Gjest Neferet Skrevet 31. oktober 2008 #722 Skrevet 31. oktober 2008 Hva jobber du forresten med cypress? Send gjerne en pm hvis du ikke vil ha noe offentligheter! Ønsker deg en fin helg!
cypress Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #723 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg hadde egentlig tenkt å ikke "offentliggjøre" det, men jeg driver jo stadig og røper meg i andre tråder, så kan jo like gjerne være ærlig i min egen dagbok også... Svarte tidligere i dag for eksempel i en tråd som het noe ala "Dere som sturerer juss - er det gøy?" Så ja, det har jeg altså gjort - og i dag jobber jeg som advokatfullmektig. Skal i retten mandag og tirsdag - det er derfor jeg jobber så inne hel##¤&s mye om dagen... Puh... trøtt og sliten nå... og holder ærlig talt på å littegrann av saken... er så lei den nå!!! Deilig med KG-pauser innimellom da..
Gjest Neferet Skrevet 1. november 2008 #724 Skrevet 1. november 2008 Da skjønner jeg godt du jobber mye!!!! Godt det blir litt roligere etter du er ferdig i retten da!
DDuck Skrevet 1. november 2008 #725 Skrevet 1. november 2008 Ojj så spennende Hva gjør du i jobben din da? Er du sånn forsvarer? :klø: Det er du vel kansje ikke.. det er vel forsvarsadvokater det.. :klø:
cypress Skrevet 1. november 2008 Forfatter #726 Skrevet 1. november 2008 Tihi, nei, jeg jobber ikke med strafferett i det hele tatt. Så jeg forsvarer ingen. Jeg har klienter som krangler med andre om diverse. Stort sett er det jo penger de vil ha da.. På mandag skal jeg representere en forbruker som krangler med noen håndverkere som har gjort en elendig jobb. Har en bra sak, så tror det skal gå fint. Men jeg har aldri vært i retten før, så jeg er litt stressa da kan du si...
Mazilla Skrevet 1. november 2008 #727 Skrevet 1. november 2008 Det går sikkert fint! Jeg har jobba med advokater tidligere, og ho ene hadde sin første rettssak mens jeg var der. Ho var også kjempenervøs, men så kom ho flyvende tilbake på en lykkesky fordi det hadde vært så moro! Siden du har en bra sak så går det sikkert strålende! Lykke til!
Gjest Ansjoni Skrevet 2. november 2008 #729 Skrevet 2. november 2008 Masse lykke til iallefall, det går sikkert veldig bra
Carebear1 Skrevet 2. november 2008 #730 Skrevet 2. november 2008 (endret) - Endret 30. januar 2009 av Melania
cypress Skrevet 2. november 2008 Forfatter #731 Skrevet 2. november 2008 Takk for lykkeønskninger alle sammen!! Dette går sikkert bra... *håpe håpe* Melania, har du samme utdannelse som meg?? Proffesor-name-droppingen fikk meg litt nysgjerrig, og prøvde å se på dine gamle innlegg. Ble du ferdig i vår?? Hadde alle bare vært som Kaasen hadde verden vært et bra sted.. --- Åå, nå fikk jeg akkurat telefon fra en jeg kjenner som har vært masse i retten, han sa han kan komme opp og hjelpe meg med forberedelsene et par timer!! :juhu: (jaja, vet smileyen ikke funker, men den hadde passet her...)
Carebear1 Skrevet 2. november 2008 #732 Skrevet 2. november 2008 (endret) - Endret 30. januar 2009 av Melania
Muffin! Skrevet 3. november 2008 #734 Skrevet 3. november 2008 Håper det går bra i retten! Tenker på deg.
Gjest Miso Skrevet 3. november 2008 #736 Skrevet 3. november 2008 hei vennen innom for å ønske deg lykke til i retten!! håper det går bra, tenker masse på deg
Mazilla Skrevet 3. november 2008 #737 Skrevet 3. november 2008 Håper det går fint med deg i dag! Blir spennende å høre åssen det har gått!
Sekretæren Skrevet 3. november 2008 #738 Skrevet 3. november 2008 Masse lykke til, frøken! Jeg er sikker på at det kommer til å gå kjempebra!
TuttaV Skrevet 3. november 2008 #739 Skrevet 3. november 2008 vennen! Snart en uke siden jeg har vært her nå, men skjønner at du skal i retten for første gang! litt for deg, og ønsker deg lykke til! Er godt å få hjelp fra noen med litt erfaring, så det hjalp sikkert at du fikk litt hjelp til forberedelser i går... Dette klarer du nok kjempefint!
Fremhevede innlegg