cypress Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #521 Skrevet 1. oktober 2008 Det hørtes nesten skremmende enkelt ut... Tuuusen takk Dinedama!!! Du er så grei!!! Har registrert konto hos ebay nå. Herlig når du får mail fra dem der de avslutter med: "Do be careful. Shopping on eBay is highly addictive." Har en mistanke om at det er sant....
cypress Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #522 Skrevet 1. oktober 2008 Men det tar noen dager før Paypal-bekreftelse foreligger... Kan jeg ikke shoppe før jeg har det da??? :klø:
DDuck Skrevet 1. oktober 2008 #523 Skrevet 1. oktober 2008 Du kan shoppe jo Du kan vinne en auksjon eller kjøpe noe now liksom uten å betale det med engang Det må du nesten lese etter i auksjonen... Der står det som regel "payment must be recived within .... days"
Tusle Skrevet 2. oktober 2008 #525 Skrevet 2. oktober 2008 Hei Cypress Innom med en liten hilsen. Jeg har ikke fått tatt dagbokrunden min på lenge, lenge. Hatt det altfor travelt, men nå tror jeg at jeg kan komme sterkere tilbake E-bay? Dont get me started, prøver å holde meg langt unna
cypress Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #526 Skrevet 2. oktober 2008 Nå har jeg akkurat bestilt tiaraen!!! Altså den første!! Så nå er det bare å gleeeeede seg til den kommer.... *spent*
cypress Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #527 Skrevet 2. oktober 2008 Hei Cypress Innom med en liten hilsen. Jeg har ikke fått tatt dagbokrunden min på lenge, lenge. Hatt det altfor travelt, men nå tror jeg at jeg kan komme sterkere tilbake E-bay? Dont get me started, prøver å holde meg langt unna Hei!! Hyggelig at du er innom! KG kan ta myyye tid, føler jeg her neglisjert jobben min litt i det siste på grunn av det faktisk, og det er ikke så bra.... Men det er så mye morsommere her!!! Skal ta meg en titt i shoppingdagboka di også etter hvert... Shopping er gøy!
DDuck Skrevet 2. oktober 2008 #528 Skrevet 2. oktober 2008 grattis med første kjøp på ebay Har du fått paypal i orden nå da?
Gjest Neferet Skrevet 2. oktober 2008 #529 Skrevet 2. oktober 2008 for tiara!! (og for at cypress også kan bli hekta på ebay....) Synes tiaraen er kjempefin! Min er ganske lik, den har bare en rad, og de største steinene er røde, ikke krystaller.
TuttaV Skrevet 2. oktober 2008 #530 Skrevet 2. oktober 2008 Nå har jeg akkurat bestilt tiaraen!!! Altså den første!! Så nå er det bare å gleeeeede seg til den kommer.... *spent* Wow! Så spennende!! Gratulerer så mye!
TuttaV Skrevet 2. oktober 2008 #531 Skrevet 2. oktober 2008 Må forresten beklage at det er lenge siden jeg har vært her inne, håper dette hjelper? Har fått lest meg opp nå både på hjemkomst fra ferie, frisør, tiara og ebay-shopping (supert for meg også forresten! til min første handel på ebay mener jeg!), men dette med svigermor og kjole har jeg ikke fått så mye med meg..
Aja Skrevet 2. oktober 2008 #532 Skrevet 2. oktober 2008 Så flink du er !! Tiaraen var kjempe kjempe fin Heldiggris som skal gifte deg med så fin tiara
cypress Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #533 Skrevet 2. oktober 2008 Må forresten beklage at det er lenge siden jeg har vært her inne, håper dette hjelper? Har fått lest meg opp nå både på hjemkomst fra ferie, frisør, tiara og ebay-shopping (supert for meg også forresten! til min første handel på ebay mener jeg!), men dette med svigermor og kjole har jeg ikke fått så mye med meg.. Kan sende deg storyen på PM... En så fin blomsterkvast hjelper forresten mot det aller aller meste!!
TuttaV Skrevet 2. oktober 2008 #534 Skrevet 2. oktober 2008 Kan sende deg storyen på PM... En så fin blomsterkvast hjelper forresten mot det aller aller meste!! PM er nå mottatt... haha! ler meg i hjel av svigermødre og deres kommentarer... Vet forresten ikke om min egen svigermor har fått meg seg at jeg har kjøpt kjole, så kanskje jeg får liknende kommentar når vi skal på middag dit i morgen
Carebear1 Skrevet 2. oktober 2008 #535 Skrevet 2. oktober 2008 Kjempefine tiarer!! Venter spent på om den du har bestilt er like fin i virkeligheten som på bildet
cypress Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #536 Skrevet 3. oktober 2008 grattis med første kjøp på ebay Har du fått paypal i orden nå da? Har ikke fått koden de sa jeg måtte legge inn for å bekrefte kortet (eller hva det var) enda, men det gikk åpenbart greit uten!! Har fått bekreftelse på at det er betalt, så da er det bare å vente på pakke i posten.... Spennende...!! Takk for hjelpen igjen!!!
cypress Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #537 Skrevet 3. oktober 2008 Så flink du er !! Tiaraen var kjempe kjempe fin Heldiggris som skal gifte deg med så fin tiara Ja, ikke sant jeg er heldig?? Håper bare den er like fin i virkeligheten... Ellers får jeg bare bestille en til! Det var jo så billig!!!!
Disco Biscuit Skrevet 3. oktober 2008 #538 Skrevet 3. oktober 2008 Hei! Gratulerer med ny bruker av e-bay og kjøp av kjempefin tiara
cypress Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #539 Skrevet 3. oktober 2008 Hei! Gratulerer med ny bruker av e-bay og kjøp av kjempefin tiara Takk!!! Tenkte jeg skulle prøve å få kjøpt underskjørt derfra også... Lurt!!
Gjest Neferet Skrevet 3. oktober 2008 #540 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har kjøpt både tiara, underskjørt og sko på ebay.... (og kjolen da, men den er sydd etter mål )
Fremhevede innlegg