cypress Skrevet 26. september 2008 Forfatter #461 Del Skrevet 26. september 2008 Velkommen hjem! Så bra dere hadde en fin tur! Og så deilig med masse kjærestetid. Jepp, kjærstetid er bra!! Velkommen hjem!! Godt å høre at ferien har vært bra! Vi har også shoppet brennevin på turer, greit å begynne i god tid!! Takk! Litt deilig å være hjemme også i grunn. Dere hadde en fin tur også eller?? Velkommen hjem Takk takk!! Velkommen hjem! Høres kjempekoselig ut med kjærestetid og shopping! Får du han faktisk med deg på shopping? Min synes det er helt grusomt.. Synd været ikke var så bra da... Dere hadde vel noe bra vær..? Ja, jeg gjør faktisk det!!! Helt utrolig, men han syns faktisk ikke det er så ille! I hvert fall hvis det er noe der han kan kjøpe også. Joda, vi fikk to dager på stranden, men stort sett var vi uansett oppe i fjellene i Toscana, så da var det ikke noen strand å gå på.. Men det var helt greit, vi koste oss på vinsmaking og med masse deilig gelato og mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. september 2008 #462 Del Skrevet 26. september 2008 Åååå, italiensk mat og is! Mmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. september 2008 Forfatter #463 Del Skrevet 26. september 2008 Jepp, det er jømmi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 26. september 2008 #464 Del Skrevet 26. september 2008 Guten helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. september 2008 #465 Del Skrevet 26. september 2008 Takk! Litt deilig å være hjemme også i grunn. Dere hadde en fin tur også eller?? Ja, kjempefin tur!!! Vi fikk jo gjort storhandel også, smykker til bryllupet er innkjøpt. Og i en litt heftigere klasse enn jeg hadde trodd... Men stas!!! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 27. september 2008 #466 Del Skrevet 27. september 2008 Hei er en tur innom boka di med en lørdags håper du har en strålende lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. september 2008 Forfatter #467 Del Skrevet 29. september 2008 Hei er en tur innom boka di med en lørdags håper du har en strålende lørdag lig takk! Helgen var herlig! Fikk ordnet både det ene og det andre (ikke bryllups-relatert, men dog..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. september 2008 Forfatter #468 Del Skrevet 29. september 2008 Forresten løy jeg litt i innlegget over, jeg har ordnet bittelitt bryllups-relatert! I går sendte vi en mail til en fotograf for å høre om tilgjengelighet og priser og sånn. Han ringte meg opp igjen i dag, og sa at de anbefalte oss å komme innom, for de hadde masse pakkeløsninger osv som vi kunne de på der. Og så kunne de da svare på sprøsmål og sånn. Men han sa at mai er en populær måned, slik at vi i alle fall burde booke før november! Så jeg har tenkt å dra med meg Kjære til fotografen på lørdag så vi kan bestemme oss da! På lørdag var jeg innom mamma, og hun hadde en venninne på besøk som har en datter på samme alder som meg. Denne datteren er utdannet både frisør og make-up-artist, men har aldri jobbet med det så vidt jeg vet. Men, hun hadde i alle fall sagt at dersom jeg spurte henne kom hun til å si ja til å ordne meg på bryllupsdagen! (Hun ville ikke spørre meg selv, for hun tenkte at det ville være vanskelig for meg å si nei dersom jeg ikke ønsket det...) Så jeg tenkte jeg kan be henne om at vi kan ta en dag der vi prøver litt forskjellig, så kan jeg jo se hvor flink jeg syns hun er! Og hvis det ikke blir fint, må jeg bare være tøff nok til å si at jeg heller vil ha en med litt mer erfaring.. Det skjønner hun sikkert, håper jeg! Må jo si at utsikten til gratis hår og sminke jo er veldig fristende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carebear1 Skrevet 29. september 2008 #469 Del Skrevet 29. september 2008 På lørdag var jeg innom mamma, og hun hadde en venninne på besøk som har en datter på samme alder som meg. Denne datteren er utdannet både frisør og make-up-artist, men har aldri jobbet med det så vidt jeg vet. Men, hun hadde i alle fall sagt at dersom jeg spurte henne kom hun til å si ja til å ordne meg på bryllupsdagen! (Hun ville ikke spørre meg selv, for hun tenkte at det ville være vanskelig for meg å si nei dersom jeg ikke ønsket det...) Så jeg tenkte jeg kan be henne om at vi kan ta en dag der vi prøver litt forskjellig, så kan jeg jo se hvor flink jeg syns hun er! Og hvis det ikke blir fint, må jeg bare være tøff nok til å si at jeg heller vil ha en med litt mer erfaring.. Det skjønner hun sikkert, håper jeg! Må jo si at utsikten til gratis hår og sminke jo er veldig fristende!! Lenge siden jeg sist var innom her nå! Har vært på ferie og hatt nok å hente inn på jobb etter vi kom hjem, men nå er jeg syk, så plenty av KG-tid da gitt... Tror ikke det er så dumt med en litt uerfaren til å fikse hår og sminke jeg da. Kanskje dere får til en bedre dialog og at hun lytter bedre enn de som driver med dette til daglig? Selv føler jeg iallfall ofte at frisører overkjører en bittelitt, og at de har sin egen plan og ikke alltid hører så nøye etter på hva kunden faktisk ønsker... Som du selv sier, det er jo bare åvære tøff nok til å si i fra om du ikke tror du blir fornøyd, og det bør hun jo skjønne. Kjolen din var forresten kjempefin!! Elsker å se sånne bilder - da kan man drømme seg bort litt Og bilen var jo og kjempebra! Tenk så flaks å få den helt gratis da! Der har mannen din gjort en god jobb! Lykke til med videre planlegging - her er det sofa, lasagne fra i går og greys som står på plakaten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. september 2008 Forfatter #470 Del Skrevet 29. september 2008 Lenge siden jeg sist var innom her nå! Har vært på ferie og hatt nok å hente inn på jobb etter vi kom hjem, men nå er jeg syk, så plenty av KG-tid da gitt... Tror ikke det er så dumt med en litt uerfaren til å fikse hår og sminke jeg da. Kanskje dere får til en bedre dialog og at hun lytter bedre enn de som driver med dette til daglig? Selv føler jeg iallfall ofte at frisører overkjører en bittelitt, og at de har sin egen plan og ikke alltid hører så nøye etter på hva kunden faktisk ønsker... Som du selv sier, det er jo bare åvære tøff nok til å si i fra om du ikke tror du blir fornøyd, og det bør hun jo skjønne. Kjolen din var forresten kjempefin!! Elsker å se sånne bilder - da kan man drømme seg bort litt Og bilen var jo og kjempebra! Tenk så flaks å få den helt gratis da! Der har mannen din gjort en god jobb! Lykke til med videre planlegging - her er det sofa, lasagne fra i går og greys som står på plakaten Ja, kanskje du har rett?? Hun jenta er jo ei jeg har kjent hele livet (selv om vi ikke direkte er venninner), og hun er veldig åpen og lite høytidelig som person, så jeg tror hun både tåler kritikk og veiledning. Kan jo ta en prøvetime i hvert fall da, det kan jo uansett ikke skade! Da kan vi teste forkjellige frisyrer, slik at jeg får peiling på hvordan jeg ønsker å ha det. Det kan jo være greit selv om jeg bestemmer meg for en annen frisør. Sofa, lasagne og greys hørtes i grunn ganske topp ut! Kanskje helst uten forkjølelse da, men.... God bedring da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. september 2008 #471 Del Skrevet 29. september 2008 Synes det høres ut som noe som er vel verdt å prøve seg på! Gratis frisør og sminke er jo ikke til å kimse av!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. september 2008 #472 Del Skrevet 29. september 2008 Tror ikke det er så dumt med en litt uerfaren til å fikse hår og sminke jeg da. Kanskje dere får til en bedre dialog og at hun lytter bedre enn de som driver med dette til daglig? Selv føler jeg iallfall ofte at frisører overkjører en bittelitt, og at de har sin egen plan og ikke alltid hører så nøye etter på hva kunden faktisk ønsker... Som du selv sier, det er jo bare åvære tøff nok til å si i fra om du ikke tror du blir fornøyd, og det bør hun jo skjønne. det er sant det du sier at erfarne frisører kan kjøre helt og totalt over kundene sine... Jeg har opplevd det med så mange jeg har jobbet sammen med.. Selv om resultatet blir fint er det jo ikke sikkert at kunden er fornøyd Men det hørtes jo ut som en grei deal Bare hun får lov å prøve litt forskjellig og prøve litt mer enn bare en gang så kommer det nok til å gå kjempe bra skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. september 2008 Forfatter #473 Del Skrevet 29. september 2008 Ja, jeg håper det!! Tror hun føler litt at hun må "gi litt tilbake" også nemlig, for da hun giftet seg for et par år siden, ordnet min mor alle blomsterdekorasjonene til bordene! Så nå er det payback-time! Bra for meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. september 2008 #474 Del Skrevet 29. september 2008 Hallo Cypress!! Så flott om hun er flink med hår og sminke da!! Jeg har også troen på at det blir bra!! Jeg var jo hos en supererfaren frisør som hadde gjort seg opp en mening om hvordan jeg skulle se ut allerede før jeg kom på prøvetime jeg da...og jeg så ikke ut..Prøvde å si at det ikke ble som jeg ville, jeg hadde jo til og med med meg bilde,, men det var hun ikke enig i. Jeg dro hjem, ringte et par dager etter og avbestilte timen min, sa jeg ikke var fornøyd og sånn.. Og gjett hva!! 3 dager etter dumpet det en regning ned i postkassa mi på 700,- for prøvetimen..kjipe greier.. Måtte bare fortelle det jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. september 2008 Forfatter #475 Del Skrevet 29. september 2008 Hallo Cypress!! Så flott om hun er flink med hår og sminke da!! Jeg har også troen på at det blir bra!! Jeg var jo hos en supererfaren frisør som hadde gjort seg opp en mening om hvordan jeg skulle se ut allerede før jeg kom på prøvetime jeg da...og jeg så ikke ut..Prøvde å si at det ikke ble som jeg ville, jeg hadde jo til og med med meg bilde,, men det var hun ikke enig i. Jeg dro hjem, ringte et par dager etter og avbestilte timen min, sa jeg ikke var fornøyd og sånn.. Og gjett hva!! 3 dager etter dumpet det en regning ned i postkassa mi på 700,- for prøvetimen..kjipe greier.. Måtte bare fortelle det jeg... Neimen, så hyggelig at frua stikker innom!! Så frekt å sende regning for en jobb dårlig utført!! Skjønner jo at hun brukte tid på det, men alvorlig talt - ingen ville betalt en snekker som ikke klarte å utføre jobben man ba ham om å gjøre! Fytti rakkern... Jeg skal i alle fall la henne forsøke, så ser vi! Selv om hun aldri har jobbet som frisør, så har hun alltid vært opptatt av sånne ting, og er alltid veldig stasha og fin selv. Så det kan godt hende det blir kjempebra! Hun skal uansett inviteres i selskapet, så det blir ikke en ekstra gjest av dette opplegget heller.. Det er jo hyggelig at hun har lyst og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. september 2008 #476 Del Skrevet 29. september 2008 Bare pass på at hun setter klipene så godt ned i hodebunnen at det nesten gjør vondt... Da sitter det skikkelig hele dagen Jeg var frisør for ei som skulle gifte seg en gang og gjest i bryllupet (forøvrig der jeg traff ÆlenPærlen) og jeg sprang etter henne hele kvelden og retta på kliper og dusjet henne med hårspray Var første skikkelige oppsettet mitt så jeg var livredd for at det skulle falle ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 29. september 2008 #477 Del Skrevet 29. september 2008 så bra at du kanskje får gratis sminke og frisør alt som er gratis er bra jeg måtte også betalte for den prøvetimens hos sminkøren jeg ikke var fornøyd med. Var riktignok bare 200,- men uansett!! ikke alle som skjønner at vi bruder er nervøse og bekymret for sååååå mye ang bryllupsdagen, at de burde gjørde sminking og frisørting som en veldig positiv og avslappende ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 29. september 2008 #478 Del Skrevet 29. september 2008 Muligheten for å få gratis frisør og sminke bør absolutt prøves ut. Håper hun gjør det slik du vil ha det da. Veldig greit med alt som kan strykes av lista, og at det er gratis er jo ikke akkurat noe minus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. september 2008 Forfatter #479 Del Skrevet 29. september 2008 Liste ja... Det burde jeg kanskje skaffe meg... Litt morsommere nå, som jeg faktisk vil få noen punkter som er i boks!!! Skal ta en runde og så hvem jeg kan stjeeeeele fra.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. september 2008 Forfatter #480 Del Skrevet 29. september 2008 Bare pass på at hun setter klipene så godt ned i hodebunnen at det nesten gjør vondt... Da sitter det skikkelig hele dagen Jeg var frisør for ei som skulle gifte seg en gang og gjest i bryllupet (forøvrig der jeg traff ÆlenPærlen) og jeg sprang etter henne hele kvelden og retta på kliper og dusjet henne med hårspray Var første skikkelige oppsettet mitt så jeg var livredd for at det skulle falle ut Bra tips forresten. Skal passe på det!! Så gøy at dere møttes i et bryllup!! Han ble vel så sjarmert av hvor hjelpsom og søt du var da tenker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg