Regndråpe Skrevet 8. desember 2008 #1222 Skrevet 8. desember 2008 Sovne på kino tror jeg ikke at jeg har klart noen gang, selv om jeg husker jeg prøvde en gang - var på en film sammen med mamma og tante en gang da jeg var barn, og den passa definitivt ikke for barn Ha en god lørdagskveld, cypress! Jeg klarte å sovne under Ringenes Herre på kino jeg.. Det har jeg fått mye refs for! Fy søren for en natt jeg har hatt! Ble plutselig veldig dårlig i magen, så har flydd på do med jevne mellomrom... Arg... Veldig slitsomt!! Er fortsatt ikke helt bra i dag, magen vil liksom ikke ha mat, kjenner syra kommer med en gang jeg ta en bit mat.. Huff... Bare jeg ikke er jeg forsåvidt fornøyd... Huff, magesyken har gått skikkelig rundt nå. Både jeg og samboeren hadde magetrøbbel forrige uke. Og to i familien hans ble innlagt på sykehuset og måtte få intravenøst pga. omgangssyke! Det er ikke noe morro! Ellers oppdaterer jeg meg bare litt i dagboken din også, og gleder meg til å treffe deg på fredag!
DDuck Skrevet 8. desember 2008 #1223 Skrevet 8. desember 2008 Her herjer også magesyken på alle.. Jeg har heldigvis sluppet unna.. *bank i bordet*
cypress Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #1224 Skrevet 9. desember 2008 Jeg klarte å sovne under Ringenes Herre på kino jeg.. Det har jeg fått mye refs for! Huff, magesyken har gått skikkelig rundt nå. Både jeg og samboeren hadde magetrøbbel forrige uke. Og to i familien hans ble innlagt på sykehuset og måtte få intravenøst pga. omgangssyke! Det er ikke noe morro! Ellers oppdaterer jeg meg bare litt i dagboken din også, og gleder meg til å treffe deg på fredag! Hei! Hyggelig at du er innom! Ringenes herre kunne jeg nok også sovnet til, hvis ikke det var for alt bråket den lager... Her herjer også magesyken på alle.. Jeg har heldigvis sluppet unna.. *bank i bordet* Oi, er det sant?? Jeg har ikke fått med meg at det er "noe som går", men ble nesten litt lettet over å høre dere begge si det. Jeg var nemlig redd jeg hadde spist noe jeg ikke tålte og begynte å mistenke vaniljesausen... Det hadde rett og slett vært KRISE, for det er jo så godt!!!!!!!
cypress Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #1225 Skrevet 9. desember 2008 Her da? :klø: Ja, der går det jo an å bestille!! Men gjør folk det lenger??? Eller regner man med at alle har digitalkamereaer og man får kopier av bildene?? Gidder ikke kjøpe det hvis det bare blitt dårlige bilder heller....
cypress Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #1226 Skrevet 9. desember 2008 Heihei! Hver gang jeg er på ica eller deli eller skal hjem, så titter jeg litt ekstra rundt meg tilfelle du plutselig løper forbi eller noe i den duren Håper formen er bedre idag, jeg synes kameraene var skikkelig søte jeg, men siden de ikke sender til Norge er det jo ikke en problemstilling.. (Med mindre du finner andre da ) Ha en fin mandag søta! Jeg gjør også det! Pleier du å kjøpe lunsj og sånn der?? Etter fredag blir det i alle fall litt lettere å være sikker på hvem du er... Selv om jeg har sett deg på bilder nå, er er det alltid litt annerledes i virkeligheten.. Håper vi finner et sted som har bord til alle da!!
Disco Biscuit Skrevet 9. desember 2008 #1227 Skrevet 9. desember 2008 Ja, der går det jo an å bestille!! Men gjør folk det lenger??? Eller regner man med at alle har digitalkamereaer og man får kopier av bildene?? Gidder ikke kjøpe det hvis det bare blitt dårlige bilder heller.... Jeg tror kanskje ikke at det er så vanlig med engangskameraer lenger... :klø: For som du nevner så kan bildene bli veldig dårlige med de, spesielt innendørs! leste at du sovnet på kino i helgen... Det har jeg gjort, flere ganger
Sekretæren Skrevet 9. desember 2008 #1228 Skrevet 9. desember 2008 Ja, der går det jo an å bestille!! Men gjør folk det lenger??? Eller regner man med at alle har digitalkamereaer og man får kopier av bildene?? Gidder ikke kjøpe det hvis det bare blitt dårlige bilder heller.... Ei venninne av meg gjorde det for et par år siden, og det var bare morsomt. Det blir et eget lite fenomen, folk grabber kameraet og er ikke så kresen når de tar bilde. Du kan få noen snapshots med noen skikkelig gode situasjoner. Men det kan også tenkes du må tåle noen rompebilder fra herretoalettet Og de hadde du jo ikke fått om du hadde bedt om å få en cd med utvalgte bilder. Så, cypress, vil du ha rompebilder?
cypress Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #1231 Skrevet 9. desember 2008 Blir kamerakjøp da ja!! Får kanskje la min kjære svare på det spørsmålet først også... "Kjære, ønsker du rumpebilder av dine kamerater?" Spent på svaret kjenner jeg...
Sekretæren Skrevet 9. desember 2008 #1232 Skrevet 9. desember 2008 Og de skal selvsagt scannes og legges ut på hemmelige gruppen Hvem vil ikke ha rompebilder lizm!
cypress Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #1233 Skrevet 9. desember 2008 Nei si det!!! Jeg vil i vaffal ha!!!
Gjest Reka Skrevet 9. desember 2008 #1235 Skrevet 9. desember 2008 Rumper! Woho!!! Det blir nok et fint bryllupsalbum!!
Gjest Reka Skrevet 9. desember 2008 #1236 Skrevet 9. desember 2008 Jeg gjør også det! Pleier du å kjøpe lunsj og sånn der?? Etter fredag blir det i alle fall litt lettere å være sikker på hvem du er... Selv om jeg har sett deg på bilder nå, er er det alltid litt annerledes i virkeligheten.. Håper vi finner et sted som har bord til alle da!! Er omtrent innom Ica hver eneste dag, enten for å kjøpe egen lunsj eller bare for å være med noen som skal kjøpe det Men det blir nok lettere etter fredagen ja Vi finner nok et bord!
Muffin! Skrevet 9. desember 2008 #1237 Skrevet 9. desember 2008 Rumper! Woho!!! Det blir nok et fint bryllupsalbum!! Det kan være gøy å ha sånne engangskameraer rundt på bordene da, for er jo ikke sikkert alle har med egne kameraer. Og noen som tar egne bilder kan være ekstremt trege til å sende dem til dere. (Snakker av erfaring. Har ventet på noen bilder i over halvannet år fra en venninne. ) Kvaliteten kan jo bli så som så, men de koster jo ikke all verden, og det kan jo hende du får et blinkskudd eller to.
cypress Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #1238 Skrevet 9. desember 2008 Jeg vil se romper Hvorfor er jeg ikke overrasket over det...? Rumper! Woho!!! Det blir nok et fint bryllupsalbum!! Ja, det blir kjempefint!! *huske å lage kopi til Reka*
cypress Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #1239 Skrevet 9. desember 2008 Det kan være gøy å ha sånne engangskameraer rundt på bordene da, for er jo ikke sikkert alle har med egne kameraer. Og noen som tar egne bilder kan være ekstremt trege til å sende dem til dere. (Snakker av erfaring. Har ventet på noen bilder i over halvannet år fra en venninne. ) Kvaliteten kan jo bli så som så, men de koster jo ikke all verden, og det kan jo hende du får et blinkskudd eller to. Ja, sant det. Det kan jo være en icebreaker ved bordet også da, hvis ikke alle kjenner hverandre, så har de i hvert fall noe å drive med! Får ta det opp med "sjefen" hjemme senere!
Gjest Reka Skrevet 9. desember 2008 #1240 Skrevet 9. desember 2008 Ja, det blir kjempefint!! *huske å lage kopi til Reka* Yes! Men husk at i min versjon av bryllupsalbumet vil jeg kun ha rumpebilder! (Kan med litt tvil kaaanskje ha et eller to bilder av noe annet, men rumper i fokus!!)
Fremhevede innlegg