Gjest Deception Skrevet 2. februar 2009 #941 Del Skrevet 2. februar 2009 Sannsynligvis. Jeg kuttet utviklingen etter fødsel av barn nr. 1, men resten kan man jo tenke seg til. Vær så snill, få dere et liv! Senere, når sønnen har fått seg en dame med ben i nesen, skriver de syteinnlegg på KG: "Svigerdatteren min nekter å følge mine råd, enda jeg vet best!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 2. februar 2009 #942 Del Skrevet 2. februar 2009 Lurer på om denne kategorien damer automatisk havner i svigermorzilla-rollen også? Uten tvil. Hvordan kan noen være gode for deres barn lzm? Og hva som skjer med dem når barna flytter ut? Jo, da sitter de hjemme og telefonerer avkommet med bebreidende stemme "Dere besøker meg aldri dere. jeg som har gjort alt for dere..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #943 Del Skrevet 2. februar 2009 Indeed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 2. februar 2009 #944 Del Skrevet 2. februar 2009 Herrgud for teit serie. Den gidder ikke jeg se heller, tror jeg. Jeg blir faktisk mest oppgitt over at de tror de er så uunnværlige, for ikke å snakke om den holdningen de har til mennene sine. Hvordan orker de å leve slik, som om mennene er barna deres, lzm? :klø: Det skjønner jeg ikke. Når det er sagt må jeg si jeg gruer meg til Tenåringen flytter ut, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #945 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen venner av oss som bor i et annet land mistet sin baby til termin uten forvarsel for et år siden. En rekke faresignaler ble ikke tatt på alvor av helsevesenet (magen ble aldri målt, hun ble aldr bedt om å levere urinprøve osv), og babyen fikk ikke nok næring stakkar. Jeg gråt med dem da jeg fikk nyheten. Spenning rundt termin ble bare tragisk isteden. I dag gråter jeg nesten litt igjen, for de skal ha ny baby til sommeren. Jeg er så glad på deres vegne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #946 Del Skrevet 4. februar 2009 Hva i all verden er dette for slags "nyhet"? http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostland...ingen/1.6462589 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. februar 2009 #947 Del Skrevet 4. februar 2009 Hehe. "Nyhet", helt klart. Men det er jo et lite poeng der. Jeg er også av dem som ønsker meg større utvalg i svart te... På pauserommet her står det en diger eske med ni ulike Liptonvarianter, alle parfymerte..... Ellers: For en fin babynyhet! Håper de får ordentlig oppfølging denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 4. februar 2009 #948 Del Skrevet 4. februar 2009 På jobb og travelt opptatt, Dp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #949 Del Skrevet 4. februar 2009 På jobb og travelt opptatt, Dp? Ja, det forekommer at jeg har slike dager også, selv om det kanskje ikke virker slik, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #950 Del Skrevet 7. februar 2009 Hehe, jeg vurderer å kjøpe dette huset, falt for meglers beskrivelse. http://www.finn.no/finn/realestate/object?...amp;WT.svl=Link Boligen er svært slitt. Tungvint løsning med bad i kjeller og soverom på loft. Tilgang til kjeller via lem i gulv og bratt trapp. Kjellervegg og kjellergulv er sprukken og knust. Gulv i bad i kjeller er knust og vann er synlig på gulv. Boligen er å anse som tilnærmet kondemnabel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 8. februar 2009 #951 Del Skrevet 8. februar 2009 I det minste ærlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #952 Del Skrevet 8. februar 2009 Her er det mye snø! Vi har vært ute med snowracer, og sust ned bakker helt til den ble begravet i puddersnø. Kjempegøy for store og små. Freden og roen har atter senket seg over huset og kjernefamilien er atter komplett. Deilig det også. Kommer ikke til å savne 5-minutters spontanforedrag om feks. at det er heeeeelt normalt at barn i den alderen er litt grinete når de våkner etter luren sin- de vokser det av seg og det er ikke noe å bekymre seg for, for slik er alle barn blablabla zzzzzz......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 8. februar 2009 #953 Del Skrevet 8. februar 2009 Jøss. Snørikt er det, ja. Å bevege seg i sentrum er reneste Nordpolekspedisjonen, i alle fall hvis man skor seg som undertegnede. Dumt jeg ikke har akebrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 8. februar 2009 #954 Del Skrevet 8. februar 2009 Jøss. Snørikt er det, ja. Å bevege seg i sentrum er reneste Nordpolekspedisjonen, i alle fall hvis man skor seg som undertegnede. Dumt jeg ikke har akebrett. Da burde du bytte ut kattedronninga med trekkhund, hvis ikke DNM er så edel at han drar deg. Tenk så søt du hadde vært i pesk. Og du, vi har et par cherroxer i str. 35 som ungene har vokst i fra, bare å komme innom. Rosalind ville ikke ha dem, nemlig. *snurt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 8. februar 2009 #955 Del Skrevet 8. februar 2009 Hehe, jeg vurderer å kjøpe dette huset, falt for meglers beskrivelse. http://www.finn.no/finn/realestate/object?...amp;WT.svl=Link Ikke var det dyrt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #956 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har i flere dager mentalt forberedt meg på at jeg i dag skulle utføre/påbegynne en viss type arbeidsoppgave som er rutinepreget, krever nøyaktighet og i tillegg angår noe jeg ikke kan fra før. Jeg har til nå nesten ikke fått begynt en gang, pga pc-kræsj i et par timer og et essensielt dokument som ikke vil flytte seg mellom ulike dataprogrammer. I tillegg var den listen jeg hadde laget laget på feil måte, så jeg måtte bruke ca 2 timer på å gjøre den om. Er nå nesten like langt som jeg var kl 0800. Ikke særlig irriterende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #957 Del Skrevet 10. februar 2009 Dumdidum. Jeg var nesten i mål, helt til det viste seg at noe stod i feil rekkefølge i manualen jeg følger. Så noe jeg kunne ha gjort fra begynnelsen av så enkelt som bare det, må nå gjøres manuelt i ettertid. Festlig. Det har jeg nå gjort, og atter nekter programmene å lystre. Jeg kan ikke få datahjelp, for de som sitter på helpdesk er på møte. Alle sammen ja. Sikkert noe jeg gjør feil, men det er jo derfor man har helpdesk. Forutsatt at de er tilstede. Nå er jeg atter stuck. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 10. februar 2009 #958 Del Skrevet 10. februar 2009 Gå hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. februar 2009 #959 Del Skrevet 10. februar 2009 Hørte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #960 Del Skrevet 10. februar 2009 Satans,knjgfvjk acn lskfaløksdfjøslkdfn.z,xmcv.,zxmc,.-xkvn<ødfhø. Man kan for helvete ikke ha folk på helpdesk som ikke klarer å forklare det de skal hjelpe med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Når jeg sitter med 8ulike programmer og jobber, så sier det meg ikke en dritt at jeg skal "trekke ut en linje der oppe". DER OPPE??????? Jeg vet da for faen ikke hvor der oppe er! kljerlvhjarnmlcaøløaøam Og nei, jeg kan ikkegå hjem, for i dag kan jeg jobbe lenge. Og nå er helpdesk stengt. Faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå