Gå til innhold

Bryllupsdagbok

cypress

Anbefalte innlegg

Miss Shorty skrev:
Er det ikke den samme? :klø:

Joda, det var akkurat den samme gitt!! Datanerden legger inn linker serru!! :fnise:

Har byttet nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cypress skrev:
Når hun sitter og ser på bildet - av meg med kjolen på - sier hun "oi, er det SÅ langt slep på? Vil du ha det da??" (les med litt kritisk, sur stemme). Jeg ble helt paff, og svarte bare, "ja nå er jo dette den kjolen jeg HAR KJØPT da, så ja, jeg vil jo ha det!!"

:dåne: Vet akkurat hvordan du mener. Jeg har en gammel tante som er akkurat lik!

Syns den første tiaraen var finest jeg. :)

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første var nydelig, den enkleste av dem. De to andre var også fine, mer "royal" på en måte. Men det blir ikke for mye av den grunn, de var likevel veldig elegante. :) Flotte alle sammen. Skjønner at det blir vanskelig å velge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aja skrev:
Ååå begge var fine !!

Hvis du klarer å kjøpe så klarer kanskje jeg det også :klø:

Ja, det tror jeg du klarer! :jepp: Jeg skal si fra hvordan det går med mitt forsøk!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffin! skrev:
Syns den første tiaraen var finest jeg. :)

Likte den godt jeg og... Den ligner veldig på en jeg nesten kjøpte samtidig med kjolen.

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miss Shorty skrev:
Den første var nydelig, den enkleste av dem. De to andre var også fine, mer "royal" på en måte. Men det blir ikke for mye av den grunn, de var likevel veldig elegante. :) Flotte alle sammen. Skjønner at det blir vanskelig å velge ;)

Huff... jaaaa... jeg liker litt bling, og tenker å feste den helt kant i kant med sløret, slik at den vel "forsvinner" litt i det... tror jeg da... Vanskeliiiiig!!! :sukk:

Skulle gjerne sett dem "live"! Men de koster ikke så mye på ebay da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner forresten at jeg er blitt kraftig rundlurt da jeg kjøpte slør i brudesalongen... :klaske: Det er littegrann billigere på ebay da kan du si!!! :pisk: :slår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cypress skrev:
Skjønner forresten at jeg er blitt kraftig rundlurt da jeg kjøpte slør i brudesalongen... :klaske: Det er littegrann billigere på ebay da kan du si!!! :pisk: :slår:

Lurt og lurt.... det er nå en gang slik det er i Norge. Ikke slå deg selv så veldig hardt for det da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det mulig!!!! :dåne: det var litt en kommentar å komme med :kjefte: skjønner at du reagerer og at du ble lei deg, men jeg syns du blir nyyydelig uansett :jepp: nå har jeg jo ikke sett kjolen da :sjenert: *hint hint* :fnise:

gir deg en varm :klemmer: jeg!! :)

syns forresten tiara nr 1 var finest :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miso skrev:
er det mulig!!!! :dåne: det var litt en kommentar å komme med :kjefte: skjønner at du reagerer og at du ble lei deg, men jeg syns du blir nyyydelig uansett :jepp: nå har jeg jo ikke sett kjolen da :sjenert: *hint hint* :fnise:

gir deg en varm :klemmer: jeg!! :)

syns forresten tiara nr 1 var finest :jepp:

:opplyser: Bilde av kjolen på side 19! Eller her: www.benjaminroberts.com Trykk på skip intro, så er det kjolen på forsiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å være mer sosete!!! :dåne: jeg har jo sett bilder av kjolen, du var jo på Plaza :jepp: unnskyld, ikke meningen å være sååå distre :dåne:

ble veldig flau nå :sjenert:

sorry :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vet du, det skjønner jeg VELDIG godt!!! Vi er så mange her, så det er ikke så rart at du går litt surr. Det gjør jeg selv OFTE!! :flau:

Så ikke tenk på det!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også at nr 1 var finest :Nikke: Nr 2 var egentlig utroooolig flott, men kommer ikke den til å stjele litt oppmerksomhet? :vetikke: :klø:

Men jeg kan gjerne hjelpe deg igjennom ditt første kjøp på ebay :Nikke: Sånn steg for steg hvis du vil :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå jeg skal klare å huske uansett da!! men bra du ikke ble sint eller skuffet :kose:

det er lett å gå i surr, mange kjoler å huske!! men jeg burde husket det siden jeg også var på plaza, riktig nok i september i fjor med dog :fnise:

Dina er flink til å forklare, det vet jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  dinedama skrev:
Jeg syns også at nr 1 var finest :Nikke: Nr 2 var egentlig utroooolig flott, men kommer ikke den til å stjele litt oppmerksomhet? :vetikke: :klø:

Men jeg kan gjerne hjelpe deg igjennom ditt første kjøp på ebay :Nikke: Sånn steg for steg hvis du vil :klem:

Å jaaaa! Vil du, vil du!!???! :hoppe: Det jeg er mest usikker på er egentlig disse paypal-greiene... Jeg må lage en slik konto har jeg forstått??

Og lønner det seg å by på auksjon eller "kjøpe nå"? (Hører at det er et dumt spørsmål... det kommer jo an på hvor lyst man har på tingen, og det er jo umulig å si hvor høy prisen på auksjon vil bli... Men pleier det å bli billigere på auksjon?? Harru peilig på det??? :klø: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, Buy it now-prisen er 13.99 US dollar... Det er jo ingenting!! (81 kr hvis jeg regner en kurs på 5,8!) Da gidder jeg vel ikke by??? VIL KJØPE NÅ!!

Forresten blitt enig med dere i at den første er finest. Vil ikke drukne i tiaraen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må oprette en paypal konto ja :Nikke: Det gjør du på paypal.com.. Det er så enkelt og greit for det eneste du trenger å huske når du skal betale en sak er mail adressen din og et passord som du lager selv :fnise: Og når du kjøper noe kommer det opp en knapp der det står "pay now".. Når du trykker på den kommer du som regel direkte dit du må skrive inn paypal opplysningene så regner de det om i NOK og alt sammen for deg :)

Om det lønner seg eller ikke kommer jo litt ann på... Sånn som de tiaraene er det skjeldent folk som byr på pga de er så billige fra før og det fins så mange som er så like at man finner alltids noe man liker uansett, så jeg regner med at de kan du trygt by på uten at noen byr over deg :Nikke: Men du ser selv... Det kommer jo ann på hvor mange dollar det er i forskjell på buy now og gi bud :) Jeg har pleid å kjøpe på buy now som regel...

men en ting må du passe veldig godt på og det er at det står at de sender til Norge eller europa.. For byr du på noe eller kjøper det og oppdager i ettertid at de ikke sender hit får du ikke varen, men må betale alikevle.. og det er kjipt :riste:

Men lang historie kort da ;)

1. Buy now eller by på varen

2. Vinn

3. Betal

4. Tast inn mail og passord for paypal

5. Følg instruksjonene helt til det står "thank you for your payment"

Så får du mail med kvittering på betalingen etterpå :) Jeg pleier å ta vare på mailen inntil varen er kommet hjem til meg, bare for å være sikker ;)

Håper det var en grei forklaring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...