Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Neinei, blir ikke giftemål uten liste!! ;)

Visning av kjole gikk fint. Hun syns den var veeeeldig fin - sa hun i hvert fall, og jeg er enig, så da er det nok sant! :fnise:

Jeg må begynne å se litt på hvordan jeg skal ha håret mitt snart... Vi snakket litt om at hvis jeg skal ha sløret slik jeg tenker, så vil ikke håret syns så godt.. Så da må jeg finne på en litt fancy måte å ha håret, for at det skal syns med slør på.... Jeg får bruke litt tid på nett til å kikke på alternativer fremover tror jeg! :)

Stooor :klem: tilbake!! :)

Da får jeg hive meg rundt snart og få lagd den lista... Du skal ikke se bort fra at jeg stjeler den fra deg ;)

Jeg tenker også at jeg må se ltit på hår snart... har du noen bra sider du vet om??

Julebord allerede :dåne:

Det nærmer seg altfor fort nå :sjokkert:

Vi skal på julebord om 3 uker vi :)

:hoppe: Jeg gleder meg som en unge til julebord jeg!! :jepp:

Første julebord av totalt 6 er neste lørdag... :bolledeig:

Skrevet
Da får jeg hive meg rundt snart og få lagd den lista... Du skal ikke se bort fra at jeg stjeler den fra deg ;)

Jeg tenker også at jeg må se ltit på hår snart... har du noen bra sider du vet om??

:hoppe: Jeg gleder meg som en unge til julebord jeg!! :jepp:

Første julebord av totalt 6 er neste lørdag... :bolledeig:

Fant mye fint her: Project Wedding og her: Hair comes the bride

Julebord er knall - eneste som er dumt er at man blir litt redusert dagen etter... Da er det digg å ligge på sofaen med pcen... :):veslejenta:

Skrevet
hahah :skratte:

Is?? :ler: Luringen :tunge1:

Det virket som en veldig god idé der og da..... :flau:

Skrevet
:hoho:

Bra du hadde det gøy! :hoppe: Ha en fin lørdag, med is! :klem:

Takk!! De var ikke hvilken som helst is heller assa, de har begynt å selge Ben & Jerrys på Seven, og den er sååå gooood!!!!! :sikle:

Skrevet
Takk!! De var ikke hvilken som helst is heller assa, de har begynt å selge Ben & Jerrys på Seven, og den er sååå gooood!!!!! :sikle:

Tenkte meg det var den. ;)

Skrevet
Fant mye fint her: Project Wedding og her: Hair comes the bride

Julebord er knall - eneste som er dumt er at man blir litt redusert dagen etter... Da er det digg å ligge på sofaen med pcen... :):veslejenta:

Takk skal du ha snuppa! :kyss2:

Du snakker av erfaring hører jeg... ;):fnise:

Skrevet

HeyHey Miss Hottie Bride 2009! :fnise:

Ha en fin kveld! Håper du ikke har vondt i hodet nå lenger! Jeg har greid meg uten paracett hittil og er rimelig stolt :sjarmor:

:kyss2:

Skrevet
Fant den! (flaks at den lå på førstesiden, ellers hadde jeg ikke giddet å bla gjennom...) :fnise: Kjempefint design!! :jepp: Matcher vel kjolen din og de eller? ;) Jeg er så innmari opptatt av at alt skal matche jeg nemlig.. :ironi:

Har ikke tenkt over det faktisk, men den matcher jo! :)

Jeg faller nesten alltid for ting som har en eller annen form for snirkler, så også denne gang... :sjenert:

Skrevet

Vet du! Å kjøpe en bøtte med is etter et julebord er faktisk heeeelt logisk!! :jepp:

Skrevet

God natt :skaal:

Jeg har faktisk vært på fest, drukket litt slik at jeg kjente det og blitt edru igjen :hoppe: Så nå skal jeg gå å legge meg edru og fin og ha en bra dag i morgen! :danser:

Skrevet (endret)
Tenkte meg det var den. ;)

Den er best!! Ble så lykkelig den dagen jeg så de hadde begynt å selge den!! :hjerte:

HeyHey Miss Hottie Bride 2009! :fnise:

Ha en fin kveld! Håper du ikke har vondt i hodet nå lenger! Jeg har greid meg uten paracett hittil og er rimelig stolt :sjarmor:

Hei Mymlemus! Det gikk veldig fint i går altså, var litt slapp og sløv bare.. Endte opp med å gå på kino, det er sånn passe dagen-derpå-akivitet!! :)

:kyss2: tilbake!

Vet du! Å kjøpe en bøtte med is etter et julebord er faktisk heeeelt logisk!! :jepp:

Takk for støtten!!! :enig:

Endret av cypress
Skrevet
Takk skal du ha snuppa! :kyss2:

Du snakker av erfaring hører jeg... ;):fnise:

Håper du finner en finfin sveis!! :klemmer:

Ojojoj! Nå ble Eleit stor i øyene! Har lett etter bra sider, og her var det jo myye bra. Da vet jeg hva jeg skal gjøre i morgen formiddag :jepp:

Kos deg med tittingen!! :klem:

Har ikke tenkt over det faktisk, men den matcher jo! :)

Jeg faller nesten alltid for ting som har en eller annen form for snirkler, så også denne gang... :sjenert:

Underbevisst valg sikkert.. :fnise: Du vet hva du vil ha i hvert fall! Det er jo tydelig! Tipper dere får et nydelig og gjennomført bryllup!! :jepp:

Skrevet
God natt :skaal:

Jeg har faktisk vært på fest, drukket litt slik at jeg kjente det og blitt edru igjen :hoppe: Så nå skal jeg gå å legge meg edru og fin og ha en bra dag i morgen! :danser:

Jøss, det var ikke dårlig! Kjørte du den fjortis-metiden med å drikke med sugerør stående på hodet da eller? ;):fnise: Husker vi holdt på med sånt tull, for vi hadde jo nesten ingenting å drikke, så for å få "full effekt" var det metoden.... Tror det var mest psykisk effekt egentlig... :sjenert:

Skrevet

Jeg skal nok finne drømmesveisen vettu ;)

Håper du har hatt en super helg?!

:klemmer:

Skrevet
Ja, det er egentlig litt tidlig. Men men, det var gøy da!! Jeg ranglet hjem kl 4 i natt, stoppet på 7/11 på vei hjem og kjøpte en dunk med is (!) som jeg prøvde å spise rett fra boksen med en liten plastskje.. Det gikk ikke så bra.. Hade heldigivs vett nok til å sette den i fryseren da jeg kom hjem, så jeg får heller kose meg med den nå! :fnise:

:ler:

Høres ut som noe jeg kunne gjort også, etter en fuktig aften. Så bra du koste deg

Skrevet

Heheh :ler:

Nei jeg drakk nok helt vanlig av et helt vanlig glass jeg ;) Men det var deilig å legge seg uten at noe gikk rundt og deilig å stå opp igjen å ikke kjenne i det hele tatt at jeg har vært på fest i går :strix:

Skrevet
Jeg skal nok finne drømmesveisen vettu ;)

Håper du har hatt en super helg?!

Har du funnet sveis enda eller? :sexy:

Helgen var bra, men oh så kangt unna.... Har begynt å glede meg til neste alt jeg!! :jepp:

:ler:

Høres ut som noe jeg kunne gjort også, etter en fuktig aften. Så bra du koste deg

I did!! :klemmer:

Heheh :ler:

Nei jeg drakk nok helt vanlig av et helt vanlig glass jeg ;) Men det var deilig å legge seg uten at noe gikk rundt og deilig å stå opp igjen å ikke kjenne i det hele tatt at jeg har vært på fest i går :strix:

Du må gjerne bruke det gode trikset ved en senere anledning da! :enig:

Skrevet

Hvor blir det av underskjørtet mitt a??? :klø:

Litt tidlig å bli :sinna: kanskje??

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...