Sekretæren Skrevet 5. desember 2008 #1201 Skrevet 5. desember 2008 Snille mannen det Ha en strålende helg da, snuppa!
Gjest Ansjoni Skrevet 5. desember 2008 #1202 Skrevet 5. desember 2008 Snille mannen! Mange ganger mannen her har sittet med ting for meg også, til skole eller jobb Bra du ble ferdig med det iallefall!
cypress Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #1203 Skrevet 5. desember 2008 Ja, han er supersnill... Nå har vi vært på kino og sett W. Jeg sovnet midt i, så kan vel ikke akkurat skryte den opp i skyene. Jeg trodde det skulle være en morsom film jeg!! Litt småfestlig var den jo, men jeg ble trøtt allikevel... Hjalp vel ikke å drikke et par glass vin på forhånd heller.. Til alle som har vært innom - orker ikke sitere alle, men dere vet hvem dere er: Dere er så snille og søte, jeg blir så glad hver gang jeg er innom her og ser noen oppmuntrende ord!!! Ha en strålende helg alle sammen!!!
Gjest Ansjoni Skrevet 6. desember 2008 #1204 Skrevet 6. desember 2008 Sovne på kino tror jeg ikke at jeg har klart noen gang, selv om jeg husker jeg prøvde en gang - var på en film sammen med mamma og tante en gang da jeg var barn, og den passa definitivt ikke for barn Ha en god lørdagskveld, cypress!
Gjest Reka Skrevet 6. desember 2008 #1205 Skrevet 6. desember 2008 W? :klø: Er det en film? Masse til deg søting!
LilleEkorn Skrevet 6. desember 2008 #1206 Skrevet 6. desember 2008 innom og hilser på og oppdaterer meg litt! Masse til deg
cypress Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #1207 Skrevet 7. desember 2008 Sovne på kino tror jeg ikke at jeg har klart noen gang, selv om jeg husker jeg prøvde en gang - var på en film sammen med mamma og tante en gang da jeg var barn, og den passa definitivt ikke for barn Ha en god lørdagskveld, cypress! Takk takk! Vi slappet av hjemme. Jeg klarte å lure mannen til å se på The Devil wears Prada. 5 minutter uti filmen sa han "Det aner meg at dette er en skikkelig jentefilm..!" Hehe... For sent å snu da.. W? :klø: Er det en film? Masse til deg søting! Ja, om George W. Bush. tilbake!! innom og hilser på og oppdaterer meg litt! Masse til deg Hyggelig at du er innom!! Her er det mest fjas, ikke så mye bryllup om dagen... Men det er jo hyggelig det og!! til deg og!!
cypress Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #1208 Skrevet 7. desember 2008 Fy søren for en natt jeg har hatt! Ble plutselig veldig dårlig i magen, så har flydd på do med jevne mellomrom... Arg... Veldig slitsomt!! Er fortsatt ikke helt bra i dag, magen vil liksom ikke ha mat, kjenner syra kommer med en gang jeg ta en bit mat.. Huff... Bare jeg ikke er jeg forsåvidt fornøyd...
Gjest Ansjoni Skrevet 7. desember 2008 #1211 Skrevet 7. desember 2008 Det hørtes ikke bra ut! God bedring!
Muffin! Skrevet 7. desember 2008 #1212 Skrevet 7. desember 2008 Huff, stakkars deg. Håper du føler deg bedre snart!
Lilywhite Skrevet 7. desember 2008 #1214 Skrevet 7. desember 2008 Så snill kjæresten din er Kjedelig at du har vært syk i helgen da Håper du er bedre nå!
zilje_k Skrevet 7. desember 2008 #1215 Skrevet 7. desember 2008 God bedring! Ikkeno moro å være syk..
cypress Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #1216 Skrevet 7. desember 2008 Hei søtingene! Takk for all omsorg!! Jeg var ganske slapp helt til 2-3-tiden i dag, men da bestemte jeg meg for å ta en dusj og dytte i meg en sånn tablett for dårlig mage. Det funka veldig bra faktisk, så etter det har jeg vært helt fin!! Håper det betyr at jeg slipper å våkne mange ganger i natt... Man sover ikke akkurat godt heller, når man ligger og er rett for å gjøre på seg i sengen Huff huff, NOK OM DET!!
cypress Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #1218 Skrevet 8. desember 2008 (endret) Er ikke dette ganske billig??? Kamera Eller er sånne kameraer helt "ut"?? Edit: Glem det - de sender uansett ikke til Norge... Endret 8. desember 2008 av cypress
Gjest Reka Skrevet 8. desember 2008 #1220 Skrevet 8. desember 2008 Heihei! Hver gang jeg er på ica eller deli eller skal hjem, så titter jeg litt ekstra rundt meg tilfelle du plutselig løper forbi eller noe i den duren Håper formen er bedre idag, jeg synes kameraene var skikkelig søte jeg, men siden de ikke sender til Norge er det jo ikke en problemstilling.. (Med mindre du finner andre da ) Ha en fin mandag søta!
Fremhevede innlegg