Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

:rødme: Det hørtes helt fantastisk ut!

:velkommen: hjem! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ble jeg supergira på å dra!! :hoppe: Billig mat og drikke, massasje og shopping hørtes ut som drømmeferien! :Nikke:

Så hyggelig å høre at du har hatt det bra! :klemmer:

Tar veldig gjerne i mot restauranttips også! :jepp: Du får si i fra når du finner ut av hva spaet heter da vettu :)

Godt å ha deg tilbake :hug:

Skrevet
:rødme: Det hørtes helt fantastisk ut!

:velkommen: hjem! :)

Tuuusen takk!! :klem: Enda en uke med blodjobbing nå, så er jeg tilbake her igjen for fullt... *glede meg*

Nå ble jeg supergira på å dra!! :hoppe: Billig mat og drikke, massasje og shopping hørtes ut som drømmeferien! :Nikke:

Så hyggelig å høre at du har hatt det bra! :klemmer:

Tar veldig gjerne i mot restauranttips også! :jepp: Du får si i fra når du finner ut av hva spaet heter da vettu :)

Godt å ha deg tilbake :hug:

Ja, gled deg!! Jeg er dårlig på navn (i alle fall på et så vanskelig språk...), men har det skrevet opp et sted... Vi tok sånn rød turistbuss også, og det var faktisk veldig greit, så fikk vi bra oversikt! Turen tok 2,5 timer, og vi satt i åpen buss, så det var dritkaldt... Så normal buss, evt masse klær anbefales!!

Godt å være tilbake også!! :klemmer:

Jeg begynte på R før ;)

Jeg har knekt nøtta... :lur:

Skrevet

Det hørtes ut som en herlig tur! Så godt å bare kose seg! :) Godt å ha deg tilbake. :klem:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Velkommen hjem! :)

Så bra du har hatt det så fint :) Høres ut som en herlig tur :strix:

Tokay-vin kjøpte jeg også masse av da jeg var der, den er veldig god :jepp:

Skrevet
Det hørtes ut som en herlig tur! Så godt å bare kose seg! :) Godt å ha deg tilbake. :klem:

Litt godt å være tilbake også - selv om det er veldig deilig med en tur ut i verden! :)

Velkommen hjem! :)

Så bra du har hatt det så fint :) Høres ut som en herlig tur :strix:

Tokay-vin kjøpte jeg også masse av da jeg var der, den er veldig god :jepp:

Tokay er supernam!! :enig: Jeg like italiensk sauterne kjempegodt også, Nyyyydelig med mørk sjokoladekake for eksempel!! *sikle*

Skrevet

Høres ut som dere har hatt en kjempefin tur :)

Skrevet

Bare innom for å si:

Jeg har verdens beste kjæreste!!! :rødme: :rødme: :hjerter::hjerter::hjerter:

Sitter på jobb nå, og har gjort det stort sett de siste døgnene... Plutselig ringte Mannen og ba meg komme til utgangsdøren.... og der sto han med en blomst til meg!! En kjempefin orkidé! Han mente at siden jeg satt så mye på jobb, ville han i alle fall at jeg skulle få noe fint å se på mens jeg satt der... Åååååå.... så søøøøt han er!!! :hjerte:

Fikk lyst til å dra hjem NÅ og gi han en stoooooor :klem: og :kyss:

Gjest Neferet
Skrevet

:strix:

Det var kjæresten sin det!!!

Endelig innom KG igjen, ser du har hatt en fantastisk tur! Det synes jeg jammen du fortjente når du må jobbe så mye!

Håper det ikke bare blir jobb i helga, men at du rekker å puste ut innimellom slagene!

:klem:

Skrevet

Nååh, snille cypress-mannen! :strix:

Håper du får tid til litt annet enn jobb fremover også da. :klemmer:

Skrevet

Oi, cypressmannen er jo kjemperomantisk jo..! :hoppe: Får du tid til å tilbringe kvalitetstid med han i helga eller..?

Fredags- :klem:

Skrevet

ÅÅåååå, for en superromantisk ting å gjøre!!!! :strix: :strix:

Skrevet

Naaaw :rødme:

Er jo nesten så jeg blir litt forelska i han jo :fnise: Så heldig du er så har en så omtenksom mann :hjerte:

Jeg måtte nok ha fortal Ælen at noe sånt var veldig omtenksomt og at jeg ville at han skulle gjort det før han hadde kommet til å gjøre det :fnise:

Skrevet (endret)
:strix:

Det var kjæresten sin det!!!

Endelig innom KG igjen, ser du har hatt en fantastisk tur! Det synes jeg jammen du fortjente når du må jobbe så mye!

Håper det ikke bare blir jobb i helga, men at du rekker å puste ut innimellom slagene!

:klem:

Ja, det håper jeg og!! :jepp: Jeg begynner å kjenne meg ganske godt forberedt nå altså. Mandag og tirsdag er "krigen" - etter det er det tilbake til normale arbeidsdager igjen heldigvis!

Nååh, snille cypress-mannen! :strix:

Håper du får tid til litt annet enn jobb fremover også da. :klemmer:

Jaaa, han var søt da altså!! Skal nok snart hjem og slappe av litt i kveld!! Kanskje ta med noen papirer hjem til sofaen... :klø: æsj, det er jo bare dumt og resulterer i dårlig samvittighet da... Får heller gjøre meg ordentlig ferdig og dra hjem og slappe ordentlig av!

Oi, cypressmannen er jo kjemperomantisk jo..! :hoppe: Får du tid til å tilbringe kvalitetstid med han i helga eller..?

Fredags- :klem:

Lørdag kveld håper jeg vi får litt tid sammen. Men han har "heldigvis" samme type jobb som meg, så han vet veldig godt hvordan det er når det står på! Så han er forståelsesfull og tålmodig! :jepp::hjerte:

ÅÅåååå, for en superromantisk ting å gjøre!!!! :strix: :strix:

Enig!! Ble riktig så imponert!!! :jepp:

Naaaw :rødme:

Er jo nesten så jeg blir litt forelska i han jo :fnise: Så heldig du er så har en så omtenksom mann :hjerte:

Jeg måtte nok ha fortal Ælen at noe sånt var veldig omtenksomt og at jeg ville at han skulle gjort det før han hadde kommet til å gjøre det :fnise:

Du får fortelle historien til Ælen, så kanskje han tar hintet!! :fnise: Eller er han typen som ikke tar hint??

Åh, så søtt gjort av mannen :hjerte:

:jepp: Supersøtt!!

Endret av cypress
Skrevet

Han er litt dårlig på hint ;) Her må ting staves og puttes inn med teskje :ler:

Skrevet

Hint av typen: Kjøp en blomst til meg!!! ??

:fnise:

Skrevet

Jepp :Nikke:

Det måtte jeg si til han på dagen når vi hadde vært forlovet i ett år :fnise: Så presterer han å si at han faktisk hadde tenkt å gjøre det uten at jeg skulle si noe... 5 minutter før blomsterbutikken stengte måtte jeg minne han på det igjen :ler:

Men jeg fikk blomster til slutt da :lol:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...