Gjest Arran Skrevet 25. september 2008 #421 Del Skrevet 25. september 2008 på hjørnet nå før vi henter de håpefulle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 25. september 2008 Forfatter #422 Del Skrevet 25. september 2008 på hjørnet nå før vi henter de håpefulle? Kan vi godt. Kl 15? 15.15? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 25. september 2008 #423 Del Skrevet 25. september 2008 Unnskyld, det skulle selvsagt være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 25. september 2008 #424 Del Skrevet 25. september 2008 Kan vi godt. Kl 15? 15.15? 15 it is! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 25. september 2008 #425 Del Skrevet 25. september 2008 Vi mangler for øvrig en brunostsmiley... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 25. september 2008 Forfatter #426 Del Skrevet 25. september 2008 Den er grei. Be there or be square. *jadda, jeg er så kul atte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 26. september 2008 #427 Del Skrevet 26. september 2008 God helg og brunostdate! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 26. september 2008 #428 Del Skrevet 26. september 2008 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 29. september 2008 Forfatter #429 Del Skrevet 29. september 2008 God tur! Takk. Nydelige farger nå, gode venner, god mat og frisk luft. Du er vel tilbake selv kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 29. september 2008 #430 Del Skrevet 29. september 2008 Takk. Nydelige farger nå, gode venner, god mat og frisk luft. Du er vel tilbake selv kanskje? Kom tilbake for et par timer siden. Reiste opp i går morges med retur midt på dagen i dag. Mye flytid og jobbing for et møte på et par timer, men jeg håper og tror det var verdt det. Var hvertfall et godt møte. Og selv om jeg ikke fikk opplevd stort i form av utflukter eller lignende, så er det jo en opplevelse i seg selv bare å være der og se seg rundt. Men kaldt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 30. september 2008 Forfatter #431 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) (Forhåpentligvis) interessant dokumentar om flerkoneri i Iran på NRK 2 nå. (Jeg er nemlig ikke bare dronningen av trash-tv, men også keiserinnen av sære dokumentarer ifølge andre i husholdningen som selv ser mest på lærball-tv) Endret 30. september 2008 av Donpedro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #432 Del Skrevet 1. oktober 2008 Lite stresser meg mht rot og husarbeid. Men en ting henger over meg, og gjør meg småstresset: innliming av bilder i album. Før var jeg så flink, men de siste årene har sklidd helt ut. Jeg har bestemt at alt skal tas i rekkefølge, ergo har jeg enda ikke kommet til bilder der Junior er med. Nå for tiden holder jeg på med bildene fra Kina. Og i den sammenehngen, kan jeg jo skryte på meg at jeg har tatt dette bildet. En fantastisk dagstur på muren, noe som anbefales alle som evt måtte befinne seg i Beijing. Man leier sjåfør og får han til å plukke deg opp ca en mil unna. Med trappetrinn høyere enn knehøyde var jeg mildt sagt tidvis gåen, mens visse andre hyperaktive gjerne løp litt opp og ned frem og tilbake, alt ettersom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 1. oktober 2008 #433 Del Skrevet 1. oktober 2008 Å, for et fint bilde. Jeg kunne gjerne tenkt meg å se den kinesiske mur ved en anledning. Men nå skal jo reisebudsjettet sprenges til gangs for en stund framover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #434 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ufyselig stor størrelse, men ble bedre når jeg satte innstilingen hos meg på 50 %. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 2. oktober 2008 #435 Del Skrevet 2. oktober 2008 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #436 Del Skrevet 2. oktober 2008 Gratulerer med dagen! Jo takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 2. oktober 2008 #437 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Og jeg kommer alltid til å huske dagen deres og bursdagen til Elsatica! Siden det også er vår dag. Endret 2. oktober 2008 av eilan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 4. oktober 2008 #438 Del Skrevet 4. oktober 2008 Gratulerer med overstått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #439 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fantastisk middag på Klosteret i går. -Gravet ørret med eplekompott -SALAT MED LUN CHEVRE, NØTTER OG SKOGSOPP -GRILLET SVINEFILET MED PERSILLE STEKT SELLERIROT, KREMET KANTARELLSAUS -SJOKOLADE FONDANT MED BLÅBÆRGELÉ OG NOUGAT GLACE Fikk en utrolig god dessertvin, som jeg vil anbefale på det sterkeste. Fruktig, rød svakt musserende. Ikke søt og klissete (men selvsagt søtere enn normal vin). Il Falchetto Brachetto D'Acqui 2007. Vi vurderte en tur ut, men stupte i seng på hotellet ved midnatt. I dag har vi spist lunsj ute og snart skal Junior hentes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. oktober 2008 #440 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fantastisk middag på Klosteret i går. -Gravet ørret med eplekompott -SALAT MED LUN CHEVRE, NØTTER OG SKOGSOPP -GRILLET SVINEFILET MED PERSILLE STEKT SELLERIROT, KREMET KANTARELLSAUS -SJOKOLADE FONDANT MED BLÅBÆRGELÉ OG NOUGAT GLACE Fikk en utrolig god dessertvin, som jeg vil anbefale på det sterkeste. Fruktig, rød svakt musserende. Ikke søt og klissete (men selvsagt søtere enn normal vin). Il Falchetto Brachetto D'Acqui 2007. Vi vurderte en tur ut, men stupte i seng på hotellet ved midnatt. I dag har vi spist lunsj ute og snart skal Junior hentes. :rødme: Klosteret er utrolig stemningsfullt, og når maten er deretter, kan det vel ikke bli bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå