Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det hørtes nesten skremmende enkelt ut... Tuuusen takk Dinedama!!! Du er så grei!!! :klemmer:

Har registrert konto hos ebay nå. Herlig når du får mail fra dem der de avslutter med: "Do be careful. Shopping on eBay is highly addictive." Har en mistanke om at det er sant.... :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det tar noen dager før Paypal-bekreftelse foreligger... Kan jeg ikke shoppe før jeg har det da??? :klø:

Skrevet

Du kan shoppe jo :Nikke: Du kan vinne en auksjon eller kjøpe noe now liksom uten å betale det med engang :Nikke: Det må du nesten lese etter i auksjonen... Der står det som regel "payment must be recived within .... days"

Skrevet

Hei Cypress :klemmer:

Innom med en liten hilsen. Jeg har ikke fått tatt dagbokrunden min på lenge, lenge. Hatt det altfor travelt, men nå tror jeg at jeg kan komme sterkere tilbake :)

E-bay? Dont get me started, prøver å holde meg langt unna :ler:

:klem:

Skrevet

Nå har jeg akkurat bestilt tiaraen!!! Altså den første!! :hoppe:

Så nå er det bare å gleeeeede seg til den kommer.... *spent*

Skrevet
Hei Cypress :klemmer:

Innom med en liten hilsen. Jeg har ikke fått tatt dagbokrunden min på lenge, lenge. Hatt det altfor travelt, men nå tror jeg at jeg kan komme sterkere tilbake :)

E-bay? Dont get me started, prøver å holde meg langt unna :ler:

Hei!! :klem:

Hyggelig at du er innom! KG kan ta myyye tid, føler jeg her neglisjert jobben min litt i det siste på grunn av det faktisk, og det er ikke så bra.... Men det er så mye morsommere her!!! :jepp:

Skal ta meg en titt i shoppingdagboka di også etter hvert... Shopping er gøy! :ler:

Skrevet

grattis med første kjøp på ebay :strix:

Har du fått paypal i orden nå da? :)

Gjest Neferet
Skrevet

:hoppe: for tiara!!

(og for at cypress også kan bli hekta på ebay....:lur:)

Synes tiaraen er kjempefin! Min er ganske lik, den har bare en rad, og de største steinene er røde, ikke krystaller.

Skrevet
Nå har jeg akkurat bestilt tiaraen!!! Altså den første!! :hoppe:

Så nå er det bare å gleeeeede seg til den kommer.... *spent*

Wow! Så spennende!! :jepp: Gratulerer så mye! :hoppe:

Skrevet

Må forresten beklage at det er lenge siden jeg har vært her inne, håper dette hjelper? :smilyblomst:

Har fått lest meg opp nå både på hjemkomst fra ferie, frisør, tiara og ebay-shopping (supert for meg også forresten! til min første handel på ebay mener jeg!), men dette med svigermor og kjole har jeg ikke fått så mye med meg.. :fnise:

Skrevet

Så flink du er !!

Tiaraen var kjempe kjempe fin :jepp:

Heldiggris som skal gifte deg med så fin tiara :strix:

Skrevet
Må forresten beklage at det er lenge siden jeg har vært her inne, håper dette hjelper? :smilyblomst:

Har fått lest meg opp nå både på hjemkomst fra ferie, frisør, tiara og ebay-shopping (supert for meg også forresten! til min første handel på ebay mener jeg!), men dette med svigermor og kjole har jeg ikke fått så mye med meg.. :fnise:

Kan sende deg storyen på PM...

En så fin blomsterkvast hjelper forresten mot det aller aller meste!! :jepp:

Skrevet
Kan sende deg storyen på PM...

En så fin blomsterkvast hjelper forresten mot det aller aller meste!! :jepp:

PM er nå mottatt...

haha! :ler: ler meg i hjel av svigermødre og deres kommentarer...

Vet forresten ikke om min egen svigermor har fått meg seg at jeg har kjøpt kjole, så kanskje jeg får liknende kommentar når vi skal på middag dit i morgen :fnise:

Skrevet

Kjempefine tiarer!! :Nikke:

Venter spent på om den du har bestilt er like fin i virkeligheten som på bildet :)

Skrevet
grattis med første kjøp på ebay :strix:

Har du fått paypal i orden nå da? :)

Har ikke fått koden de sa jeg måtte legge inn for å bekrefte kortet (eller hva det var) enda, men det gikk åpenbart greit uten!! :) Har fått bekreftelse på at det er betalt, så da er det bare å vente på pakke i posten.... Spennende...!! Takk for hjelpen igjen!!! :klemmer:

Skrevet
Så flink du er !!

Tiaraen var kjempe kjempe fin :jepp:

Heldiggris som skal gifte deg med så fin tiara :strix:

Ja, ikke sant jeg er heldig?? :fnise: Håper bare den er like fin i virkeligheten... Ellers får jeg bare bestille en til! Det var jo så billig!!!! :hoppe:

Skrevet

Hei!

Gratulerer med ny bruker av e-bay og kjøp av kjempefin tiara :hoppe:

:strix:

Skrevet
Hei!

Gratulerer med ny bruker av e-bay og kjøp av kjempefin tiara :hoppe:

:strix:

Takk!!!

Tenkte jeg skulle prøve å få kjøpt underskjørt derfra også... Lurt!! :hoppe:

Gjest Neferet
Skrevet

Jeg har kjøpt både tiara, underskjørt og sko på ebay.... :jepp:

(og kjolen da, men den er sydd etter mål :sjenert:)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...