Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gleder meg til å høre om budapest når du kommer hjem derfra! :jepp: Er mitt neste reisemål - skal dit i januar :Nikke:

Mens du er borte skal jeg være med på å passe på boka di vettu... :bond:

Og frem til du reiser får du ha en knall helg! :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet

Kos deg på tur til Budapest, og trekk pusten gjennom den hektiske tida som venter, så gleder jeg meg til å snakke med deg når du er tilbake!!!

:klemmer:

Skrevet
Budapest er en kjempefin by, gled deg :Nikke:

Håper du har en fin helg :)

Å, har du vært der?? Gleder meg til å se byen, det blir sikkert kjempegøy!!

Håper du har hatt en fin helg også! :klemmer:

Gleder meg til å høre om budapest når du kommer hjem derfra! :jepp: Er mitt neste reisemål - skal dit i januar :Nikke:

Mens du er borte skal jeg være med på å passe på boka di vettu... :bond:

Og frem til du reiser får du ha en knall helg! :klem:

Ja, stemmer, du skal jo også dit snart! Jeg skal komme med referat så snart jeg rekker etter turen!! :jepp:

Kos deg på tur til Budapest, og trekk pusten gjennom den hektiske tida som venter, så gleder jeg meg til å snakke med deg når du er tilbake!!!

Det var hyggelig å høre! Jeg gleder meg jeg også, til den slitsomme perioden er over. Det er litt skummelt også nemlig, jeg har aldri gjort det jeg skal før, så merker litt press... Puh..

Var det koselig i middag i går? :klem:

Ja, det var det!!! Som jeg tenkte meg var det alt for mye vin og mat, men det var bare deilig. Det var en gammel studiekompis av meg der også, som jeg ikke har sett på et år, så det var koselig. Vi var ikke hjemme før halv 4 i natt, så i dag er en roooolig dag... :fnise:

Skrevet

Håper du får en fantastisk tur til Budapest da! :) Kan du prøve å ikke tenke så mye på jobben mens du er der? Lurt å slappe av lit, vet du :klem:

Gjest Ansjoni
Skrevet
Å, har du vært der?? Gleder meg til å se byen, det blir sikkert kjempegøy!!

Håper du har hatt en fin helg også! :klemmer:

Jeg var der for et par år siden og besøkte en veninne som studerte der :) Blir nok veldig gøy ja :jepp:

Hatt en fin helg ja, feiret forlovelsen hos svigers :)

Skrevet

Nå har vi booket massasje og pedikyr på spa i Budapest!! :hoppe: (måtte bare innom og fortelle... :sjenert: Nå skal jeg jobbe videre.... )

Skrevet

Håper du får en FANTASTISK tur vennen. :klemmer:

Skrevet

Så deilig! Håper du får en fantastisk fin tur!!! :klemmer:

Skrevet

Puh, endelig hjemme fra jobb!! Merkelig nok ikke så sliten, tar noe ginseng-greier som virker som funker som bare pokkern!!! :hoppe:

Dere er så søte alle sammen!!! Så mange god-tur-ønskninger a gitt, og jeg reiser ikke før på torsdag! :fnise: Anter det er fordi jeg varslet at jeg ikke kom til å være her så mye fremover... Veldig koselig da!

Stooor :klem: til jentene mine!!

Skrevet

Ooh, ginseng har gjort deg til supercypress! :hoppe:

God tur, frøken! Håper du får kost deg masse! Spa høres ganske fristende ut, for å si det sånn..! :sjenert:

Gjest Neferet
Skrevet

God tur i dag cypress!

Det høres ut som om du skal behandles som en dronning der nede!

Vi snakkes når du kommer hjem igjen!

:klem:

Skrevet

Massasje og pedikyr skal vi også ha når vi reiser til Budapest! :hoppe:

Hvis dere er på et bra sted, så får du anbefale det videre til meg da! :jepp:

Ha en suuuper reise! Kos deg masse! :kose:

Skrevet

Jeg savner deg allerede jeg.. c025.gif

Håper du har det kjempe bra! :hjerte:

Skrevet
Jeg savner deg allerede jeg.. c025.gif

Håper du har det kjempe bra! :hjerte:

Nytt fjes i boken?? :klø: Eller er det en gammel kjenning i ny drakt??? :lur:

Skrevet

Velkommen hjem!! :klemmer:

har du hatt en fin tur?? :)

Skrevet

Hallo Cypress!!!

Hatt det fint på tur? Altfor lenge siden jeg har vært innom her....Skjedd noe spennende i det siste?

Skrevet

Hei jenter! Takk for at dere har passet på her mens jeg har vært borte!!

Budapest var fantastisk, og anbefales til alle!! Det er superbillig å spise ute der, ikke mer enn 2-300 kr for 3 retters middag med vin og alt... Ble jo til at vi bestilte litt bra ting, når det først kostet så lite.

Vi var på spa en dag og fikk massasje og badet og koste oss. (TuttaV: jeg husker ikke i farten hva det heter der, men det kan jeg sjekke for deg. Ble ikke tid til å ta pedikyr, så det vet jeg ikke noe om er bra. Har forøvrig noen restaurant-tips også hvis du vil ha. :jepp: )

Shoppet ikke så kjempemye, men litt ble det jo... Det meste ble kjøpt på en markedshall som var der, der det var mat i 1. etg. og alt mulig krims-krams i 2. etg. Jeg kjøpte med meg masse gåselever og Tokai-vin (dessertvin), for det er kjempebillig der nede. Ellers får alle jeg kjenner skinnhansker til jul, for det også var veldig billig og bra. Ellers ble det noe skjerf og stash...

Veldig fin tur i hvert fall!!!

:klemmer: til dere alle!!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...