Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The whole truth, and nothing but the truth???

Skrevet (endret)

Skal bare ta en kjapp fest for side 50:

SIDE 50!!!

:bolledeig::strix::hoppe:

Både 6 måneder og 50 sider på en dag a gitt!

Endret av cypress
Skrevet (endret)

Kors på halsen.. :fnise:

:danse::skaal: 50 sider og 6 måneder igjen!! :skaal::danse:

Endret av Mazilla
Skrevet

Kors på halsen, ti kniver i hjertet, mor og far i døden!

(Det var de jeg husket fra min barndom gitt :tunge1::ler: )

Skrevet

Hehe, dere er søte!!!! :klemmer:

For en kveld, jeg har sittet i timesvis på KG og FB, mens mannen har sittet ved siden av og spilt Playstation. Skikkelig sosialt... Det vil si, jeg har jo fått meg masse nye venner, så jeg har jo hatt det kjempehyggelig, men kanskje litt spesielt å nesten ikke snakke sammen... Lurer på om jeg må lure han med meg i seng snart... :fnise: Litt :sengekos: kan gjøre opp for lite :skravle: !! :jepp:

Skrevet

Ganske asosialt her i stua også i kveld, men her det ikke håp om :humpe: engang... Så, consider yourself lucky! :fnise:

Skrevet
Ganske asosialt her i stua også i kveld, men her det ikke håp om :humpe: engang... Så, consider yourself lucky! :fnise:

Å? Kniper'n igjen?? :hoho:

Skrevet
:tunge1: På denne tida av måneden er han redd for å så mye som komme nær meg noe nedenfor navla... :ler:
Skrevet

Nei da så... :fnise:

Nei, kjære jenter, nå stikker og legger meg!!

:klemmer:

Skrevet

Slenger meg med de andre; cypress er skikkelig fager :jepp:

I rest my case :fnise:

Det er forresten lenge siden det var vært så morro på facern som det var i går :strix:

Skrevet
*nysgjerrig* Åssen trodde dere at jeg så ut i forhold til hvordan jeg gjorde det da?

Veldig morro med FB :jepp:

Jeg synes du var etter forventningene jeg!! :) Men av en eller annen grunn trodde jeg på forhånd du var litt alvisk... Men mest menneske, og det er praktisk!

Kjempemoro med FB ja! Ser dere fikk flere venner også etter at jeg gikk offline, det er bare å oppdatere meg altså! :lur:

Stikkordet er nok de FLESTE områder ja.... Ikke ALLE! :nei:

:fnise:

Hear hear!

Skrevet
Jeg synes du var etter forventningene jeg!! :) Men av en eller annen grunn trodde jeg på forhånd du var litt alvisk... Men mest menneske, og det er praktisk!

Alvisk?! - da vil jeg tro du ble skuffa i såfall :hoho: Ikke så veldig mye eterisk og grasiøst over denne jenta dessverre ;) Mest menneske - og litt frosk :ler:

Skrevet
Alvisk?! - da vil jeg tro du ble skuffa i såfall :hoho: Ikke så veldig mye eterisk og grasiøst over denne jenta dessverre ;) Mest menneske - og litt frosk :ler:

:ler:

Neida, er på ingen måte skuffa! Heldigvis går det jo ikke an å vurdere grasiøsitet på FB! :) Jeg er godt fornøyd med mennesker og frosker, hadde froskesamling for noen år tilbake faktisk! :jepp:

Skrevet
:ler:

Neida, er på ingen måte skuffa! Heldigvis går det jo ikke an å vurdere grasiøsitet på FB! :) Jeg er godt fornøyd med mennesker og frosker, hadde froskesamling for noen år tilbake faktisk! :jepp:

Næh, hadde du?! Så gøy :hoppe: Hvem, hva hvor skulle jeg til og si, og hvorfor har du den ikke enda?

Vi får dra på samme aerobic/step-time en gang, så skal jeg vise deg grasiøsitet jeg :ler: Er forøvrig ganske sikker på at jeg aldri har sett deg på domus før, men skal holde utkikk fra nå av :jepp: Og hvis man ser hverandre, da hadde det jo vært hyggelig å si hei :Nikke:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...