Gå til innhold

Litt av hvert

Donpedro

Anbefalte innlegg

Gjest Elastica

Jeg har forresten glemt å si det: takk for kule bilder. :ler:

Og takk for sist! Det er alltid en glede, du verdens morsomste menneske.

Endret av Elastica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*innehaver av 2 flasker Mediodia og 1 flaske Casa de Saima*

Endret av Donpedro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i veldig hyggelig selskap i går. Drakk en flaske nydelig vin og en avec, og dro hjem og gledet meg til i dag pga lite overstadig beruset.

Vel, jeg har ligget krøllet rundt doen etter å ha vknet 0830 av kvalme og er støl i magen fordi magesekken har løpt maraton. I tillegg har jeg sovet skikkelig dårlig, fått übervondt i hodet og stod opp 15.30.

Hvordan er det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig syk etter en fest i november, og hadde feber og greier på søndag og mandag. Tydeligvis satte alkoholen immunforsvaret mitt ut av spill, så kanskje noe liknende har skjedd med deg?

For min del ble jeg visstnok gravid under en uke senere, men det er en helt annen historie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble veldig syk etter en fest i november, og hadde feber og greier på søndag og mandag. Tydeligvis satte alkoholen immunforsvaret mitt ut av spill, så kanskje noe liknende har skjedd med deg?

Ja, veldig rart. Har drukket vinen før også, dessuten en rosé og den har vel ikke så mye garvesyre. En flaske vin med mat pleier å gå helt fint for mitt vedkomne, men kroppens reaksjon har omtrent vært som om jeg har shottet tequila hele kvelden og vært på nachpiel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ekle med sånt er at folk har en lei tendens til å le stygt av deg i ettertid. :forvirret: For min del har det faktisk hendt at jeg har kastet opp hele natten etter en enkelt halvliter, men det var i en periode hvor magen min var ekstremt kranglete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,

det høres ikke bra ut, DP. :klem: Jeg har opplevd noe lignende, og også motsatt; å være sprellende sprek etter en kveld som antakeligvis burde vært dødelig. :fnise:

Det er vel en del ting vi ikke kan kontrollere. Hvordan er formen idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er bra i dag, men jeg sovnet jo selvsagt ikke før i 0230-tiden.

Klassisk. Trøst deg med at vi er flere!

Nå har jeg imidlertid planer om å legge meg i sunnhetsselen, noe som inkluderer sengetid før midnatt. Det gjelder å ikke sette aspirasjonsnivået så høyt i første omgang (større sjanse for suksess). :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg lever litt in denial for tiden.

Om ikke lenge skal jeg videreformidle kunnskap jeg selv ikke har oversikt over Det er 4 år siden jeg gikk på PowerPoint-kurs, og jeg har ikke brukt programmet siden, så det kan jeg null og niks om.

Muuuligens burde jeg snart begynne å lage fremføringen. Mannen sier at man ikke kan holde slikt uten bruk av PP, og jeg er til en viss grad enig med ham. Har meldt meg på nytt PP-kurs, men det avholdes ikke før etter jeg har bruk for kunnskapen.

Så skal jeg fremføre teorien i praksis. Det har jeg aldri gjort før, men det kan jeg jo ikke si til den lydhøre forsamlingen. Dette foregår på andre utenforstående, og jeg kan IKKE si jeg gleder meg. Men for å lære bort noe må jeg jo gjøre det skikkelig og med hevet hode - jeg ønsker jo ikke å fremstå usikker.

Som sagt; in denial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør slikt stadig vekk, og hemmeligheten ligger i holdningen. :) Du må tro selv at du har peiling på det du snakker om, så løser det meste seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør slikt stadig vekk, og hemmeligheten ligger i holdningen. :) Du må tro selv at du har peiling på det du snakker om, så løser det meste seg.

Ja, har tenkt på noe sånt. Jeg bare later som og virker overbevisende, så skjønner de det sikkert ikke. Så får jeg bare lide meg gjennom den praktiske gjennomføringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Røkke hadde jo noen fine slides. Med lyd!

Jeg vil gjerne slå et slag for den gamle overhead'en, jeg. Med plansjer! Haha, jeg blir like glad når jeg ser en overhead som jeg blir når noen går forbi med discman. :fnise:

Men altså; dette går nok bra, DP. Noen sier hjelper å se for seg forsamlingen man skal snakke for naken, men det gjør meg bare mer nervøs egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så redd for selve forsamlingen, men er redd at de skal føle at de ikke får tilstrekkelig utbytte og ballast til når de selv skal omsette teori til praksis.

Folk som gjør narr av overhead er dumme. (Elsker for øvrig den sketsjen med Team Antonsen der de bruker blancko på overheaden aka multimediafremvisningen, hihi).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste 3-4 ukene har jeg ikke trent pga sykdom og diverse. Skulle ønske jeg var en sånn som elsket å trene, som merket at man fikk økt tiltakslyst ved å trene osv, men slik er jo ikke jeg. X antall dager med sykt barn og mann som jobber kveld gjør også sitt.

I dag kan jeg egentlig trene, ble spurt av hun jeg trener med. Men jeg må virkelig innrømme at når det omtrent går slag i slag fra kl 06, og Junior ikke er i seng før 1930, så er ikke "nå må jeg forte meg ut døren så jeg rekker trening kl 20" - for så å være hjemme til litt på halv ti det som frister mest. Virkelig ikke. Alt jeg vil er å sitte pal i en sofa, se på tv og gå og legge meg senere.

Hvordan personligheten min er blitt slik, med to ekstremt fysisk aktive foreldre er meg en gåte. Skulle ønske jeg hadde arvet bittelitt treningsglede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...