Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt :flekke: liver opp en enhver trist dag!! :Hehe:

Ikke at dagen i dag er så trist egentlig, men... Rumper er gøy uansett!! :fnise:

Skrevet

Nå har jeg akkurat bestilt jordbruksredskaper til flyktninger i Afrika i juelgave til pappa. :fnise: Han ønsker seg jo ingenting, så da blir det sånn. Var i tvil om det skulle bli geit (200,-) eller redskaper (500,-) - med siden man får fradrag på skatten for gaver over 500 slo mesterhjernen til og sa at jeg jo faktisk SPARER penger på å gi den største gaven... :lur: eller....?? :fnise:

Skrevet

Lurt! :jepp: Jeg ga geiter til besteforeldrene mine for to år siden, og de syntes det var en skikkelig fin gave å få! :) Verre for meg, som fikk "tiggerbrev" fra organisasjonen i over et år etterpå.. :roll:

Skrevet
Lurt! :jepp: Jeg ga geiter til besteforeldrene mine for to år siden, og de syntes det var en skikkelig fin gave å få! :) Verre for meg, som fikk "tiggerbrev" fra organisasjonen i over et år etterpå.. :roll:

Du gjorde det ja, jeg mistenkte nok at det ville skje... Jaja, det får jeg tåle. Tiggertelefoner derimot har jeg større problemer med.. Har så vanskelig for å si nei!! Føler liksom jeg må ha en god grunn for å ikke støtte!! Teit, men... :klaske:

Skrevet
Nå har jeg akkurat bestilt jordbruksredskaper til flyktninger i Afrika i juelgave til pappa. :fnise: Han ønsker seg jo ingenting, så da blir det sånn. Var i tvil om det skulle bli geit (200,-) eller redskaper (500,-) - med siden man får fradrag på skatten for gaver over 500 slo mesterhjernen til og sa at jeg jo faktisk SPARER penger på å gi den største gaven... :lur: eller....?? :fnise:

:ler: Veldig bra cypress! :fnise:

Ellers ser jeg at det går i rumper her i dag... spenstig :sjenert:

Skrevet (endret)

:duskedame: Rompebilder!

Dere vet jo; når enden er god, er alltid godt!

:hoho:

Endret av Ansjoni
Skrevet

Her hadde det jammen skjedd mye på mine fraværsdager!! Kjipt at du var syk, og bra at det gav seg fort!! Og mye rumper skjønner jeg... :ler:

Min venninne hadde kameraer på bordene da hun giftet seg (3 år siden), og det var kjempemye festlige bilder der! (ikke så mye rumper, men det kommer vel an på selskapet... :) )

Skrevet
Du gjorde det ja, jeg mistenkte nok at det ville skje... Jaja, det får jeg tåle. Tiggertelefoner derimot har jeg større problemer med.. Har så vanskelig for å si nei!! Føler liksom jeg må ha en god grunn for å ikke støtte!! Teit, men... :klaske:

Åh, jeg syns også det er vanskelig når de ringer. Det er jo ikke det at jeg ikke vil støtte gode saker, men jeg vil på en måte selv bestemme når og hva. Jeg har ikke alltid så mye ekstra å gi heller siden jeg er student. Jeg har pleid å si at mamma støtter ditt og datt (og det gjør hun også), så da er jeg med på det, men er jo begrenset hvor lenge jeg kan gjøre det også. :fnise:

Skrevet

Har en idé til hemlis-gruppen på FB - jeg kan jo gjøre alle til Officers, og la tittelen være KG-nicket?? Lurt?? Jeg savner sånn en kjapp liste med alle nickene, tar så lang tid å bla seg gjennom den lange tråden hver gang... *lat*

Tror kanskje jeg poster dette på FB også jeg... :lur:

Skrevet

Først så skjønte jeg ikke hva du mente, men det er jo egentlig ganske lurt! :jepp: Bortsett fra at det blir mange officers da, men det er vel egentlig ikke noe problem!

Skrevet
Først så skjønte jeg ikke hva du mente, men det er jo egentlig ganske lurt! :jepp: Bortsett fra at det blir mange officers da, men det er vel egentlig ikke noe problem!

Da starter jeg med deg... :lur:

Skrevet

Bra, da ordner jeg det for alle sammen... :jepp: Det går vel ikke an å ha noe i mot det...?

Skrevet

Kan jeg aldri tro! Sett i gang du! :)

Skrevet

Greit for meg, selv om det ikke er så vanskelig å huske hvem jeg er :ler:

Skrevet
Greit for meg, selv om det ikke er så vanskelig å huske hvem jeg er :ler:

Nei, for deg vurderte jeg å gi deg ditt ekte navn som officer-navn, men valgte å respektere din FB-paranoia, og lot det være.. :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...