Gå til innhold

Litt av hvert

Donpedro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var en gang i et bryllup som ble avsluttet med at brudeparet satt på to pyntede stoler, velsignelsen ble sunget på en klissete lovsangsmelodi, mens alle skulle tenne hver sitt telys og sette i ring rundt brudeparet. Mens noen utvalgte ba for brudeparet. I tunger. :filer: Jeg tuller ikke. Mannen min holdt på å dø av utilpasshet.

Ojojoj!

Har aldri vært kaffegjest, og har vel ikke noe mot konseptet hvis det gjøres skikkelig.

Var i et bryllup i en liten bygd, der var vi 50 til middag. Kl 2200 kom de 80 kaffegjestene (resten av bygda), og det var masse fest og morro og nattmat til kl 0700. Super måte å gjøre det på (som var vanlig der).

Har en venn som var inivtert til bryllup 3 timer unna. Det var 60 til middag og 8 (åtte!! Pga en del hadde takket nei og blitt syke) kaffegjester. Siden kaffegjestene kom langveis fra, fikk de sitte i et annet rom og få mat de også pga ingen restaurant i nærheten, men det varte og rakk for alle gjestene skulle jo serveres først. Poteter var det ikke nok til alle kaffegjestene, så kun 4 av dem fikk. Middagen gikk 2 timer over skjema, men de hørte jo latterbrølene fra talene at det var artig det som skjedde der inne). Særdeles kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en gang i et bryllup som ble avsluttet med at brudeparet satt på to pyntede stoler, velsignelsen ble sunget på en klissete lovsangsmelodi, mens alle skulle tenne hver sitt telys og sette i ring rundt brudeparet. Mens noen utvalgte ba for brudeparet. I tunger. :filer: Jeg tuller ikke. Mannen min holdt på å dø av utilpasshet.

Vet hva som er verst, jeg - dette eller hjembrentfylla i konfirmasjon som jeg beskrev inne hos Fresi. Stiller nokså likt mtp pinlighet, kanskje?

Morsomste bryllupet jeg har vært i, var et skikkelig bondebryllup som varte i tre hele dager, som seg hør og bør. Uformelt og rasende festlig fra begynnelse til slutt. Men fytti rakker'n hvor snydens mange ble på hjemmebrygga øl fra gården. Det var nok endel annet hjemmelaget på diverse innerlommer også, vil jeg tro. Noen gikk aldri og la seg under den feiringa...

Endret av Bodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomste bryllupet jeg har vært i, var et skikkelig bondebryllup som varte i tre hele dager, som seg hør og bør. Uformelt og rasende festlig fra begynnelse til slutt. Men fytti rakker'n hvor snydens mange ble på hjemmebrygga øl fra gården. Det var nok endel annet hjemmelaget på diverse innerlommer også, vil jeg tro. Noen gikk aldri og la seg under den feiringa...

Tredagers har jeg også vært i (en av de omtalte Nær HB-opplevelsene). Låvefest. Det var ganske gøy å stå opp til låve-frokost søndagen etter bryllupet, hvor lokalet fremdeles huset noen rimelig seigliva festdeltakere. :fnise:

Og :hoho: til innlegget ditt, DP! Jeg likte spesielt RS-detaljen. Og @ Eilans tungetaletelysopplevelse: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception
Slapp av. Gjort det før.

Er du her bare for å være krigshisser, du? Du starter i hvertfall på rett plass. :sjarmor: Men jeg håper du løper veldig fort når det eksploderer. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slapp av. Gjort det før.

Etter at jeg har fått verdens største trassklump i hus, er jeg blitt en ufattelig rolig person, så at slike smågutter som Achemd hyler og skriker litt tar jeg med knusende ro. Jeg velger å ignorere ham, og tenker at hevnen er søt.

:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, skuffende lite hissig respons på avslutningsinnlegget mitt på brudeforumet. Kanskje jeg ikke tok for hardt i? (Prøvde å skrive slik at det ikke bikket helt over...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, skuffende lite hissig respons på avslutningsinnlegget mitt på brudeforumet. Kanskje jeg ikke tok for hardt i? (Prøvde å skrive slik at det ikke bikket helt over...)

Kjære DP.

Det var et fantastisk, vidunderlig innlegg.

Takk.

:skratte:

ps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo:

Barnslig er jeg enig i - og for meg er den en hederbetegnelse. :lur:

Ikke-morsom er jeg IKKE enig i i det hele tatt. :hoho: Hjelpe meg, som jeg lo da jeg endelig fant det.

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Jeg må innrømme at jeg har sluttet å vurdere innlegg på bryllupsforumet som potensielle fleipeinnlegg, for det virker jo som om det er "jo verre, jo bedre" som gjelder der. :sjenert: Så da antar jeg som oftest at det faktisk er noen som kunne funnet på å gjøre noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. :fnise:

I følge gjest var det jo "damer" i flertall som var barnslige da. Alle damer med humor, kanskje?

Forresten er jeg enig i at den latteren ødelegger moroa. Hvor blir det va debattene og diskusjonene? Er ikke dette et diskusjonsforum?

Endret av Fresi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. :fnise:

I følge gjest var det jo "damer" i flertall som var barnslige da. Alle damer med humor, kanskje?

Forresten er jeg enig i at den latteren ødelegger moroa. Hvor blir det va debattene og diskusjonene? Er ikke dette et diskusjonsforum?

Jeg tror vi ble generalisert over, både den ene og den andre av oss. Se kakleblogg, please. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er du her bare for å være krigshisser, du? Du starter i hvertfall på rett plass.

Neida, er her for å plukke opp eventuelt sladder. Men en hormonbefengt vestkantjurist som går i taket er jo en aldri så liten bonus selv om hun er langt roligere nå enn i våre felles glansdager. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, er her for å plukke opp eventuelt sladder. Men en hormonbefengt vestkantjurist som går i taket er jo en aldri så liten bonus selv om hun er langt roligere nå enn i våre felles glansdager. :klem:

Hormonbefengt? Høh? Er jeg blitt avstansbefruktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...