Gå til innhold

Litt av hvert

Donpedro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vann i kroppen?

Tydeligvis.

Gravid? :engel:

Ikke meg bekjent.

Er det et tegn, eller lar du deg bare KG-inspirere?

Det er stygt, så der irriterer meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurte jeg også på. :fnise:

Neneinei, nå får dere gi dere.

Jeg har ikke en vimsete mann, han står for det han sier - jf opplysninger gitt annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være tegn på andre ting enn graviditet når gifteringen blir for trang. :slåss:

Dø, din frekkass. Jeg fikk jo alt av meg uten olje eller såpe eller noe. Merkene er der like mye fremdeles.

For øvrig er jeg småsur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfft, sånne tøffasfraser biter ikke på meg.

Vært masse ute i dag, aking både her og der, litt skuffing av snø fra tak og redding av diverse trær som nesten bukker under av snøen. Gjerdet til naboen er nå offisielt forsvunnet i snøen. Målte dybden til ca 72 cm i dag.

Vi har relativt stor oppkjørsel og verdens beste nabo, som uppfordret har måkt den flere ganger denne sesongen. Vin skal nok overleveres, ja!

Endret av Donpedro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Dessuten lever Astitråden fremdeles....

Se der var den ja! *blind*

Greit for meg at folk vil ha Asti. Selv er jeg egentlig mest opptatt av at det helst er mer enn ett glass per person hvis det er lenge til mat... (selv om jeg liker tørrere saker best)

Tilbake til det tidliger enevnte franske bryllupet (var faktisk i 2 den sommeren, like bra begge to). Der var det timesvis til middagen, men bøtter med champagne og kanapeer på skikkelig vis. Kombiner med 30 grader og herlig hage ved vinmarkene, så ble man ganske fnisete før middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en gang i et bryllup som ble avsluttet med at brudeparet satt på to pyntede stoler, velsignelsen ble sunget på en klissete lovsangsmelodi, mens alle skulle tenne hver sitt telys og sette i ring rundt brudeparet. Mens noen utvalgte ba for brudeparet. I tunger. :filer: Jeg tuller ikke. Mannen min holdt på å dø av utilpasshet.

Endret av eilan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...