Gå til innhold

Litt av hvert

Donpedro

Anbefalte innlegg

Ikkenysgjerrignånei.

Hehe.

I dag har vært en rar dag. Jeg fikk en pussig beskjed på jobb som fikk meg til å humre lett for meg selvdagen lang, mens andre synes beskjeden var håpløs.

Videre har jeg gjort noe nytt og utfordrende som jeg grugledet meg til, med elendig resultat og en følelse av å være fullstendig inkompetent. Så mye for å kaste seg ut i nye utfordringer... Må skamfull innrømme at jeg begynte å smågrine litt da jeg skulle formidle resultatet til mannen. *blautfisk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Helen Parr
Ikkenysgjerrignånei.

Jepp.

Videre har jeg gjort noe nytt og utfordrende som jeg grugledet meg til, med elendig resultat og en følelse av å være fullstendig inkompetent. Så mye for å kaste seg ut i nye utfordringer... Må skamfull innrømme at jeg begynte å smågrine litt da jeg skulle formidle resultatet til mannen. *blautfisk*

Nysgjerrig på dette også. Er det delbart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Vel vel, historien inneholder frekvenser av roping for å få nødvendig oppmerksomhet, forsoving til en statssekretærs innlegg, manglende minne og masse vann på gulvet på rommet mitt. Ikke aner jeg hvordan det kom dit.

Og kveldens inntak bestod av ca 1 vin før mat, 2,5 glass under mat (det man fikk servert) og 1-3 glass etter mat (husker virkelig ikke). Nok, men definitivt ikke nok til å få Tidenes Fylleangst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til nok en gang at dette ligger atskillige år tilbake i tid. Merk dere det!!!! :bønnfallerpåkne-smily:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Donpedro!

Hvordan i huleste kan jeg ha oversett at du har en egen bok??

Dette var et boost for selvtilliten min, må jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junior er over gjennomsnittlig glad i mat. Han koser seg, smatter og sier MMMMM. Skyggesiden er at han skriker meget høyt om andre får mat før ham, han forsøker å ta andres mat, og ikke minst; han blir lett misunnelig.

Kaviar, leverpostei, prim og smøreost er gjengangere på brødskivene han får med i barnehagen - det har glidd ned på høykant. Nå har det begynt en del nye barn, og de har ikke med brødskiver. De har med middagsrester, middagsglass, hjemmelagede salater, pastaskruer og annet festlig.

Resultat; Junior hyler, kaster matboksen veggimellom og vil stjele andres mat.

Som de gode foreldrene vi er sendte vi i dag med pannekaker med skinke/tomat, og i morgen får han a) skonrokker med skinke og brunost og b) kyllingbryst med tomat og agurk. Sunt og godt.

Men helt ærlig skulle jeg ønske at de andre foreldrene kunne sendt med brødskiver....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny jobb! :-D Regnet med at den skulle bli din, men har holdt fingrene krysset for sikkerhets skyld. Når begynner du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny jobb! :-D Regnet med at den skulle bli din, men har holdt fingrene krysset for sikkerhets skyld. Når begynner du?

Midt i julestria. For min del kunne jeg godt vært her ut året, med tanke på at vi skal reise vekk i julen osv, men det blir som det blir. Ikke så gøy å fortelle mine nærmeste kolleger i dag, men alle forstår hvorfor. Noen har tilogmed felt en liten tåre. *snufs* Nå har jeg ikke tenkt til å fortelle det til flere, nå får sladder og offisiell info ta seg av resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Life's but a walking shadow, a poor player that struts and frets his hour upon the stage and then is heard no more. It is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing.

Og gratulerer med forflytning! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bisarr opplevelse foran skjermen i dag. Kikket gjennom bilder fra i sommer, og kom over et bilde av Junior som badet i bassenget sitt, med en utrolig hvit og tilsynelatende høygravid dame/jabbe the hut liknende dame som satt og lekte med ham. Helt til det gikk opp for meg at damen var meg. Grøss og gru, med tanke på at jeg slettes ikke er gravid. Hvordan havnet jeg i denne smørja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har solgt en haug med mammaklær i dag, og innlegget ditt fikk meg til å tenke på en sjokkopplevelse mot slutten av rugeperioden. Jeg var jo blant de heldige som hadde en fin graviditet med en kropp som fungerte bra, la på meg lite og følte meg egetnlig ganske fresh. For en gangs skyld følte jeg meg ikke svær, bare flott og frodig (i ordets faktisk betydning, ikke som en omskrivning av småfeit og kvapsete).

Helt til jeg en dag gjorde tabben å se meg selv i helfigur i et butikkvindu. Hvem f... var den krysningen mellom en hval og en rosinbolle jeg så der??

Jeg gikk hjem og spiste ostepop.

Endret av Arran
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt til jeg en dag gjorde tabben å se meg selv i helfigur i et butikkvindu. Hvem f... var den krysningen mellom en hval og en rosinbolle jeg så der??

Hval og rosinbolle!! Jeg gir meg over!!! :rulle:

Jeg følte meg veldig vel og fin som gravid, mye mer vel enn jeg gjør til vanlig. La lite på meg, og kunne ha klær der magen for en gang skyld var ok. (Men så ble jeg jo helelr aldri superhøygravid, så mulig jeg ville sett annerledes på saken om jeg hadde gått 2 mnd til).

Jeg er den heldige vinner av å spontant måtte kjøre husgjester til toget (so much for alenetid før avreise til seminarland). Junior spratt opp kl 05 og har deretter vært ufattelig grinete frem til barnehagetid (jeg måtte bla. skifte bukse, tar seg ikke helt ut å ankomme seminar med snørr og grøt utover hele leggen). Da ble han selvsagt superblid og meget medgjørlig. Seminar skal bli bra ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha et bra seminar! Forventningene til trolling i natt er enorme!

Jeg var også av dem som la på meg lite under svangerskapene, etter fødslene var jeg rundt ti kilo lettere enn det jeg var da jeg ble gravid. Kanskje det er noe med store damer og opplagsnæring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra seminar, men jeg gadd ikke betale for nettilgang, ergo lite trolling. For øvrig var jeg et prakteksemplar som la meg kl 2300, og sov steingodt til kl 08.

Spørsmål:

Kan man regne med å få fri med lønn for å gå på relevant 3-dagers seminar som betales av ny arbeidsgiver...? *ukuelig optimist*

Er man Dårlig Arbeidstaker mot ny arbeidsplass om man ikke drar på 3-dagers seminar i oppsigelsestiden, fordi man ikke får fri med lønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...