cypress Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #641 Skrevet 13. oktober 2008 PROJECT HOTTIE BRIDE 2009 er i gang!!!
Gjest Ansjoni Skrevet 13. oktober 2008 #642 Skrevet 13. oktober 2008 PROJECT HOTTIE BRIDE 2009 er i gang!!! hurra! Veldig bra tiltak
cypress Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #643 Skrevet 13. oktober 2008 hurra! Veldig bra tiltak Ja, ikke sant!! I'm so excited!!! :hoppe:
Muffin! Skrevet 13. oktober 2008 #644 Skrevet 13. oktober 2008 Ja, har fått med meg det om bryllupet til broren til din forlovede. Merkelige greier, det er da helt sprøtt at de absolutt skal ha sitt bryllup akkurat da!!! Men hva er for tidlig... jeg vet i grunn ikke, men hvis dere skylder på at de dere skal leie lokale/kjøpe mat fra krever å vite det tidlig, må jo folk bare akseptere det, uansett hvor tidlig det er?? Jeg ville i hvert fall sendt ut invitasjonene tidlig hvis jeg var deg - de kan i alle fall ikke sendes ut "for tidlig"!! Jeg hadde sendt i november tror jeg! Hvor lenge etter selve bryllupet er festen deres igjen?? Vi skal ha festen vår 20. juni, 3 1/2 måned etter vi gifter oss. Lurte på å sette svarfristen 1. april, som da er 2 1/2 måned før festen. Det går an det eller? Da må de svare før brorens bryllup. Lurt å skylde på lokale og mat. Syns faktisk det er veldig greit å vite antall tidlig i forhold til å kjøpe inn alkohol, fikse mat osv. Kjempebra tiltak med Project Hottie Bride 2009! Jeg er med!
Gjest Ansjoni Skrevet 13. oktober 2008 #645 Skrevet 13. oktober 2008 Ja, ikke sant!! I'm so excited!!! :hoppe: føler jeg hadde en liten finger med i spillet, og det føles godt altså Dægen, vi skal bli stramme
Sekretæren Skrevet 13. oktober 2008 #646 Skrevet 13. oktober 2008 PROJECT HOTTIE BRIDE 2009 er i gang!!! Vi kommer til å bli finere enn håndballandslaget!
DDuck Skrevet 13. oktober 2008 #647 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg skal bli finere enn alle på hele curlinglaget (man må starte med små mål har jeg funnet ut.. )
Gjest Ansjoni Skrevet 13. oktober 2008 #648 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg skal bli finere enn alle på hele curlinglaget (man må starte med små mål har jeg funnet ut.. ) Uten å ha sett deg, dinedama, så tror jeg det kommer til å gå lett som en plett
Sekretæren Skrevet 13. oktober 2008 #649 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg skal bli finere enn alle på hele curlinglaget (man må starte med små mål har jeg funnet ut.. )
Gjest Neferet Skrevet 14. oktober 2008 #650 Skrevet 14. oktober 2008 PROJECT HOTTIE BRIDE 2009 er i gang!!! Så bra!!
cypress Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #651 Skrevet 14. oktober 2008 Vi skal ha festen vår 20. juni, 3 1/2 måned etter vi gifter oss. Lurte på å sette svarfristen 1. april, som da er 2 1/2 måned før festen. Det går an det eller? Da må de svare før brorens bryllup. Lurt å skylde på lokale og mat. Syns faktisk det er veldig greit å vite antall tidlig i forhold til å kjøpe inn alkohol, fikse mat osv. Kjempebra tiltak med Project Hottie Bride 2009! Jeg er med! Ja, jeg syns det går an å sette så tidlig svarfrist. Uansett hvor sent/tidlig man setter den så er man aldri garantert at alle faktisk kommer eller ikke uansett. Med tidlig svarfrist holder folk av dagen, men det kan jo forsatt dukke opp noe uforutsett (sykdom etc.) føler jeg hadde en liten finger med i spillet, og det føles godt altså Dægen, vi skal bli stramme Jeg føler også du hadde det!! Vi kommer til å bli finere enn håndballandslaget! Oh mama, jeg gleder meg!! Jeg skal bli finere enn alle på hele curlinglaget (man må starte med små mål har jeg funnet ut.. ) Project finere enn Dordi?? Uten å ha sett deg, dinedama, så tror jeg det kommer til å gå lett som en plett Det tror jeg og!! Så bra!! Jupp, nå er vi i gang!!!
TuttaV Skrevet 14. oktober 2008 #653 Skrevet 14. oktober 2008 jeg må bare spørre hva dette PROJECT HOTTIE BRIDE 2009 er for noe?! *nysgjerrig*
cypress Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #654 Skrevet 14. oktober 2008 Det er et sted vi som vil være pene og veltrente til bryllupene våre kan samles og skryte av hvor flinke vi er til å trene, og utveksle treningstips!! Følg linken i signaturen min og bli med!! (Men mindre du er hot nok fra før, da... )
Ambriel Skrevet 14. oktober 2008 #655 Skrevet 14. oktober 2008 Innom og legger igjen en liten hilsen og en litt av PROJECT HOTTIE BRIDE 2009 da, bra navn
TuttaV Skrevet 14. oktober 2008 #656 Skrevet 14. oktober 2008 Det er et sted vi som vil være pene og veltrente til bryllupene våre kan samles og skryte av hvor flinke vi er til å trene, og utveksle treningstips!! Følg linken i signaturen min og bli med!! (Men mindre du er hot nok fra før, da... ) Oooh! Der vil jeg å være med!! Jeg er nå ganske hot fra før men jeg kan alltids bli hottere Nå skjønte jeg hva alt dette stramme-snakket tidligere i boka di var for noe
cypress Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #658 Skrevet 15. oktober 2008 Superstor tilbake!! Skjønner at du er glad i dag ja!!
Muffin! Skrevet 15. oktober 2008 #659 Skrevet 15. oktober 2008 Ja, jeg syns det går an å sette så tidlig svarfrist. Uansett hvor sent/tidlig man setter den så er man aldri garantert at alle faktisk kommer eller ikke uansett. Med tidlig svarfrist holder folk av dagen, men det kan jo forsatt dukke opp noe uforutsett (sykdom etc.) Det er jo sant. Men da tror jeg at jeg sender dem ut så fort jeg får dem ferdig.
Aja Skrevet 15. oktober 2008 #660 Skrevet 15. oktober 2008 Cypress Her var det gøy .. savner dere jeg .. *Dumme eksamen* Og dumt at jeg blir så trøtt.. Lykke til med prosjektet
Fremhevede innlegg