Grønt blad Skrevet 10. juni 2008 #1 Del Skrevet 10. juni 2008 Hva synes dere om dette paret? Er det klumpete? Noen som ev. har andre forslag til røde sko med høy heler? Jeg ønsker å prøve skoene før jeg kjøper dem, og de må derfor kunne kjøpes i en butikk i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chimamanda Skrevet 10. juni 2008 #2 Del Skrevet 10. juni 2008 Linken virker ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 10. juni 2008 Linken virker ikke.. Merkelig. Den virker hos meg. Gå inn på Vagabonds hjemmeside > Find your shoe > Ladies shoe > side fire Der er de helt til venstre i nest nederst linje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chimamanda Skrevet 10. juni 2008 #4 Del Skrevet 10. juni 2008 Mener du "Volt"? Synes ikke de var for klumpete nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 10. juni 2008 Merkelig. Den virker hos meg. Gå inn på Vagabonds hjemmeside > Find your shoe > Ladies shoe > side fire Der er de helt til venstre i nest nederst linje. De heter "VOLT" og har artikkelnummer 2538-401-40, og finnes i rødt og sort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sari Skrevet 10. juni 2008 #6 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg likte de veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 10. juni 2008 Linken virker ikke.. Jeg likte de veldig godt! Så bra at det ikke bar er jeg som likte dem, ble bare litt usikker en liten stund. Tror nok det blir en liten tur ned på skobutikken i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oxford Skrevet 10. juni 2008 #8 Del Skrevet 10. juni 2008 Fine sko, likte formen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 10. juni 2008 #9 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg likte de ikke noe særlig, likte ikke formen.. Men disse likte jeg godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oxford Skrevet 10. juni 2008 #10 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg likte de ikke noe særlig, likte ikke formen.. Men disse likte jeg godt Likte dem også, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 10. juni 2008 #11 Del Skrevet 10. juni 2008 Var det de med den reimen du tenkte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sari Skrevet 12. juni 2008 #12 Del Skrevet 12. juni 2008 Av alle disse likte jeg Vagabondene best, men jeg er ofte svak for Vagabonds modeller. Liker både stilen og kvaliteten, så jeg tipper at de TS linker til er enda finere i virkeligheten. Vurderer å titte på dem i en butikk, for jeg hadde jammen hatt bruk for (nåja..) et par røde selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #13 Del Skrevet 13. juni 2008 Takk for mange innspill. Dere har linket til mange fine sko som jeg godt kunne tenke meg å ha. Men likevel, nå er skoene kjøpt, og jeg synes de er nydelige. (Bildet på nettet yter ikke skoene rettferdighet.) De var det jeg var på jakt etter, og de hadde den riktige fargen. Sari: Jeg vil anbefale deg å prøve dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå