Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Å jippi, har du??!!? :hoppe: Så gøy!! PM skal bli!!! (Pass på å bli venn med Twisted nå da... Og husk å legge ut bilde av deg selv, hvis det ikke er gjort alt!! :fnise: )

Gleder meg til å se deg, jeg tipper du er blond med rødt pannebånd. ;)

:ler: Jeg har et rødt pannebånd, men brukes kun når jeg fjerner sminke ;) Og når jeg tar avatarbilder :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dæven så mange venner du får :ler:

Bare innom med en klem jeg!

Ja, helt rått! Føler meg riktig så poppis her!! :klem: tilbake til deg søta!

:ler: Jeg har et rødt pannebånd, men brukes kun når jeg fjerner sminke ;) Og når jeg tar avatarbilder :fnise:

Jeee! Jeg hadde rett!! :hoppe:

Og til dere som syns jeg var pen - dere skulle sett Shorty! :wow:

Skrevet

Gikk visst glipp av 50 siders festen jeg også!! :sjenert:

Kanskje vi kan bli venner på FB også?? :nigo:

Skrevet

Her har det jo vært så mye snakk om FB og hvem som er pene, at jeg heeelt har glemt å fortelle det jeg logget meg på for å fortelle!!

I dag fikk jeg hentelapp fra posten i, ehh.. posten! Det er underskjørtet mitt som er kommet fra Kina!! :hoppe: :hoppe: Gleder meg til å prøve, tror jeg må en tur til mamma (der kjolen henger) og prøve på onsdag. *gleder meg*

Skrevet
Her har det jo vært så mye snakk om FB og hvem som er pene, at jeg heeelt har glemt å fortelle det jeg logget meg på for å fortelle!!

I dag fikk jeg hentelapp fra posten i, ehh.. posten! Det er underskjørtet mitt som er kommet fra Kina!! :hoppe: :hoppe: Gleder meg til å prøve, tror jeg må en tur til mamma (der kjolen henger) og prøve på onsdag. *gleder meg*

Det blir spennende å se hvordan det blir da :)

Alltid morsomt å få pakke!!! :bolledeig:

Skrevet
Gikk visst glipp av 50 siders festen jeg også!! :sjenert:

Kanskje vi kan bli venner på FB også?? :nigo:

Ja, her har vi feiret både det ene og det andre!! :hoppe:

PM på vei!

Skrevet
Det blir spennende å se hvordan det blir da :)

Alltid morsomt å få pakke!!! :bolledeig:

:fnise: Ja, det er sant! Uansett hva det er faktisk!!

Skrevet

Hurra for pakke i posten og kjoleprøving med nytt underskjørt på onsdag!! :strix:

Har så lyst til å bestille litt fra Ebay nå om dagen, men er så fattig etter all julehandelen... :sjenert:

Skrevet

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Endelig underskjørt!! Blir spennende å høre hva du synes når du har fått prøvd kjolen med det, jeg var ihvertfall superfornøyd!!

:bolledeig:

Skrevet
Hurra for pakke i posten og kjoleprøving med nytt underskjørt på onsdag!! :strix:

Har så lyst til å bestille litt fra Ebay nå om dagen, men er så fattig etter all julehandelen... :sjenert:

Har du julehandlet allerede?? Jeg kjøpte bare noen smågaver i Budapest, men ellers har jeg det meste igjen av julegaver. :sukk:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Endelig underskjørt!! Blir spennende å høre hva du synes når du har fått prøvd kjolen med det, jeg var ihvertfall superfornøyd!!

:bolledeig:

Ja, jeg gleder meg veldig til å se om det er stor forskjell! Hvis det ikke er som jeg ønsker, så får jeg vel sikkert solgt det på finn, og kan bestille meg et nytt på ebay.. :lur:

Ååå pakke!! :bolledeig:

JA!!! Pakke er gøy!!!

Skrevet

:hoppe: For pakke! Håper underskjørtet passer bra :Nikke:

Har du hatt en fin helg?

:klem:

Skrevet

Jeg kan ta før og etter-bilder jeg!! Det vil si, med og uten! :jepp:

Skrevet
Jeg kan ta før og etter-bilder jeg!! Det vil si, med og uten! :jepp:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :nigo:

Skrevet

Med kjolen på? :jepp:

Jeg sitter å vurdere for og imot underskjørt... Jeg har aldri prøvd en kjole med underskjørt så jeg vet ikke om det er finere eller ikke.. :klø:

Skrevet

Hmf... Nå driver min forlover og gjør seg vanskelig.. Jeg vil reise opp og prøve skjørtet i morgen - men hun vil ha meg med på stand up... Hmm... ikke bra prioritering der i gården altså!! :fnise:

Så da spørs det nok om det ikke blir noen dager til bilder kommer, dessverre... Men dere kan få se bilde av kun underskjørt litt senere i dag antar jeg - hvis jeg rekker posten før den stenger...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...