Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hurra for underskjørt! :hoppe:

Jeg er veldig usikker på om jeg skal ha det selv, siden kjolen står litt ut av seg selv, men hadde sikkert vært finere med underskjørt...

Krysser fingrene for at dere får fotografen dere vil ha :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen :klemmer:

Nå har jeg hatt besøk av fotografen :) hun er så koselig!! kan bare skyte enda mer av henne :jepp: nevnte for henne at du hadde sendt mail og hun skal svare deg :jepp: rakk bare ikke idag, men hun er som regel veldig kjapp så du får nok svar i løpet av morgendagen eller torsdag! :jepp: Hun syns det var veldig koselig at jeg anbefalte henne videre :jepp: må jo det når hun er så flink!!! :strix:

Skrevet
Hurra for underskjørt! :hoppe:

Jeg er veldig usikker på om jeg skal ha det selv, siden kjolen står litt ut av seg selv, men hadde sikkert vært finere med underskjørt...

Krysser fingrene for at dere får fotografen dere vil ha :)

Min kjole står også litt ut av seg selv, men jeg er nødt til å ha underskjørt. Tror faktisk det blir lettere å ha på kjolen da, for det løfter stoffet litt ut fra bena, så det blir luftigere. Håper bare ikke jeg har gjort et bom-kjøp.. Men i så fall tipper jeg det skal være ganske greit å få solgt det på finn.no eller noe. :)

*håper også fotografen kan* :jepp:

Hei vennen :klemmer:

Nå har jeg hatt besøk av fotografen :) hun er så koselig!! kan bare skyte enda mer av henne :jepp: nevnte for henne at du hadde sendt mail og hun skal svare deg :jepp: rakk bare ikke idag, men hun er som regel veldig kjapp så du får nok svar i løpet av morgendagen eller torsdag! :jepp: Hun syns det var veldig koselig at jeg anbefalte henne videre :jepp: må jo det når hun er så flink!!! :strix:

Å, det var bra å høre, jeg begynte å bli litt bekymret nemlig! :fnise: Men da skal jeg gi henne litt mer tid for å ringe... :popcorn: Fint at du nevnte det for henne da!! Takk!! :klemmer:

Skrevet

Hun tar kontakt med deg :) så det skal du ikke tenke på :) men tror hun var ganske lsiten idag, siden hun dro hit rett etter jobb!! men som sagt, hun sa at hun skulle kontakte deg :jepp: hun er veldig koselig :jepp:

Skrevet
:hoho: Ja stemmer det!! Du var faktisk litt inspirasjon for meg til å velge det! Jeg lurte litt på om det ble for stort, men tenkte at når du kan, så kan jeg.. :fnise: Du har fått ditt, ikke sant?? Er du fornøyd?

Ja, er veldig fornøyd, kjolen ble mye finere når underskjørtet kom! Det eneste er at jeg tror jeg må øve meg endel på å gå i det, er ikke vant til å ha sånn omkrets!! :fnise:

Krysser fingre for fotografen!!

Skrevet (endret)

Jippi, fotografen kunne ta oppdraget vårt!! Så da er det i boks!!!

Det fortjener en feiring!!

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Edit: ble så glad at det ble litt skrivefeil gitt..

Endret av cypress
Skrevet

Da skal jeg gå på side 1 og oppdatere listen min.... :lur:

Skrevet (endret)

:strix: :strix: for fotograf :strix: :strix:

:lur:

Endret av Miso
Skrevet

:strix: :strix: for fotograf :strix: :strix:

:lur:

Takk for hjelpen snuppa!! :klemmer:

Skrevet

Listen på side 1 var fortsatt urovekkende rød... :sjenert: Men men, vi har jo 6 mnd og 11 dager på oss!! Det bør da holde!! :pls:

Skrevet

bare koselig å kunne hjelpe :klemmer:

det er god tid, min liste har ikke blitt ca helt blå før den siste mnd!! så det er god tid :jepp:

Skrevet

Jeg har ikke noen liste enda engang jeg... :sjenert:

Skrevet

:danser::hoppe: Så bra at dere fikk fotografen! :danser::hoppe:

At ikke lista di er ferdig er bare å ta med knusende ro ;) God tid ennå :jepp:

Skrevet

:strix::hjerte::strix: Fotograf!! :strix::hjerte::strix:

Deilig å ha en ting mindre på lista :Nikke:

Skrevet

Ikke jeg heller....Men vi blir nok gift uansett :ler:

Og vi har lang tid og ordne ting på, det beroliger jeg meg selv med hvertfall :jepp:

Men, utrolig deilig når ting ordner seg, så :danser: litt for fotografen til cypress!

Skrevet
bare koselig å kunne hjelpe

det er god tid, min liste har ikke blitt ca helt blå før den siste mnd!! så det er god tid

Nei, det er vel nødvendigvis en del som ikke kan ordnes før på slutten.. Så da tar jeg det med ro! Syns vi har alt det "viktigste" på plass nå i hvert fall!! :jepp:

Fy søren, du sliter lite nå da.... Dette kommer jo ALDRI til å gå bra!!

:ironi:

Så bra at dere fikk fotografen!

At ikke lista di er ferdig er bare å ta med knusende ro ;) God tid ennå

Ja, kjenner jeg er skikkelig fornøyd med å ha fått fotografen i boks!! :hoppe:

Fotograf!!

Deilig å ha en ting mindre på lista :Nikke:

:duskedame:

Ikke jeg heller....Men vi blir nok gift uansett :ler:

Og vi har lang tid og ordne ting på, det beroliger jeg meg selv med hvertfall :jepp:

Men, utrolig deilig når ting ordner seg, så :danser: litt for fotografen til cypress!

Gift uten liste?? :hakeslepp: Tor ikke det altså... :nei:

:fnise:

:danser: litt for :foto:

:strix:

Oi, en foto-smiley!! Den var fiiin!!

Hurra for fotograf!!!

Jupp, det er topp!! :hoppe:

Nå ble det selvfølgelig alt for mange smileys, så måtte slette noen... Idiot-begrensninger.... Savner en smiley som gir fingern...

Skrevet

Supert!! :klappe: Fotografen er så viktig, man må være 100% fornøyd, og da er det bra man får den man vil ha! :hoppe:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...