cypress Skrevet 3. november 2008 Forfatter #741 Skrevet 3. november 2008 Hei jentene mine!! Så søte dere er som tenker på meg!!! Det har gått veldig bra i dag! Bare én dag igjen... Litt mer forberedelser må til... Puh....
cypress Skrevet 3. november 2008 Forfatter #742 Skrevet 3. november 2008 Hei vennen sendt deg mail Fikk den!! WOW, superfine!!!!! :dåne: Skal høre med min kjære når jeg kommer hjem i morgen, hva han syns!!!
Muffin! Skrevet 3. november 2008 #743 Skrevet 3. november 2008 Så flott at det gikk bra i dag! Lykke til med innspurten!
Disco Biscuit Skrevet 4. november 2008 #744 Skrevet 4. november 2008 Lukke til videre i retten det her klarer du sikkert kjempfint
Carebear1 Skrevet 4. november 2008 #745 Skrevet 4. november 2008 (endret) Nå er jeg spent altså... ! En av mine kollegaer var i retten i dag og - synes bare det virker skummelt jeg. Bare jeg ser kappen blir jeg smånervøs Sikker på at du klarte deg supert - så nå kan du konsentrere deg fullt ut om KG og bryllup igjen Endret 4. november 2008 av Melania
cypress Skrevet 4. november 2008 Forfatter #746 Skrevet 4. november 2008 Endelig hjemme!! :dåne: Har vært noen slitsomme, lange dager, og nå er jeg GLAD for å være ferdig!! Alt har gått bra, motparten var snill med meg og prøvde ikke å sette meg fast. Dommeren var på min egen alder, og vi fikk fin kontakt, og det var god stemning i lokalet. Det var bra. Han spurte meg før vi startet i dag tidlig, om jeg har hatt mange saker før. Da sa jeg, "Merker du ikke at dette er min første sak??", og da sa han at det gjorde han ikke!! Juhuuu!!! Flink jente!! (Må jo skryte litt av meg selv.. ) Satt oppe og jobbet med saken til kl 2 i natt (og natten før det..), så tror ikke jeg skal vente så lenge med å legge meg..
Mazilla Skrevet 4. november 2008 #747 Skrevet 4. november 2008 Så gøy at det gikk fint!! Håper du får deg en god natts søvn nå, det har du fortjent!!
Gjest Neferet Skrevet 5. november 2008 #748 Skrevet 5. november 2008 Så flink du har vært!!!! Håper du fikk sove godt i går, etter alle strabasene!!!
Sekretæren Skrevet 5. november 2008 #749 Skrevet 5. november 2008 Strålende!!! Kos deg masse og vær stolt av deg selv
LilleEkorn Skrevet 5. november 2008 #751 Skrevet 5. november 2008 Så bra at alt gikk fint!!! Sikker på at du er superflink Du fortjener absolutt å slappe av litt, og bruke litt tid på KG nå Masse til deg!! ...og det er lov å være stolt av seg selv etter dette!!
Disco Biscuit Skrevet 5. november 2008 #752 Skrevet 5. november 2008 Flink jente Høres ut som om du klarte å dra saken godt i land til deg!
Gjest Ansjoni Skrevet 5. november 2008 #753 Skrevet 5. november 2008 Åh, så gøy det gikk fint, flink du har vært Stolt av deg
Muffin! Skrevet 5. november 2008 #754 Skrevet 5. november 2008 Så bra! Så flink du er! Nå kan du vel roe ned litt. Det har du fortjent.
cypress Skrevet 5. november 2008 Forfatter #756 Skrevet 5. november 2008 Hei dere herlige damer!! Takk for all skryt!!! Er litt stolt selv også, morsomt å ha vært gjennom en rettssak. Føler meg litt voksen nå!! I går sovnet jeg ganske tidlig, og tillot meg å kome litt senere på jobb i dag også. Var sååå trøtt!! Og etter jobb dro jeg på spinning. Vet ikke hvor mye jeg fikk ut av det, for jeg ble TRØTT halvveis i timen! Det har jeg ikke opplevd før. Pleier jo å bli sliten i kroppen/musklene, men skikkelig trøtt, så jeg hadde lyst til å sove liksom!!??! :klø: Er ikke det litt unormalt?? Eventuelt et tegn på at kroppen ikke er heeeelt fornøyd med mengden søvn den har fått i det siste... I kveld blir det Luksusfellen og
cypress Skrevet 5. november 2008 Forfatter #757 Skrevet 5. november 2008 Er det mulig å være så RÆVVA til å lage mat??!!??! Snakker om meg selv nå altså... Jeg har sett på - MANGE ganger - når kjæresten har laget pasta carbonara, så mange ganger at jeg virkelig trodde jeg skulle klare å lage det selv. Men neeeeeei da.... Jeg klarte selvfølgelig ikke la pastaen kjølne lenge nok før jeg hadde oppi egget, så eggehvitten delvis stivnet mellom spagettien og ble skikkelig uappetittelig... Smakte ikke så galt, men jeg fikset ikke å spise det, for det så så nasty ut... Jeg trenger et kokkekurs altså... Fader, er det mulig.... Carbonara - den dritvanskelige retten, liksom... Skikkelig gourmet...
DDuck Skrevet 5. november 2008 #758 Skrevet 5. november 2008 Jeg skulle lage hvitsaus fra bunnen av i stad, men var veeeeldig uheldig jeg også Det smakte rett og slett saltvann
cypress Skrevet 5. november 2008 Forfatter #759 Skrevet 5. november 2008 Godt å høre at det ikke bare er meg!!
Gjest Neferet Skrevet 6. november 2008 #760 Skrevet 6. november 2008 Jeg laget flytende muffins her for et par uker siden... Var ikke spesielt fornøyd med det heller.... Så vi er nok mange i samme båt. Spørs vel om tålmodighet er en dyd når det gjelder carbonara, men jeg skal ikke si noe, for jeg har aldri prøvd! Ha en fin dag cypress!!
Fremhevede innlegg