Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg lufta!!

Han syns de var finere enn Japans (jeg er enig!!), og bra pris. Så da er det rett og slett bestemt!!

:hoppe:

Syns dette har vært en produktiv uke altså!!! :jepp:

Både skjørt, fotograf og valg av produsent av trykksaken... :dåne:

Og ALLE tingene har jeg kopiert av noen her... :flau: Skjørtet har Twisted, mens Miso har både fotografen og Optimalprint. Takk for bra hjelp jenter!! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stjeler tipset om Optimalprint jeg! ;)

Skrevet
Jeg skal også gifte meg 23 mai 09, og jeg blir så imponert over hvor mye du har fikset. Tror ikke jeg helt har skjøny hvor liten tid det er igjen og at jeg skal gifte meg før jeg prøvde kjoler i går... :rødme:

Men fortsatt lykke til med planleggingen, jeg stikker nok innom igjen for og se hva jeg har glemt og gjøre :fnise:

Hei!!

Så hyggelig med et nytt fjes!! Og atpåtil en som skal gifte seg samme dato, det var stas!! Har du dagbok?? :klø: Jeg syns ikke jeg har kommet så langt jeg, men.... Nå har det skjedd mye de siste dagene da..

Kom gjerne igjen!!!! :klem:

Skrevet
Jeg stjeler tipset om Optimalprint jeg! ;)

Ja, det burde du, for der var det billig!!!! :jepp: Og mye fint!!

Skrevet
Nå har jeg lufta!!

Han syns de var finere enn Japans (jeg er enig!!), og bra pris. Så da er det rett og slett bestemt!!

Og ALLE tingene har jeg kopiert av noen her... :flau: Skjørtet har Twisted, mens Miso har både fotografen og Optimalprint. Takk for bra hjelp jenter!! :klemmer:

Super-Cypress! :hoppe:

Trenger ikke være flau for å kopiere vel. Er det ikke sånn det funker her da? :)

Skrevet
Nå har jeg lufta!!

Hihi, jeg har også falt for Optimalprint for lenge siden... Til og med funnet designet vi liker.... :sjenert:

Skrevet

Skal si ting ordner seg her :) Hatt en fin dag?

Skrevet
Super-Cypress! :hoppe:

Trenger ikke være flau for å kopiere vel. Er det ikke sånn det funker her da? :)

Jo, tydeligvis!! :fnise: Er kjempefornøyd jeg!! :hoppe:

Hihi, jeg har også falt for Optimalprint for lenge siden... Til og med funnet designet vi liker.... :sjenert:

Å ja?? Lyst til å røpe hvilket det er?? :sjenert: Tror vi fant "vårt" vi og.. Men det må vi nok se på igjen... Viktig å ikke overdrive produktiviteten også... :hoho:

Skal si ting ordner seg her :) Hatt en fin dag?

Ja, det flasker seg!! :jepp:

Gårsdagen var ganske kjedelig egentlig, så jeg velger å tolke spørsmålet som at det dreier seg om dagen i dag, selv om du skrev det i går.. :lur:

I dag har jeg nesten ikke gjort en DRITT på jobb, og det er selvsagt myyye morsommere enn å faktisk jobb!! :hoppe:

I stedet for å jobbe har jeg shoppet!!!! :shoppe: I bygget jeg jobber holder det til en dame som har agentur på noe vesker og andre ting, og i dag åpnet hun dørene for at vi på bygget kunne komme og handle billig! Det er ting som selges dyyyyrt i fine butikker på Frogner. Så da måtte jeg kjøpe en veske, som jeg fikk for under det hun (angivelig) har betalt for den inn til agenturet. Hun ville bare bli kvitt det for å få mer plass sa hun! Så nå er jeg den fornøyde eier av en ny fiiin veske!! (En av gutta på jobben mente den er gusjegul, men han har åpenbart IKKE greie på det, for den er sennepsgul!! Og veldig kul!! :jepp:

Jippiii!!!!! :hoppe: :hoppe:

(Planene mine om å begynne å spare litt penger til bryllupet ignorerte jeg i gjerningsøyeblikket... :flau: )

Skrevet

Så tøft med gul veske, jeg vil også ha :hoppe:

Skjønner forøvrig at jeg må sjekke ut optimalprint :jepp:

Skrevet (endret)
Jo, tydeligvis!! :fnise: Er kjempefornøyd jeg!! :hoppe:

Å ja?? Lyst til å røpe hvilket det er?? :sjenert: Tror vi fant "vårt" vi og.. Men det må vi nok se på igjen... Viktig å ikke overdrive produktiviteten også... :hoho:

Ja, det flasker seg!! :jepp:

Gårsdagen var ganske kjedelig egentlig, så jeg velger å tolke spørsmålet som at det dreier seg om dagen i dag, selv om du skrev det i går.. :lur:

I dag har jeg nesten ikke gjort en DRITT på jobb, og det er selvsagt myyye morsommere enn å faktisk jobb!! :hoppe:

I stedet for å jobbe har jeg shoppet!!!! :shoppe: I bygget jeg jobber holder det til en dame som har agentur på noe vesker og andre ting, og i dag åpnet hun dørene for at vi på bygget kunne komme og handle billig! Det er ting som selges dyyyyrt i fine butikker på Frogner. Så da måtte jeg kjøpe en veske, som jeg fikk for under det hun (angivelig) har betalt for den inn til agenturet. Hun ville bare bli kvitt det for å få mer plass sa hun! Så nå er jeg den fornøyde eier av en ny fiiin veske!! (En av gutta på jobben mente den er gusjegul, men han har åpenbart IKKE greie på det, for den er sennepsgul!! Og veldig kul!! :jepp:

Jippiii!!!!! :hoppe: :hoppe:

(Planene mine om å begynne å spare litt penger til bryllupet ignorerte jeg i gjerningsøyeblikket... :flau: )

Du er jaggu flink :jepp: masse som har falt på plass den uka her :hoppe:

:fnise: Såklart du måtte ha den veska, den var jo billig, var den ikke? Og når det er billig så teller det ikke på budsjetter og sånne ting :ler:

Gøy med julebord :ol: skal på mitt i morgen jeg, det blir nok bra :skaal:

:klem:

Endret av MaiL
Skrevet

Må vel kanskje si at den var "billlig", og at det selvfølgelig er et relativt begrep!! Damen påstod nemlig at den koster 4-5000 ut i butikk, så da jeg fikk den for 1200 var det et RØVERkjøp!!! :lur:

Vi starter julebordet med et kurs, så jeg forsvinner om ti minutter, og kommer ikke tilbake før i morgen. :cry:

Ha en stååålende fredag alle sammen!! :klemmer:

Skrevet

Et kurs, ja det var litt av et vorspiel ;)

Kos deg masse på julebord, snuppa!! :strix::skya:

Skrevet
Et kurs, ja det var litt av et vorspiel ;)

Kos deg masse på julebord, snuppa!! :strix::skya:

Ja ikke sant... :klaske:

Obligatorisk krav om etterutdanning er grunnen til dette artige påfunnet.. Men det er kurs med alkoholservering da - heldigvis!! :fnise:

Skrevet

Julebord allerede :dåne:

Det nærmer seg altfor fort nå :sjokkert:

Vi skal på julebord om 3 uker vi :)

Skrevet

Skal ikke på julebord jeg.. :sukk:

Kos deg med ny veske og julebord i helga! :klem:

Skrevet

Kurs med alkoholservering hørtes jo effektivt ut. :fnise: Kos deg masse på julebord! Håper du får en fin helg ellers også! :klemmer:

Skrevet
Julebord allerede :dåne:

Det nærmer seg altfor fort nå :sjokkert:

Vi skal på julebord om 3 uker vi :)

Ja, det er egentlig litt tidlig. Men men, det var gøy da!! Jeg ranglet hjem kl 4 i natt, stoppet på 7/11 på vei hjem og kjøpte en dunk med is (!) som jeg prøvde å spise rett fra boksen med en liten plastskje.. Det gikk ikke så bra.. Hade heldigivs vett nok til å sette den i fryseren da jeg kom hjem, så jeg får heller kose meg med den nå! :fnise:

Skal ikke på julebord jeg.. :sukk:

Kos deg med ny veske og julebord i helga! :klem:

Hvorfor ikke noe julebord?? :klø: Kan du ikke arrangere et med venninner i det minste, hvis du ikke har en jobb som arrangerer? Det er også hyggelig!

Jeg satte igjen veska på jobben, så jeg må nok ned og hente den etterpå. Problemet er bare hvordan jeg skal klare å smugle den inn uten at Kjære oppdager at jeg har kjøpt enda en ny veske.... :dåne: Han syns allerede jeg har aaaalt for mange.

Han innbiller seg at vi har en "én inn - én ut"-policy på veskekjøp. Men det er jo bare tull... :fnise:

Kurs med alkoholservering hørtes jo effektivt ut. :fnise: Kos deg masse på julebord! Håper du får en fin helg ellers også! :klemmer:

Ja, det var kjempeeffektivt! :fnise: Det var kurs i etikk, så det er forhåpentligvis ting vi skulle kunne litt om fra før... :sjenert: Så da gikk det greit å ha det med litt vin til! :jepp:

Ha en fin helg du også!! :klemmer:

Skrevet
Det var det spennende navnet Design ID 24304

:fnise:

Fant den! (flaks at den lå på førstesiden, ellers hadde jeg ikke giddet å bla gjennom...) :fnise: Kjempefint design!! :jepp: Matcher vel kjolen din og de eller? ;) Jeg er så innmari opptatt av at alt skal matche jeg nemlig.. :ironi:

Skrevet
Ja, det er egentlig litt tidlig. Men men, det var gøy da!! Jeg ranglet hjem kl 4 i natt, stoppet på 7/11 på vei hjem og kjøpte en dunk med is (!) som jeg prøvde å spise rett fra boksen med en liten plastskje.. Det gikk ikke så bra.. Hade heldigivs vett nok til å sette den i fryseren da jeg kom hjem, så jeg får heller kose meg med den nå! :fnise:

:hoho:

Bra du hadde det gøy! :hoppe: Ha en fin lørdag, med is! :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...