Gå til innhold

Litt av hvert

Donpedro

Anbefalte innlegg

Jeg trooooor listene er ferdige og inkomporert.

Det hjelper jo lite siden ejg ikke får printet ut, men det kommer jo sikkert til å løse seg på sikt.

Hadde gått mye raskere å gjort disse brevene manuelt. men jeg har nå lært litt, og de kan være kjekke å ha til senere.

Uansett synes jeg det er helt utrolig at jeg skal bruke 2 dager på noe så trivielt og banalt, uten at noen kan forklare meg eller skrive en manual med korrekt innhold.

Endret av Donpedro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er utrolig lett å knote med dennslags, det er jo nettopp derfor helpdesk skal kunne svare, sånn at "alle" slipper å bruke timer på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil nr 2, den som er nesten vraket er nå ødelagt. Etter jobb gikk det ikke ann å vri rundt nøkkelen, så jeg brukte 1 time hjem fra jobb med gange og 2 busser.

Etterpå bæsjet Junior på gulvet, tråkket i det og løp rundt før jeg fikk tak på han.

Humøret er på bånn, må jeg innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil nr 2, den som er nesten vraket er nå ødelagt. Etter jobb gikk det ikke ann å vri rundt nøkkelen, så jeg brukte 1 time hjem fra jobb med gange og 2 busser.

Etterpå bæsjet Junior på gulvet, tråkket i det og løp rundt før jeg fikk tak på han.

Humøret er på bånn, må jeg innrømme.

:kose: på DP!! Stakkars deg - for noen dager du har hatt i det siste!

Jeg har vin og konjakk og bål i peisen. Og boller (fra Cen...) og Love Hearts. Du kan godt komme hit og slukke både tørst og sorger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var da voldsomt så uflaks for tida, da!!

Ja!

Men i morgen skal snillepappa kjøre meg og Junior i barnehagen, deretter meg på jobb og etterpå hente ham og kjøre ham hjem. Neste uke må vi gå/ta buss. For meg blir det 3 busser på vei til jobb. Jeee.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Stakkars DP, for noen dager du har. Jeg holder akkurat på å hive en bil, krute god, men gammel og sliten. Hadde du bodd nærmere kunne du bare lånt den :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spyr mannen også, og jeg har sovet ca 3-4 timer i natt. Junior var superblid og ville opp kl 06.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle inn hit og ønske deg en bedre dag enn gårsdagen. Selv om ønsket står ved lag så kan det kanskje holde hardt med en sånn start?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle inn hit og ønske deg en bedre dag enn gårsdagen. Selv om ønsket står ved lag så kan det kanskje holde hardt med en sånn start?

Hehe, kommer ann på om jeg holder meg frisk eller ei. Mannen skulle egentlig langt vekk, så hadde lagt opp helgen deretter. Men nå ser det ut til at det meste av det ryker, siden han ikke er i spesielt god form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elastica

Stakkars, stakkars deg, Donpedro. Jeg skulle gjerne tatt imot både deg og resten av familien, så kunne du slappet av og sovet ut. En junior ekstra er ingenting (jeg er tøff nå).

Men jeg mener det faktisk. Jeg får veldig lyst til å ta i et tak for deg. Lån av bil er imidlertid litt upraktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sympati oversendes herfra også. Jeg har riktignok ingen bil å låne bort (og vet godt hva du mener med bussing og bussing og gåing og bussing til jobb og barnehage for å si det sånn), men jeg har aldri måttet stå opp før seks. :Gjesp: Er du hjemme i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nei takk. Junior er sendt i barnehagen og mannen er hjemme alene.

"Nei takk". :fnise:

Håper da at du slipper det grusomme listeknotet. Jeg hadde klikket fullstendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper da at du slipper det grusomme listeknotet. Jeg hadde klikket fullstendig.

Listene er ferdige tror jeg. Tok meg bare 16 timer på jobb å rdne. Men jeg får jo ikke printet ut brevene, så da så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listene er ferdige tror jeg. Tok meg bare 16 timer på jobb å rdne. Men jeg får jo ikke printet ut brevene, så da så.

:overrasket:

Gode gud, jeg er stum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Gode gud, jeg er stum.

Det bisarre er at det vi snakker om ikke er mer enn 150 brev til ulike adressater som alle skal inneholde 1 egen opplysning, resten er likt.

Ikke verre enn det. Hadde tatt meg et par timer å skrive for hånd på pc tenker jeg. Og listene er ikke kompliserte i det hele tatt (når man får rett beskjed om hva som skal stå hvor).

Men nå har jeg de jo til en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...