Honesty Skrevet 1. mars 2009 #1181 Del Skrevet 1. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #1182 Del Skrevet 1. mars 2009 Heisann sveisann, der var du jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 1. mars 2009 #1183 Del Skrevet 1. mars 2009 Enn så lenge; vi får se hvor lenge det varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 1. mars 2009 #1184 Del Skrevet 1. mars 2009 I går hadde jeg det gøy. Det var så koselig at eilan hadde tatt seg bryet verdt med å ha dokurver i selskapet sitt. Temafargen var uten tvil lilla, for den som måtte lure. DNM var jo en skikkelig kjekkas, som attpåtil var skikkelig sympatisk. Personlig så må jeg vel innrømme at jeg til slutt ble relativt full, da eilan hadde sørget for personale som på mystisk vis sørget for at flaskene på bordet aldr ble tomme (mulig det har med Høyere makter å gjøre, skal ikke se bort fra det på en dag som i går). Jeg fikk vel sjanglet meg hjem i 3-tiden, og det var vidunderlig å sprette fresh opp kl 06.40, da den menneskelige vekkerklokken bestemte at det var morgen. Som den gode mor jeg er har Junior mer eller mindre pleid seg selv, mens jeg har ligget utslått på sofaen iført pysj og en hårsveis som mest likner en parykk. Jeg vil benytte anledningen til å takke Postmann Pat og Lille Laban Spøkelse for hyggelig samvær, samt den flotte personen som oppfant dvd-spilleren. Takk og lov for at jeg tok meg bryet med å ta av sminken før jeg la meg, ihvertfall. Takk for ypperlig referat. DNM er sjempesjekk, jeg har sett ham med egne øyne. Det er stort sett det eneste jeg kan skryte av (bortsett fra at jeg har gått to mil på ski alene i storm i dag) siden jeg er litt misunnelig på dere som har drevet enda mer mingling siden sist jeg var på kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. mars 2009 #1185 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei DP! Jeg skriver dette brevet for å snakke litt alvorlig med deg om den tøysingen din. I en tråd på ris&ros (mitt favorittforum på KG fortiden...), spør Miley om hva som skal til for at en bruker som logger seg på som gjest og troller rundt, skal bli utestengt. Kommer litt ann på hvor mye det er og alvorlighetsgraden. Av dette skjønner jeg at du virkeig har tråkket i salaten. SlemmeDP! Men det jeg lurer på er hva du tror gjorde utslaget? Selv vakler jeg mellom RS-innslaget og det at man foreslo å vekke brudepikene. Begge deler var LANGT over kanten av hva man kan tillate seg. Jeg foreslår aderfor at du går over til å skrive innlegg hvor du beskylder alle norske kvinner for å hore rundt, lure menn, snylte på staten, være rævva i senga og ellers være generellt tøsete. Da kan du skrive av hjertens lyst. mvh din venn slemmepøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 5. mars 2009 #1186 Del Skrevet 5. mars 2009 Stå på, Pøblis. Jeg støtter deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. mars 2009 #1187 Del Skrevet 5. mars 2009 Danser RS (eller RG var det visst) for Pøbelsara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 5. mars 2009 #1188 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei DP! Jeg skriver dette brevet for å snakke litt alvorlig med deg om den tøysingen din. I en tråd på ris&ros (mitt favorittforum på KG fortiden...), spør Miley om hva som skal til for at en bruker som logger seg på som gjest og troller rundt, skal bli utestengt. Av dette skjønner jeg at du virkeig har tråkket i salaten. SlemmeDP! Men det jeg lurer på er hva du tror gjorde utslaget? Selv vakler jeg mellom RS-innslaget og det at man foreslo å vekke brudepikene. Begge deler var LANGT over kanten av hva man kan tillate seg. Jeg foreslår aderfor at du går over til å skrive innlegg hvor du beskylder alle norske kvinner for å hore rundt, lure menn, snylte på staten, være rævva i senga og ellers være generellt tøsete. Da kan du skrive av hjertens lyst. mvh din venn slemmepøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #1189 Del Skrevet 5. mars 2009 Kjære uærbare knullesara. Jeg tror utslaget var at jeg kom til å nevne at noen av gjestene snøvlet når de resiterte diktet på 5 vers. Men det aller aller verste var nok at jeg SKRØYT av det i en dagbok, det var jo ganske DUMT av meg. KG har nemlig usynlige regler mot selvskryt, for å forhindre at kvinner (gudforby) skal få for høyt selvbilde. Din ærbødigste knullehore Donpedro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. mars 2009 #1190 Del Skrevet 5. mars 2009 *jif* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. mars 2009 #1191 Del Skrevet 5. mars 2009 GærneDP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. mars 2009 #1192 Del Skrevet 6. mars 2009 Kjære DP. Nå foreligger det et krystalklart svar på hvorfor du ble utenstengt fra KG. Med så klare retningslinjer, regner jeg med at det ikke blir noe problem for deg å holde deg i skinnet heretter. Hvor grensen går, ja hva skal jeg si, når vi har vurdert til at det er nok og så kommer det ann på hvor lang tid det tar før vi fanger det opp også. I håp om oppførsel litt mer i tråd med retningslinjene heretter, din venn pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #1193 Del Skrevet 6. mars 2009 Regelpresiseringen er registrert ja, og jeg har vært millimetre fra å skrive et relativt spydig svar for å klargjøre hvor praksis går. "Når vi har vurdert at det er nok" Mao 1 innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 6. mars 2009 #1194 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvor grensen går, ja hva skal jeg si, når vi har vurdert til at det er nok og så kommer det ann på hvor lang tid det tar før vi fanger det opp også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. mars 2009 #1195 Del Skrevet 6. mars 2009 Fint, ikke sant. Og ikke minst, ualminnelig oppklarende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 6. mars 2009 #1196 Del Skrevet 6. mars 2009 Shame on you, if you fool me once, shame on me, if you fool me twice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 8. mars 2009 #1197 Del Skrevet 8. mars 2009 hva har jeg gått glipp av, har du vært utestengt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #1198 Del Skrevet 8. mars 2009 hva har jeg gått glipp av, har du vært utestengt?? ja, jeg kan jo ikke oppføre meg, vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #1199 Del Skrevet 11. mars 2009 At noen VÅGER å bruke religion på dette viset er over all min forstand: http://www.dagbladet.no/2009/03/11/nyheter.../abort/5236510/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 11. mars 2009 #1200 Del Skrevet 11. mars 2009 Grusomt tragisk sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå