Donpedro Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #801 Del Skrevet 15. januar 2009 Nå skal jeg se en oppbyggende dokumentar på TVN om nazistiske tenåringsjenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #802 Del Skrevet 16. januar 2009 Eureka! Nå klarte jeg akkurat å formulere noe som har vært skikkelig vanskelig å fremstille på en ryddig måte, særlig fordi jeg har blandet sammen problemstillingene selv. Nå ble alt mye klarere og snart er det helt. Digg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 16. januar 2009 #803 Del Skrevet 16. januar 2009 Eureka! Nå klarte jeg akkurat å formulere noe som har vært skikkelig vanskelig å fremstille på en ryddig måte, særlig fordi jeg har blandet sammen problemstillingene selv. Nå ble alt mye klarere og snart er det helt. Digg. Deilig følelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #804 Del Skrevet 16. januar 2009 Deilig følelse! Ja. Jeg har liksom skrevet i vei og synes at alt bare blir saus, og jeg har ikke helt skjønt hvordan jeg skal kunne skille mellom A og B, eller om man skal skille i det hele tatt. Men så fant jeg ut en problemstilling som må avklares først, som jeg ikke hadde formulert. Imidlertid hadde jeg skrevet deler av denne drøftelsen under A/B-drøftelsen. Nå flytter jeg det til egnet avsnitt med egen problemstilling over, får det avklart, og vips var det lettere å skille mellom A og B. Verre var det ikke. Etter slike avklaringer føler jeg igrunnen mest for å legge alt tilside og fortsette mandag, blir litt mentalt utladet (stakkars hjernen min tåler begrenset med bruk *fnis*) Velvel, nå er det vel bare å spenne på seg skøytene snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. januar 2009 #805 Del Skrevet 16. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #806 Del Skrevet 16. januar 2009 Velvel, nå er det vel bare å spenne på seg skøytene snart. Hatt en herlig skøytetur på isen. Skikkelig bra. *roser i kinnene og bustete hår* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #807 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har skrevet en miniartikkel for en avis. Som nå har fått 2-3 orddelingsfeil. GRRR! Ikke at jeg skriver perfekt, men de feilene var ihvertfall ikke der da jeg sendte den fra meg. Pøbel: let og du vil finne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 16. januar 2009 #808 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har skrevet en miniartikkel for en avis. Som nå har fått 2-3 orddelingsfeil. GRRR! Ikke at jeg skriver perfekt, men de feilene var ihvertfall ikke der da jeg sendte den fra meg. Pøbel: let og du vil finne. Hei! Hva med oss andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 16. januar 2009 #809 Del Skrevet 16. januar 2009 Ja, hva med oss. Dessuten: jeg har glemt å gratulere med griselekker veske og supre kleskjøp. Misunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #810 Del Skrevet 16. januar 2009 Næsj, den ække på nett. Ikke så mye å skryte av heller (ihvertfall ikke i denne forsamlingen hvor folk øser ut artikler. dette er mer en liten notis/annonseaktig sak), men siden jeg aldri før har skrevet noe og fått det trykt i så stort opplag var jeg lit spent da jeg bladde opp utgaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #811 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har pårtvin. Det er godt. Jeg har gnagsår på leggen. Det svir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #812 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Jeg ser hverken House eller Greys, men denne parodien var jo morsom. Endret 16. januar 2009 av Donpedro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #813 Del Skrevet 16. januar 2009 At http://www.youtube.com/watch?v=ozkBd2p2piUkan være SÅ fascinerende? For øvrig skulle jeg gjerne ha funnet opp (jada, alene hjemme, lite på tv og surfer på nett) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 16. januar 2009 #814 Del Skrevet 16. januar 2009 Hvordan i all verden har du klart å få gnagsår på leggen? Trange støvletter eller noe sånt? Her har jeg hørt på at mannen har snakket med en jobbkamerat i sikkert en halvtime. Plutselig skjønner jeg at han er genetisk belastet, for makan til sladderkjerringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #815 Del Skrevet 16. januar 2009 Gnagsår etter nevnte skøytetur i 2 nr for store hockeyskøyter. Men har tidligere fått av gummistøvler. Ikke pga for trange, men pga gjentatt gnisning. Mannlig slarving er kjent fenomen her i huset. Min bede halvdel er ikke så ille (han sladrer lite, ikke en gang til meg om Viktige Nyheter om felles venner, feks at Per skal ha barn "åja, det glemte jeg å si"), men jeg hører jo når de setter i gang. De går kvinnfolk en høy gang til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. januar 2009 #816 Del Skrevet 16. januar 2009 Hvordan i all verden har du klart å få gnagsår på leggen? Trange støvletter eller noe sånt? Ho har vore på skeiseisen, må vita! Og over maur! *løpere tilbake til detektimen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #817 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) For øvrig har jeg så tykke legger at jeg ikke får på meg støvletter, og vil ikke ha snørestøvler. *snurt* Litt bittert, siden jeg på ungdomsskolen gikk meg superkule støvletter fra 60-tallet med dopapir i tåa pga for store, og ble ertet fordi "ingen går da med støvletter". Jeg var mao forut for min tid så til de grader, og nå får jeg ikke delta. *gråte* -Portvinsglass nr 4.(små, rikitgnok) Endret 16. januar 2009 av Donpedro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #818 Del Skrevet 17. januar 2009 Veldig ustabilt nett nå, iriterende. Hadde skrevet et lengre innlegg om tidenes trassanfall i garderoben/bæsj i badebleien/mangel på skiftested/glemme kode til klesskapet og hvor flink Junior er som tør å hoppe fra kanten alene (enda han bare har vært i basseng en gang før). Men det forsvant da jeg skulle poste det, så nå kan det være det samme. *snurt og sliten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 17. januar 2009 #819 Del Skrevet 17. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. januar 2009 #820 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Hei DP! Takk for støtte inne i keisersnitttråden. Jeg visste ikke at det fantes en føde-mafia før jeg begynte å henge på KG, jeg. Fri og bevare meg vel. Endret 17. januar 2009 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå