Gå til innhold

Litt av hvert

Donpedro

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Cambridge om nesten to uker. Shoppingtips? :lur: Det er sikkert de samme kjedebutikkene der som i storbyen, og jeg er helt blank, for jeg har ikke vært i UK siden 94.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal til Cambridge om nesten to uker. Shoppingtips? :lur: Det er sikkert de samme kjedebutikkene der som i storbyen, og jeg er helt blank, for jeg har ikke vært i UK siden 94.

Dorothy Perkins og Monsoon (også for barnetøy). Bravissimo hvis de har butikk der. Og Zavvi/HMV for billige dvd'er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorothy Perkins og Monsoon (også for barnetøy). Bravissimo hvis de har butikk der. Og Zavvi/HMV for billige dvd'er.

Tusen takk! :) Monsoon er en favoritt hos meg, jeg har en fast pusher på ebay, men å få komme i selve butikken er en højdare. Da jeg var i Køben tidligere denne måneden, rakk jeg det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deception

God jul, Donpedro. Håper jula blir fredelig uten for mye konflikter, sørging pga. uønskede fotballresultater, og rasende toåringer. Derimot ønsker jeg deg en harmonisk mann og smørblid sønn, og mange fine gaver under treet, og gjerne i bokform? :) Jeg håper også at vi får sjansen til å møtes igjen i løpet av året som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så er Uniqlo også vel verdt å ta turen innom. Billige nydelige bomullsgensere og kashmir. *95 £ blakkere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God jul, Donpedro. Håper jula blir fredelig uten for mye konflikter, sørging pga. uønskede fotballresultater, og rasende toåringer. Derimot ønsker jeg deg en harmonisk mann og smørblid sønn, og mange fine gaver under treet, og gjerne i bokform? :) Jeg håper også at vi får sjansen til å møtes igjen i løpet av året som kommer.

Jo takk.

-konflikter *check* (les: noen som har livslang erfaring i å være martyr med høye sukk og stønn. Dagens første setning i plenum sagt idet personen endret spisestuen: "Uff, her var det rotete *dobbelsukk*". Årsak: 4 spisebrikker lå igjen på bordet etter frokosten)

-uønsket fotballresultat *check*

-blid toåring *check*

-millioner av gaver *check* (les: en viss person har alt fått 3 bøker, puslespill, ku som sier mø, julestrømpe, stableklovn mm av det ene settet besteforeldre. Og enda ligger det 5 harde pakker under treet + X antall klespakker fra samme avsender. + Onkler, tanter, faddere, foreldre og bestefoeldre på andre siden *småkvalm*)

Endret av Donpedro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hils på min nye venn East West Bayswater

Aner ikke hvordan vi skal få med oss alt hjem. Junior fikk ca 20 gaver og jeg har handlet klær som nå ligger i 2-3 hauger a 30-40 cm høyde.

Noen er sure fordi de ikke fikk ta med Junior på tur ut nå, mens vi er mer opptatt av at han skal få sine tilmålte dagtimer med søvn. Dagen ellers vil (for noen, ikke meg - utover å hjelpe til) bestå av stress pga klargjøring av selskap i morgen. Jeg kan ikke fatte hvorfor ikke mer kan gjøres klart i forkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så fikk jeg penger til ny sports-bh, penger, sokker, høretelefoner, Tribe (en bok om en fyr som har levd med sære stammefolk - gleder meg til å lese den), Kung Fu Panda + Whose line is it anyway (dvd), produkteske fra L'Occitane mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kimer klokkene, fuglene kvitrer, fontenen sildrer, blomstene spirer, kjøleskapene er fylt med vin, øl og brus, klærne har vasket og strøket seg selv (men nå har de som gjør slikt ferie) og i dag skal vi har kalkunrester til middag. Yum. Så får vi se hvor mye av gårsdagens juleidyll vi klarer å tviholde på (noen stresser og kjaser nemlig mer enn andre...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Det var gaven sin, det (vesken, mener jeg). :tommelsmil: Jeg har jo en stor Bayswater, og den er fiiin, men såpass tung at jeg ikke bruker den så altfor ofte. Og for å være ærlig er jeg uansett mer gore-tex og ryggsekk-person. :flau:

Her stormer og regner det, og det har gått fra sju minus i går til åtte pluss i dag. Og jeg, som hadde visjoner om laaaang tur i lysløypa med mann og hund. I stedet ble det sofa og lesestoff, samt surfing. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...