Donpedro Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #961 Del Skrevet 10. februar 2009 Nå begynner jeg nesten å gråte. Listen legger seg hultetibulter og dobbelt opp når jeg skal overføre den, og jeg får heller ikke lov til å slette den i det programmet hvor dan skal inn, slik at jeg kan prøve på nytt. Hvordan i all verden er det mulig å tro at vanlige folk liksom skal klare dette ved hjelp av en manual? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 10. februar 2009 #962 Del Skrevet 10. februar 2009 Gjør som Arran sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #963 Del Skrevet 10. februar 2009 Gjør som Arran sier. NEI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #964 Del Skrevet 10. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #965 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg føler igrunnen at jeg nå minner litt om en gal person, som sitter og ler høyt og raller rundt i sin egen verden. Men jeg har klart det. Jeg føler meg som verdens største geni for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #966 Del Skrevet 10. februar 2009 Ny utfordring: Hvorfor i helsike vil ikke informasjonen flette seg inn i brevene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #967 Del Skrevet 10. februar 2009 ...og hvorfor er ikke poststed kommet med? Jeg tror jeg dør snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. februar 2009 #968 Del Skrevet 10. februar 2009 ...og et glass med noe brunt, sterkt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 10. februar 2009 #969 Del Skrevet 10. februar 2009 *strør om seg med litt uppers og downers på kontoret til DP* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #970 Del Skrevet 10. februar 2009 And it keeps gettin' better... På vei fra jobb til barnevakt skulle jeg en liten svippstopp innom en butikk. Hvilket medførte at bilen slettes ikke ville starte etterpå. Jeg fikk tilkalt min far, som heller ikke skjønte noe som helst. Bilredning ble tilkalt, og skulle komme om to timer. Vi dro derfor hjem til mine foreldre. I det sekunder vi kom inn døren ringte bilmannen og sa han var like i nærheten. Et nanosekund etterpå ropte bestemor at Junior spøy i strie strømmer. What to do? Pragmatisk tenkning etter noen stressede sekunder gjorde at jeg valgte bilen, for å ordne opp i den først. Junior hadde et varmt fang å være på, men det svei litt i hjertet å dra av gårde når syke lille gutten satt og gråt så sårt. Vi suste tilbake til bilen, men intet kunne gjøres. Den er nå kjørt på verksted. Deretter tilbake til Junior, som fremdeles spøy. Deretter dro vi alle hjem til oss og han ligger nå i egen seng. Mannen er på tur til gokk, så jeg må atter bli hjemme i morgen. Mer bekymret for bilen egentlig, dette tror jeg torpederer planene om reparasjon i neste uke (med mindre alt kan gjøres samme sted? Men jeg har jo alt fått de andre til å bestille deler?) Hverdagen vår er i høyeste grad basert på bilkjøring, men tror vi kan få leiebil. Styrete er det uansett. Dagen er nå komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 10. februar 2009 #971 Del Skrevet 10. februar 2009 Det var virkelig ikke din dag i dag skjønner jeg! Du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 10. februar 2009 #972 Del Skrevet 10. februar 2009 Stakkars deg, Donpedro. Jeg har lyst til å sende over både kakao med is, vin, sjokolade og alskens andre herligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. februar 2009 #973 Del Skrevet 10. februar 2009 Virkelig en av de dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 11. februar 2009 #974 Del Skrevet 11. februar 2009 Ny dag! Og for den forrige. Håper den lille blir frisk fort som føy og at bilen berges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. februar 2009 #975 Del Skrevet 11. februar 2009 Hjelpe meg, DP. Slike dager som den du hadde igår, får meg til å spekulere om at alle høyere makter har slått seg sammen med eneste mål for øye å ta knekken på meg. Håper det er bedre med dere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #976 Del Skrevet 11. februar 2009 Junior ser ut til å være i fin form. Bilen er det mulig vi må vente noen uker med å få, så den er egentlig den største bekymringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 11. februar 2009 #977 Del Skrevet 11. februar 2009 Junior ser ut til å være i fin form. Bilen er det mulig vi må vente noen uker med å få, så den er egentlig den største bekymringen. Bra å høre at Junior er bedre. Det er så kjedelig med syke unger. Man får både dårlig samvittighet når man er borte fra jobb, også får man dårlig samvittighet fordi man får dårlig samvittighet for at man må være hjemme. Jaja. (Det var faktisk en av de beste tingene ved å være hjemmeværende - aldri dårlig samvittighet når man måtte legge planer til side - og aldri måtte man vurdere om ungene var syke nok til å være hjemme.) Når det gjelder bilen har jeg bare en ting å si: Det er bare en ting. Jeg vet at ikke alle tenker sånn, jeg er selv vokst opp med en far som har påført meg ødeleggelsesangst, men den familien jeg er kommet inn i nå er fantastiske. Kanskje du skulle forsøke å innføre noe av den holdningen? Eller kanskje det ikke er så lett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #978 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg tenker som deg, det er bare en ting, og det ordner seg. Det kjipe er at leiebil ikke er inkl i forsikring, og hele hverdagen vår er basert på kjøring. Vi jobber i hver vår retning fra barnehagen, min jobb er ca 1 mil unna. Det tar 30 min å gå til barnehage (og nå for tiden er det jo en herlig temperatur. Mannen forsøkte å gå til barnehagen en dag, men Junior skrek hele veien og måtte tilslutt bæres på armen siste 1 km + vogn på fortau med masse snø), buss fra b.hage til jobb bruker ca 40 min. Leiebil vil vel koste oss 5-6000, og det synes jeg er mye. Vi har en bil til, men den har akkurat ikke passert EU-kontroll og skal vrakes pga anbefalt å ikke kjøre med den. Ikke noe vi har kjørt med Junior i, for å si det sånn - har heller ikke sikringsutstyr som passer til. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 11. februar 2009 #979 Del Skrevet 11. februar 2009 Vi har en bil til, men den har akkurat ikke passert EU-kontroll og skal vrakes pga anbefalt å ikke kjøre med den. Ikke noe vi har kjørt med Junior i, for å si det sånn - har heller ikke sikringsutstyr som passer til. *sukk* Hvis dere får tak i en bil og trenger bilsete, så har jeg et sete som kan monteres i så og si alle biler (Britax Two Way Elite). Bare å si fra hvis dere vil låne for en periode. Her er det sjelden i bruk. Ellers: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #980 Del Skrevet 11. februar 2009 Mange takk, men foreldrene mine har samme sete (tror jeg), så vi kan låne av dem, så det er enda enklere. Men takk. Fin dag i dag, men han spøy nylig ut over hele gulvet (første gang i dag). Formen er det imidlertid ikke noe å si på, ikke pjusk slik han var i går. Mannen er kommet hjem også. Hvis han ikke spyr i hele morgen er planen å sende ham i barnehagen fredag. Er det veldig umoralsk/galt? Hva ville andre småbarnsforeldre gjort? Står i retningslinjer fra FHI at man bør være hjemme 48 timer etter siste spy.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå