Gå til innhold

Litt av hvert

Donpedro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Antrekk bestemt.

Denne i grått og grå strømper.

Kan man gå i pensko i byen nå, eller blir de helt ødelagt? Jeg bør kanskje ta på andre sko og skifte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antrekk bestemt.

Denne i grått og grå strømper.

Kan man gå i pensko i byen nå, eller blir de helt ødelagt? Jeg bør kanskje ta på andre sko og skifte.

Så fin! Vi blir nok snasne. :fnise:

Og @ sko: jeg sitter og lurer på det samme. :klø: Det er jo himla glatt, men ikke så veldig kaldt. Dessuten er det kjipt å drasse på både sko og stekepanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin! Vi blir nok snasne. :fnise:

Og @ sko: jeg sitter og lurer på det samme. :klø: Det er jo himla glatt, men ikke så veldig kaldt. Dessuten er det kjipt å drasse på både sko og stekepanne.

Du kan bruke wok'en som akebrett og få noen til å dra deg hjem. :nigo: Vil du låne glitrehoppetauet til pøbelprinsessen som trekkesnor?

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke wok'en som akebrett og få noen til å dra deg hjem. :nigo: Vil du låne glitrehoppetauet til pøbelprinsessen som trekkesnor?

Glimrende idé! Det er ikke så langt, heller. :tommelsmil:

Fresi kan sikkert stikke hodet innom Studio Jan Thomas og spørre om monterings- og eventuelt fraktbistand. :fnise:

Endret av Rosalind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først begynte jeg å sippe fordi du hadde så fantastisk beskrivelse av en flott dag med Junior, så sippa jeg enda mer da jeg leste om RS-situasjonen.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først begynte jeg å sippe fordi du hadde så fantastisk beskrivelse av en flott dag med Junior, så sippa jeg enda mer da jeg leste om RS-situasjonen.. :klem:

Uff da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg det gøy.

Det var så koselig at eilan hadde tatt seg bryet verdt med å ha dokurver i selskapet sitt. Temafargen var uten tvil lilla, for den som måtte lure.

DNM var jo en skikkelig kjekkas, som attpåtil var skikkelig sympatisk. Personlig så må jeg vel innrømme at jeg til slutt ble relativt full, da eilan hadde sørget for personale som på mystisk vis sørget for at flaskene på bordet aldr ble tomme (mulig det har med Høyere makter å gjøre, skal ikke se bort fra det på en dag som i går).

Jeg fikk vel sjanglet meg hjem i 3-tiden, og det var vidunderlig å sprette fresh opp kl 06.40, da den menneskelige vekkerklokken bestemte at det var morgen. Som den gode mor jeg er har Junior mer eller mindre pleid seg selv, mens jeg har ligget utslått på sofaen iført pysj og en hårsveis som mest likner en parykk. Jeg vil benytte anledningen til å takke Postmann Pat og Lille Laban Spøkelse for hyggelig samvær, samt den flotte personen som oppfant dvd-spilleren. Takk og lov for at jeg tok meg bryet med å ta av sminken før jeg la meg, ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker, jeg hadde jo glemt at vi skulle være reinsdyr.

Dp: All sympati for tidligvåken. :treost: Den tida er jeg glad er forbi for mitt vedkommende, gitt. Og fin svart kjole du lenket til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære DP! Takk for følge både dit og hjem. :biggrin: (Og nå vet jeg jo at det er flere bussholdeplasser som heter det samme her ute. :fnise: )

Og takk for en nydelig beskrivelse av dagen derpå i DP-heimen. Jeg likte særlig at du tok deg tid til å takke de som takkes bør. Jeg er sikker på at slitne småbarnsforeldre alt for ofte glemmer å takke både Postmann Pat, Byggmester Bob og Charlie og Lola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som den gode mor jeg er har Junior mer eller mindre pleid seg selv, mens jeg har ligget utslått på sofaen iført pysj og en hårsveis som mest likner en parykk. Jeg vil benytte anledningen til å takke Postmann Pat og Lille Laban Spøkelse for hyggelig samvær, samt den flotte personen som oppfant dvd-spilleren. Takk og lov for at jeg tok meg bryet med å ta av sminken før jeg la meg, ihvertfall.

:hoho:

Du er så morsom, DP. Og så koselig det var å være morsomme sammen igår. :tommelsmil: Selv hadde jeg ikke vett til å ta av meg sminken før jeg la meg, og det skjer ytterst ytterst sjeldent. Det er kanskje på sin plass å nevne at jeg nå skal spise frossenpizza til frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje på sin plass å nevne at jeg nå skal spise frossenpizza til frokost.

Jeg har spist pizzarester fra haltepinkens middag i går, Pepsi Max og bittelitt sjokolade. Håret er heldigvis tilbake til normalen etter en dusj, men enn så lenge har jeg ikke orket å kle på meg.

Junior er på luftetur med snilt medmenneske, så jeg kan late meg med god samvittighet. Etterpå skal vi på butikken, kjenner jeg er litt ambivalent til det i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag skal jeg prøve wok'en, DP. Er det slik at den er innoljet og alt? Jeg må bare igjen takke så mye. Kunne jo betalt for den! Superfin og superfine kopper. :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, trenger ikke betale. La det gå opp i opp med blomstene.

Ja, jeg mener å huske at jeg har oljet den, men det er lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...