cypress Skrevet 19. november 2008 Forfatter #901 Skrevet 19. november 2008 Ælen hadde bare en madrass på gulvet han.. og jeg hadde en god brukt dobbeltseng Så vi plasserte senga mi hos mamma og madrassen i kjelleren og kjøpte oss heeelt ny seng Stakkars Ælen.. Madrass på gulvet.. Bra dere fant hverandre!! fin løsning! Enig! Seriøst, er det mulig? Trodde man hadde strøket med forlengst da jeg? Og så må jeg bare si meg enig i at du fortjener en ny madrass altså Åssen er formen? Det var ny verdensrekord, mannen hadde puls på 40 på slutten. Men det var helt sykt... Formen er helt ok! Hvordan er formen ? Blitt noe mer ? Synes dere skal kjøpe madrass utenom ja, jeg var rimelig snar med å fjerne de ekle som min kjære hadde i sin seng da vi var sammen Litt mer snufsete, men klarer meg helt fint. Blir liksom aldri ordentlig syk jeg!! Heldig sånn sett, har et bra immunforsvar tror jeg. Ny madrass burde anskaffes før bryllup altså!! Haha, litt av et morgengaveønske Okay, jeg fjerner det fra lista!! Er jo helt enig med dere i grunn... Morgengaver bør vel helst kommer i små esker...
cypress Skrevet 19. november 2008 Forfatter #902 Skrevet 19. november 2008 Shit, snart bare 6 måneder igjen!!! :dåne:
cypress Skrevet 19. november 2008 Forfatter #903 Skrevet 19. november 2008 Haha, ønsker meg denne: Sat Nag
cypress Skrevet 20. november 2008 Forfatter #905 Skrevet 20. november 2008 Ja veldig! Men dette var jo en sånn tullevariant, der stemmen ikke sier hvor du skal kjøre, men i stedet kommentarer som: "I know you're a man, but it's been 35 minutes now, so can you please admit you're lost and ask someone the way" og "In 100 metres turn left. No right, err, no left. Sorry, I never can tell my left from my right" og "In 50 meters I'm going to put on my most annoying voice and say 'Is your short cut really faster when we get stuck in traffic like this, well, is it darling?" Sånt syns jeg er gøy da...
DDuck Skrevet 20. november 2008 #907 Skrevet 20. november 2008 Er det sant?? En sån vil jeg også ha Eller kjøpe til Ælen
cypress Skrevet 20. november 2008 Forfatter #910 Skrevet 20. november 2008 5 pund også, det er billig!!
Sekretæren Skrevet 20. november 2008 #912 Skrevet 20. november 2008 Ja veldig! Men dette var jo en sånn tullevariant, der stemmen ikke sier hvor du skal kjøre, men i stedet kommentarer som: "I know you're a man, but it's been 35 minutes now, so can you please admit you're lost and ask someone the way" og "In 100 metres turn left. No right, err, no left. Sorry, I never can tell my left from my right" og "In 50 meters I'm going to put on my most annoying voice and say 'Is your short cut really faster when we get stuck in traffic like this, well, is it darling?" Sånt syns jeg er gøy da... Kanskje jeg skulle kjøpt den til pappa, i steden for den vi spleiser til bursdagen hans Skulle gjerne sett ansiktsutrykket når han skal prøve den!
eleit Skrevet 20. november 2008 #913 Skrevet 20. november 2008 Ja veldig! Men dette var jo en sånn tullevariant, der stemmen ikke sier hvor du skal kjøre, men i stedet kommentarer som: "I know you're a man, but it's been 35 minutes now, so can you please admit you're lost and ask someone the way" og "In 100 metres turn left. No right, err, no left. Sorry, I never can tell my left from my right" og "In 50 meters I'm going to put on my most annoying voice and say 'Is your short cut really faster when we get stuck in traffic like this, well, is it darling?" Sånt syns jeg er gøy da... Haha! Høres ut som meg å kjæresten på tur
cypress Skrevet 20. november 2008 Forfatter #914 Skrevet 20. november 2008 Kanskje jeg skulle kjøpt den til pappa, i steden for den vi spleiser til bursdagen hans Skulle gjerne sett ansiktsutrykket når han skal prøve den! Jaaa! Kjøp tulle-varianten og gi først, og så kan han få den "ekte" etterpå!! Haha! Høres ut som meg å kjæresten på tur Oss også...
Lilywhite Skrevet 20. november 2008 #915 Skrevet 20. november 2008 Dette minner om når vi var på Sardinia i sommer og skulle kjøre fra Alghero til et lite sted som heter Santa Teresa... skulle vel egentlig ta ca 1,5-2 timer å kjøre, men siden svigerfar (på tross av at de i bilen bak hadde GPS) kjørte først, og kjørte feil omtrent alle steder det var et kryss/rundkjøring, brukte vi vel 3-4 timer... Så etter det fikk han med GPS-en kjøre først.... hehe
cypress Skrevet 21. november 2008 Forfatter #916 Skrevet 21. november 2008 Dette minner om når vi var på Sardinia i sommer og skulle kjøre fra Alghero til et lite sted som heter Santa Teresa... skulle vel egentlig ta ca 1,5-2 timer å kjøre, men siden svigerfar (på tross av at de i bilen bak hadde GPS) kjørte først, og kjørte feil omtrent alle steder det var et kryss/rundkjøring, brukte vi vel 3-4 timer... Så etter det fikk han med GPS-en kjøre først.... hehe Hørtes fornuftig ut!!
cypress Skrevet 21. november 2008 Forfatter #918 Skrevet 21. november 2008 Denne kom som bestilt... HottieBride-tips
Gjest Ansjoni Skrevet 21. november 2008 #919 Skrevet 21. november 2008 Denne kom som bestilt... HottieBride-tips Jepp! Og de lover jo oss å bli stramme til jul, vi har jo mange måneder til på oss, tenk så stramme vi blir da God helg, cypress! Skal du noe morsomt?
cypress Skrevet 21. november 2008 Forfatter #920 Skrevet 21. november 2008 Jepp! Og de lover jo oss å bli stramme til jul, vi har jo mange måneder til på oss, tenk så stramme vi blir da God helg, cypress! Skal du noe morsomt? Nesten så jeg tror det ikke er sundt å bli så stram som jeg kommer til å bli nå... Jeg skal flere morsomme ting i helgen faktisk!! I kveld var det egentlig meningen at jeg skulle ha med noen folk fra jobben med hjem på en liten fest. Men nå er det så mange som har meldt avbud plutselig, så kanskje vi bare tar en tur ut i stedet. Vi får se. Gøy blir det sikkert i hvert fall. I morgen skal jeg på rakfisk-lag, for å finne ut av om det er nam! Blir vel mest tenker jeg... Men jeg har vært en smart hottie-bride, og avtalt trening kl 11.30 på søndag, så da håper jeg at jeg klarer å moderere alkoholinntaket... God helg du og!! Hva skal du da??
Fremhevede innlegg