Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Ansjoni
Skrevet
Oi, husker du det fortsatt du?!? Så romantisk.. :) Jeg husker nesten ingenting fra første kvelden jeg møtte kjære jeg... (fylla har skylda... :flau: )

Jepp. Er en snikromantiker innerst inne :rødme: Husker mye bedre de gangene vi møttes før vi ble sammen, hvor vi spiste hen, hvilke filmer vi så osv, enn mye som har skjedd i ettertid ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Smarting!! :fnise: Det skal jeg jammen prøve en gang!! Nå fant jeg jo oppskrift her på KG, men du som er proff har kanskje noen triks eller hemmelige ingredienser som kan røpes?? :lur:

Hehe, jeg har iallfall et godt tips (som egentlig sier seg selv, men når man leser en oppskrift tenker man jo at de har tenkt på slike selvfølgeligheter for deg... :sjenert: )

Den oppskriften jeg fulgte sa nemlig at man kunne lage fondantene i bunnen av kaffekopper om man ikke hadde passende små, flate former liggende. Så dermed prøvde jeg det.

Problemet er at når du skal snu kaffekoppen, inneholdende en liten kake, som så vidt har skorpe og for det meste er flytende, så funker det dårlig å snu en kaffekopp opp-ned og la denne kaketingen falle 5-6 cm rett ned. (for den blir jo ikke i nærheten høyden til formen. Og dessuten sitter de jævlene inmari godt fast i formene og :kjefte: )

La meg si det slik at det ikke ser like imponerende ut med en flytende masse med klumper i, som en fin liten sjokoladekake.

Tipset er dermed å sørge for passende former, som også er lette å snu når de er glovarme rett ut av ovnen. :fnise:

Oi, husker du det fortsatt du?!? Så romantisk.. :) Jeg husker nesten ingenting fra første kvelden jeg møtte kjære jeg... (fylla har skylda... :flau: )

:ler:

Skrevet

Så bra at det gikk fint i retten :) Du er flink!

Alle har vel rotet det til med en matrett i blant, selv om det er jeg som er flinkest her i huset ;) Men jeg blir også litt nervøs av å kokkelere med folk som er flinkere enn meg, så skjønner at det ikke er så gøy sånn sett å ha en samboer som er flink på kjøkkenet ;)

Hvordan likte forloveren din kjolen din? Hatt en fin helg? :)

Skrevet

Det må jo bli fest i boka di også!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

:skaal::danse: 40 sider!!! :danse::skaal:

:skya: :skya: :skya:

Skrevet

Jøss, har du sett.... Så mange sider a gitt!!

PARTY!!!!!!

:hoppe: :hoppe:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Skrevet

Nå har jeg bestilt underskjørt på ebay!!

:hoppe:

Skrevet
Nå har jeg bestilt underskjørt på ebay!!

:hoppe:

Ble det stort og fluffy? ;)

Skrevet

Rimelig stort og fluffy ja... :sjenert:

Får se om det blir fint da. Hvis ikke bestiller jeg bare et mindre. (er jo så billig!!!) :fnise:

Skrevet
Rimelig stort og fluffy ja... :sjenert:

Får se om det blir fint da. Hvis ikke bestiller jeg bare et mindre. (er jo så billig!!!) :fnise:

*nynner litt på eBay-sangen* :plystre:

(Jeg skal bare holde skikkelig kjeft. Hilsen frk hatt)

Skrevet
*nynner litt på eBay-sangen* :plystre:

(Jeg skal bare holde skikkelig kjeft. Hilsen frk hatt)

:hoho::skratte:

Det var faktisk den sangen som minnet meg på at jeg skulle bestille underskjørtet!!! Men til mitt forsvar - dette var ikke impulskjøp...

Skrevet
Dette ble det Underskjørt

Samme som meg! :hoppe:

Ei venninne mente det kunne brukes som festivaltelt også, bare å knyte igjen på toppen... :fnise:

Skrevet
Samme som meg! :hoppe:

Ei venninne mente det kunne brukes som festivaltelt også, bare å knyte igjen på toppen... :fnise:

:hoho: Ja stemmer det!! Du var faktisk litt inspirasjon for meg til å velge det! Jeg lurte litt på om det ble for stort, men tenkte at når du kan, så kan jeg.. :fnise: Du har fått ditt, ikke sant?? Er du fornøyd?

Skrevet (endret)

Hei Hei Cypress :vinke:

:strix::danser::hoppe::strix::danser::hoppe:

Innom for å feire de store begivenhetene

side 40 og bestilling av underskjørt :strix::danser::hoppe::strix::danser::hoppe:

:klem: til deg på en helt vanlig tirsdag ;)

Endret av MaiL
Skrevet
:fnise: Ja, store ting skjer her! :hoho:
Skrevet

Ja, det er det!! Glede seg over at det går saaaaakte fremover!!!

Men i dag har jeg ringt (og sendt mail fordi hun ikke svarte) til en fotograf som vi vil ha!! Det er den samme som Miso skal bruke til helgen, syns det jeg har sett hun har gjort før er kjempebra. Så da håååååper :pls: vi at hun kan den dagen, og at hun har lyst til å jobbe for oss!!! *håpe håpe*

Hadde vært deilig å få fotograf i boks!!! :jepp:

Skrevet

Krysser fingrene for at det går i boks! :)

Skrevet

*Håper på at dere får samme fotograf som Miso* :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...