Gå til innhold

Litt av hvert

Donpedro

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har ihvertfall lært at jeg skal spørre om alternativer neste gang, vi har jo ikke så mye erfaring. Mannen mener imidlertid at det blir å blande seg i legens domene ("de har nok sin grunn til å skrive ut akkurat den medisinen" *nesevist tonefall*), men det må da være lov å spørre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart det er lov til å spørre, noen ganger får man jo til og med byttet den ene medisinen mot den andre på apoteket dersom man spør og de inneholder de samme virkestoffene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsrapporter er noe skikkelig dritt, når man selv begynte i jobben rett før jul og all statistikk er basert på manuell listeføring. Når tallene da er endret siden forrige årsrapport, er det jammen ikke lett å peke konkret på hva som er endret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir heller ikke bedre av at manuelle lister og dokumenter i permer ikke stemmer overens....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen faen faen.

Vi har besert deler av vår virksomhet på noe som det har tatt svært lang tid å avklare. Og nå får vi en kjekk og grei beskjed om at det ikke blir noe av likevel. Ærlig talt. Nå ble jeg skikkelig stressa her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke politikere involvert her (for en gang skyld), tvert om. Jeg er så sint at jeg holder på å sprekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception
:klem: Nå må du roe ned litt, da (sa den rette). Jeg skal til svigers en tur, og gruer litt, for de kommer til å klappe på magen min, som er stor i dag. :tristbla: Jeg vil ha kroppen min i fred!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er den morsomste byråkraten jeg kjenner, vaffal... :fnise:

Hyggelig du sier det, jeg presenterer meg ofte som byråkrat i møte med nye folk. det er liksom litt anti-schwung over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Nå må du roe ned litt, da (sa den rette). Jeg skal til svigers en tur, og gruer litt, for de kommer til å klappe på magen min, som er stor i dag. :tristbla: Jeg vil ha kroppen min i fred!

Jeg er skikkelig gretten altså. Jeg føler meg sveket, holdt for narr og dette vil påvirke arbeidsdagen min en god del tror jeg.

Mht mage; skjønner deg godt. En kollega av meg (som jeg ikke likte særlig godt) holdt meg plutselig på magen nesten nede ved skrittet. Ubehagelig, men jeg vet jo at det var hyggelig ment (var ikke sleezy). Ellers unnslapp jeg mageklapping.

Hva om du "tilfeldig" skvetter til skikkelig? Sier at du er litt øm? Om en liten stund kan du begynne å skylde på kynnere (i forkant av klappingen). Mine begynte i uke 16 eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmrf. Jobbet til 18.00, deretter trening. Tenkte på jobben 90 % av treningstiden. Dustefolk som påvirker arbeidet mitt slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmrf. Jobbet til 18.00, deretter trening. Tenkte på jobben 90 % av treningstiden. Dustefolk som påvirker arbeidet mitt slik.

Absolutt dustefolk. Er det ingen som kan stramme dem opp litt?

Svært imponert over trening, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt dustefolk. Er det ingen som kan stramme dem opp litt?

Svært imponert over trening, forresten.

Nei, de gjør som de vil og kjører over oss småfolk.

Jeg trener hver uke, jeg. Liker det ikke, men det er jo sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...