at dere blir samlet med moren hans også! Hadde vel ikke vært no stas for han å feire jula hos dere uten moren heller, så det høres ut som dere har funnet ei perfekt løsning :jepp:

Skrevet
Å jippey!!! Jeg er så glad!! Jeg skal feire juaften hjemme hos mamma og pappa, og min samboer og moren hans skal være med dit!!! :juhu: <-- hadde passet nå..

:hoppe: :hoppe:

-- fryktet nemlig at jeg, sambo og moren hans skulle sitte alene hjemme hos henne.. Det hadde vært så trist... Men i går bestemte hun seg for at det var greit å bli med til mine foreldre i stedet. JESS!!! :danse::duskedame:

Å, så bra!! Det blir koselig :)

Ville hun blitt alene ellers?

Godt hun er lett å flytte på da :ler:

Skrevet

Hei smarties'en. ;)

Det høres ut som en kjempefin løsning på julefeiringen da. Det blir nok koselig. :nisse:

Skrevet
Å, så bra!! Det blir koselig :)

Ville hun blitt alene ellers?

Godt hun er lett å flytte på da :ler:

Lett og lett... Jeg har gått og ventet på et endelig svar fra henne om dette i 2-3 uker... :dåne:

Hvis ikke hun hadde villet bli med, måtte jeg og sambo dratt til henne. Ellers hadde hun blitt helt alene. Og DET går jo virkelig ikke an! Tross alt!

Skrevet

Det er jeg enig i :Nikke: Ingen skal sitte alene på julaften

Skrevet

Nå har jeg pugget deg ( :ler: ) Og håper ikke håret er alt for annerledes, for da kan det hende det blir vanskelig å finne deg :hoho:

Neida det skal gå så bra så! :jepp:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...