Fresi Skrevet 25. oktober 2008 #501 Del Skrevet 25. oktober 2008 Den linken (første) som fører til et dokument med bilder: legg merke til den blivende mors herlige kost på s 7t: Sikkert sunt, men muligens en smule ensidig? Haha, jeg så det, jeg leste jo alle linkene mens vantroen økte. Herrlig kost, og siden jeg er sur og sinna i dag må jeg påpeke at den sikker er sunn, men ikke helt kalorifri. Beklager. Jeg vet hun var gravid. Det måtte bare ut. Jeg er ond. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 25. oktober 2008 #502 Del Skrevet 25. oktober 2008 Og jeg burde holde snavla, for selv åt jeg så mye da jeg var gravid at det ble snakket om på jobb bak min rygg (før de visste at jeg var gravid) og la så mye på meg at selv min mor kommenterte det på slutten. Vennligst overse forrige innlegg. Jeg er sinna i dag. Unnskyld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #503 Del Skrevet 25. oktober 2008 Og jeg burde holde snavla, for selv åt jeg så mye da jeg var gravid at det ble snakket om på jobb bak min rygg (før de visste at jeg var gravid) og la så mye på meg at selv min mor kommenterte det på slutten. Vennligst overse forrige innlegg. Jeg er sinna i dag. Unnskyld! Hehe. Det er hyggelig å høre at du er sinna, jeg er sinna innimellom jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 25. oktober 2008 #504 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hehe. Det er hyggelig å høre at du er sinna, jeg er sinna innimellom jeg også. Jeg er faktisk helt rasende, og det er ganske kjipt siden jeg er alene hjemme og har gjemt telefonen på et lurt sted. Det er rett før jeg brøler til naboene gjennom vinduet. Og jeg mente ikke å kødde med graviditet, men ærlig talt, spise noe vemmelig korn gjennom hele svangerskapet for så å skifte bleie på lavendelinnsmurt morkake? Nuvel. Sympati oversendes angående nabojenta. Godt hun ikke er min nabojente i dag, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #505 Del Skrevet 25. oktober 2008 Og jeg mente ikke å kødde med graviditet, men ærlig talt, spise noe vemmelig korn gjennom hele svangerskapet for så å skifte bleie på lavendelinnsmurt morkake? Her føler jeg du fikk dratt ut essensen, og jeg lo høyt. Så nå angrer Mannen på at han spurte hva jeg lo av. Det er folk i denne husholdningen som er sinte (tramping, hyling, gråteskriking uten tårer osv) også, jeg trenger ikke nevne navn, men personen er under 1 meter høy. (okok, jeg ser av beskrivelsen over at noen morsomme sjelder, feks Arran, nå vil foreslå at det er meg det gjelder, men der tok jeg brodden av den vitsen, HAHA!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #506 Del Skrevet 25. oktober 2008 (Og du har selvsat rett; man skal aldri, aldri, ALDRI kødde med graviditet. Det har jeg lært på gravidforumet.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 25. oktober 2008 #507 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Stakk innom for å se hvordan det sto til, og så fikk jeg meg en god latter, gitt... av både DP og Fresi. Edit: Det vanlige.... Endret 25. oktober 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #508 Del Skrevet 28. oktober 2008 I dag så jeg en reklame fra Byggmakker, med julesang, julekuler og juletre. Deretter en koselig God Jul - melding. Jeg vurderer seriøst å sende en klage. Ille nok å måtte se vekk fra julemarsipanen hver gang jeg er i butikken (ikke pga godtesug, men pga alt for tidlig!) Sinte-Fresi; har du noe sinnastøtte å gi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 28. oktober 2008 #509 Del Skrevet 28. oktober 2008 I dag så jeg en reklame fra Byggmakker, med julesang, julekuler og juletre. Deretter en koselig God Jul - melding. Jeg vurderer seriøst å sende en klage. Ille nok å måtte se vekk fra julemarsipanen hver gang jeg er i butikken (ikke pga godtesug, men pga alt for tidlig!) Sinte-Fresi; har du noe sinnastøtte å gi? (1) er du sikker på at det ikke er pga. godtesuget? (2) Hvis Fresi fortsatt er sinna, burde hun vurdere sinnemestringskurs, eventuelt et glass vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #510 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ja, helt sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. oktober 2008 #511 Del Skrevet 28. oktober 2008 Her føler jeg du fikk dratt ut essensen, og jeg lo høyt. Så nå angrer Mannen på at han spurte hva jeg lo av. Det er folk i denne husholdningen som er sinte (tramping, hyling, gråteskriking uten tårer osv) også, jeg trenger ikke nevne navn, men personen er under 1 meter høy. (okok, jeg ser av beskrivelsen over at noen morsomme sjelder, feks Arran, nå vil foreslå at det er meg det gjelder, men der tok jeg brodden av den vitsen, HAHA!) HAHA! Den var utrolig morsom! I dag så jeg en reklame fra Byggmakker, med julesang, julekuler og juletre. Deretter en koselig God Jul - melding. Jeg vurderer seriøst å sende en klage. Ille nok å måtte se vekk fra julemarsipanen hver gang jeg er i butikken (ikke pga godtesug, men pga alt for tidlig!) Sinte-Fresi; har du noe sinnastøtte å gi? Massiv støtte. Jeg blir rasende av jul i oktober. Jeg vil ikke høre eller se et eneste tegn til jul før sånn ca 15.desember, det er smakløst. Julemarsipan nå? Makan. Jeg har forresten merket meg julebrus også. På Rema i dag kjøpte mannen bak meg i køen en liten flaske rød julebrus, to chorizopølser og en gigantpakke margarin. Jeg må si jeg begynte å lure. (1) er du sikker på at det ikke er pga. godtesuget? (2) Hvis Fresi fortsatt er sinna, burde hun vurdere sinnemestringskurs, eventuelt et glass vin. Sinnet begynner langsomt å avta. Jeg har tatt et glass vin, men hvis jeg skal være hensynsløst ærlig, er det nok hormonene som har skylden. jeg deler det her, siden dette har blitt et sted man snakker om diverse snacks som angår kvinnekroppen. Jeg, et PMS-monster. Men Deception, leste du linkene til Donpedro? Det MÅ du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 28. oktober 2008 #512 Del Skrevet 28. oktober 2008 Men Deception, leste du linkene til Donpedro? Det MÅ du! Ja takk, jeg har fått visse bilder brent inn på netthinnen for evig og alltid. Kanskje jeg like godt skal kjøpe en hund til hvis det er så sprø gravide kvinner blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. oktober 2008 #513 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ja takk, jeg har fått visse bilder brent inn på netthinnen for evig og alltid. Kanskje jeg like godt skal kjøpe en hund til hvis det er så sprø gravide kvinner blir. Å nei, du må ikke snyte oss for direkterapportert lotusfødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 28. oktober 2008 #514 Del Skrevet 28. oktober 2008 Vel, hunder slafser vel i seg morkaken de også, eller tar jeg feil? (hvordan jeg skal få sove i natt, er et annet spørsmål. Men det henger muligens også sammen med dynetrekk som fortsatt ligger pent sammenbrettet (OK: sammenkrøllet)). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. oktober 2008 #515 Del Skrevet 28. oktober 2008 Å, sånt er ekkelt. Sa du ifra? Ellers: Lotusfødsel... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. oktober 2008 #516 Del Skrevet 28. oktober 2008 Å, sånt er ekkelt. Sa du ifra? Ellers: Lotusfødsel... :klø: Du må lese de fabelaktige linkene på forrige side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 28. oktober 2008 #517 Del Skrevet 28. oktober 2008 Å nei, du må ikke snyte oss for direkterapportert lotusfødsel! Lotusfødsel? :klø: Er det noe som skjer 9 måneder etter at man har gitt fra seg blomsten sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #518 Del Skrevet 29. oktober 2008 Men herregud da damer, dere må lese de livsviktige linkene om dette på forrige side? Slik informasjon er vikitg å gi videre, slik at kommende generasjoner kan få best mulig start på livet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 29. oktober 2008 #519 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg må gi DP min fulle støtte her. Hun poster linker som er helt essensielle, folkens. Les og lær. Jeg tenker at familiebåndene våre nok aldri blir helt perfekte. Her i huset har vi nemlig ikke tatt vare på en eneste, lavendelbestrødd morkake. Hvordan skal det gå med oss?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #520 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg tenker at familiebåndene våre nok aldri blir helt perfekte. Her i huset har vi nemlig ikke tatt vare på en eneste, lavendelbestrødd morkake. Hvordan skal det gå med oss?! Sannelig om jeg vet. En ting er sikkert; at om jeg får flere barn prematurt, så står dette høyt på listen. Er vel derfor Junior er så aktiv kan jeg tenke meg, han ble frarøvet sin bestevenn alt for tidlig. Alle vet jo at barn som selv kan beslutte når det er på tide å gi slipp blir mye roligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå