Muffin! Skrevet 12. november 2008 #821 Skrevet 12. november 2008 Hurra for både underskjørt og fotograf! :strix:
Gjest Ansjoni Skrevet 12. november 2008 #822 Skrevet 12. november 2008 Nå ble det selvfølgelig alt for mange smileys, så måtte slette noen... Idiot-begrensninger.... Savner en smiley som gir fingern... Enig! Den smileybegrensningen har lagt føringer på innleggene mine mange ganger, f**k the system
DDuck Skrevet 12. november 2008 #823 Skrevet 12. november 2008 Hvor mange er egentlig for mange da ifølge kg? :klø:
LilleEkorn Skrevet 12. november 2008 #824 Skrevet 12. november 2008 :hoppe: for fotograf!!!!! Og de bildene Miso har vist er jo bare helt nydelige!!!!! Det blir jo garantert bra :strix:
cypress Skrevet 12. november 2008 Forfatter #825 Skrevet 12. november 2008 Hvor mange er egentlig for mange da ifølge kg? :klø: Tror det er 20.. ALT for få!!!!!! :hoppe: for fotograf!!!!! Og de bildene Miso har vist er jo bare helt nydelige!!!!! Det blir jo garantert bra :strix: Ja ikke sant!! Veldig fornøyd nå altså!!!
DDuck Skrevet 12. november 2008 #826 Skrevet 12. november 2008 20 er AAAAALT for lite ja Bør være minst 50..
cypress Skrevet 12. november 2008 Forfatter #828 Skrevet 12. november 2008 Vi lurer på å bestille innbydelser her: Japan Foto Noen andre som har prøvd det??? Det gjelder forsåvidt album i ettertid også.
Gjest Miso Skrevet 13. november 2008 #829 Skrevet 13. november 2008 Vi bestilte fra ett sted på nettet som heter Optimalprint!! veldig fornøyd med dem vi har innbydelser, bordkort, menyer, kirkeprogram som matcher hvordan er det med deg i dag, vennen?
Gjest Miso Skrevet 13. november 2008 #830 Skrevet 13. november 2008 skal forresten se om jeg rekker å skalere ned noen av de bildene vi fikk av fotografen på tirsdag, så kan jeg sende deg dem på mail!! skal prøve å få gjort det ikveld
cypress Skrevet 13. november 2008 Forfatter #831 Skrevet 13. november 2008 Vi bestilte fra ett sted på nettet som heter Optimalprint!! veldig fornøyd med dem vi har innbydelser, bordkort, menyer, kirkeprogram som matcher hvordan er det med deg i dag, vennen? Oi, takk for bra tips (igjen!!)!! Det så jo veldig fint ut, og var ikke dyrt i det hele tatt! Veldig greit med matchende trykksaker da. Når man først er i gang med å bestille kan man jo passe på å få en helhet. Jeg har det bare bra i dag. Litt trøtt, og gleder meg til heeelg!! Det gjør vel du og formoder jeg!??! Tenk at du snart skal gifte deg... Det blir så stas!! Har du det bra eller?? skal forresten se om jeg rekker å skalere ned noen av de bildene vi fikk av fotografen på tirsdag, så kan jeg sende deg dem på mail!! skal prøve å få gjort det ikveld Åja, hvis du får tid er det kjempehyggelig! Hvis det blir stress, så får du bare ta det senere altså! Skjønner hvis du har en ting eller to ellers å styre med om dagen!!! :dåne:
TuttaV Skrevet 13. november 2008 #832 Skrevet 13. november 2008 Skal du ha eksamen nå snart?? (klarer ikke helt å følge med på alle... sorry... ) Lykke til når den tid kommer i hver fall!!! Heier på deg!! Skal ikke ha eksamen før i januar... Skjønner godt at du ikke kalrer å følge med på alle! gjør ikke jeg heller Men takk for at du heier på meg! det varmer... Pc'en min har vært helt dust nå i en ukes tid (), men endelig fungerer den igjen! Så nå har jeg fått oppdatert meg litt... Og da må jeg jo bare gratulere så mye med bestilling av underskjørt og av fotograf!! Dette er godt nytt Tror jeg må få lagd meg sånn liste her jeg og... leser jo at jeg ikke vil bli gift uten å ha lagd liste på kg! Hvordan gikk det forresten med visning av kjolen din til din forlover?? stooor
cypress Skrevet 13. november 2008 Forfatter #833 Skrevet 13. november 2008 Skal ikke ha eksamen før i januar... Skjønner godt at du ikke kalrer å følge med på alle! gjør ikke jeg heller Men takk for at du heier på meg! det varmer... Pc'en min har vært helt dust nå i en ukes tid (), men endelig fungerer den igjen! Så nå har jeg fått oppdatert meg litt... Og da må jeg jo bare gratulere så mye med bestilling av underskjørt og av fotograf!! Dette er godt nytt Tror jeg må få lagd meg sånn liste her jeg og... leser jo at jeg ikke vil bli gift uten å ha lagd liste på kg! Hvordan gikk det forresten med visning av kjolen din til din forlover?? stooor Neinei, blir ikke giftemål uten liste!! Visning av kjole gikk fint. Hun syns den var veeeeldig fin - sa hun i hvert fall, og jeg er enig, så da er det nok sant! Jeg må begynne å se litt på hvordan jeg skal ha håret mitt snart... Vi snakket litt om at hvis jeg skal ha sløret slik jeg tenker, så vil ikke håret syns så godt.. Så da må jeg finne på en litt fancy måte å ha håret, for at det skal syns med slør på.... Jeg får bruke litt tid på nett til å kikke på alternativer fremover tror jeg! Stooor tilbake!!
Lilywhite Skrevet 13. november 2008 #834 Skrevet 13. november 2008 Så bra at dere har fått ordnet fotograf!
Disco Biscuit Skrevet 13. november 2008 #835 Skrevet 13. november 2008 Vi lurer på å bestille innbydelser her: Japan Foto Noen andre som har prøvd det??? Det gjelder forsåvidt album i ettertid også. Vi bestilte fra ett sted på nettet som heter Optimalprint!! veldig fornøyd med dem vi har innbydelser, bordkort, menyer, kirkeprogram som matcher hvordan er det med deg i dag, vennen? Jeg vurderer også Optimalprint! Virker som et godt sted, også matcher jo alt så flott Du kan legge inn egne bilder og tekst Forresten så er smiley begrensinger bare teit Gåkke ann å ha det...
cypress Skrevet 13. november 2008 Forfatter #836 Skrevet 13. november 2008 Så bra at dere har fått ordnet fotograf! Jaaaaa! Jippiiii! Jeg vurderer også Optimalprint! Virker som et godt sted, også matcher jo alt så flott Du kan legge inn egne bilder og tekst Forresten så er smiley begrensinger bare teit Gåkke ann å ha det... Har ikke hørt om Optimalprint før jeg, men dette skal jeg lufte for Kjære når jeg kommer hjem!! Ser veldig bra ut!!
Mazilla Skrevet 13. november 2008 #837 Skrevet 13. november 2008 Har du fått lufta det enda? Ellers, gjort noe spennende i dag?
cypress Skrevet 13. november 2008 Forfatter #838 Skrevet 13. november 2008 Har du fått lufta det enda? Ellers, gjort noe spennende i dag? Ikke luftet enda. Vi har bare rukket å spise middag, og nå skravler han i telefonen med en kompis... Men jeg skal snart lure han til å bli enig med meg i at det var en god idé.. Nei, vet du, i dag har det ikke skjedd mye spennende!!! Bare vært på jobb, og nå hjemme.. Får heller glede meg til i morgen. Da skal vi ha julebord med jobben, og de har visst handlet inn MYE alkoho.. Me like!!
*LilleKonvall* Skrevet 13. november 2008 #840 Skrevet 13. november 2008 Jeg skal også gifte meg 23 mai 09, og jeg blir så imponert over hvor mye du har fikset. Tror ikke jeg helt har skjøny hvor liten tid det er igjen og at jeg skal gifte meg før jeg prøvde kjoler i går... :rødme: Men fortsatt lykke til med planleggingen, jeg stikker nok innom igjen for og se hva jeg har glemt og gjøre
Fremhevede innlegg